Minun roaccutan-kuuri loppui noin kuukausi sitten. nyt viimeisen 1,5 viikon aikana ihooni on tullut kolme pientä finniä, siis tuona aikana. eihän tämä enteile mistään?
elämä roaccutanin jälkeen
hifkfhf
3333
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Oma kuurini loppui talvella ja jo parin kk ajan tullut pieniä näppyjä kasvoihin. Harkitsen lääkärille menemistä uudestaan, en tiedä missä vaiheessa kuurin voisi uusia jos on tarvetta..
Kuurini loputtua ei menny ku pari viikkoa ni alko ilmestyy näpyt takasi, nyt kun on menny jo muutama kuukausi ni leuka on jo samannäköinen kuin ennen, rintakehään on kans alkanu ilmestymään vanhat toverit takaisin. Ja tää oli jo toinen kuuri. Mitään näytä mulla auttavan, pistää epäilyttämään onko ees vaivan ja rahan arvoista. Toivottavasti sulla käy parempi tuuri :)
Naamani paloi roaccutan kuurilla auringossa, oliko se nyt niin, että tämä punoitus ei nyt sitten lähde pois koskaan? Naamani on tosi törkyinen ja toivo paremmasta elämästä menetetty.