Herra Jeesus kiitetty mies

kiitetty... kiitetty

Koska joka häneen uskoo niin pelastuu. Ja kaikki armosta, mutta ei omavanhurskaudella. Ei kaikkia temppu-uskohöpinöitä kannata ottaa tosissaan, mitä täällä tarjotaan, niistä saa käsityksen että vain pieni joukko täältä pelastuu jotka sattuu puhumaan esim suomea..

18

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus pelastaa

      Kielikysymykset eivät ole Jumalalle esteenä. Omavanhurskaus panee ihmisen konstailemaan.
      Tästä on olemassa hyvä kiteytys. Kun usko loppuu, niin konstit alkavat.

      Nyt on tärkeätä huomata ja ymmärtää se, että kaikki iankaikkista elämää kohti vaeltavat ihmiset ovat puutteellisia. Jumala ymmärtää ihmisen konstailut. Merkittäväksi asia tulee silloin, kun joku tai jotkut seurakunnan palveluvirkaan asetetut alkavat (riittävän kristinopin koulutuksen ja työnohjauksen puuttuessa) opettamaan Jumalan sanan vastaisesti. Silloin on opetus keskeytettävä seurakuntaneuvoston toimesta ja väärin opettanut henkilö ohjataan kristinoppia syventävään koulutukseen.

      • teuta

        Toimivan seurakuntaneuvoston . Kysyn vaan , siksi että ei toimivia on runsaasti .
        Esim. TN. ei ole ymmärtänyt vieläkään seurakuntaoppia , Väärin menee kokoaika
        toiseksi hän on jo niin vanha, että ei tule oppimaankaan sitä ennen kuin kuolinvuoteellaa
        jos silloinkaan , ensinnä hän ei tuomitse ketään . Tuomion tekee Kristus , senkin ymmärtämisessä
        on valtava tiedon haku , jota ei vielä hänellä ole .


      • teuta

        Pelastaa , siinä olet sata lasissa oikeassa.


      • savon ukko

        seurakuntaneuvosto. Ketä siihen kuuluu. Miten he ovat koulutettuja. Miten he kouluttavat?

        Olen samaa mieltä omavanhurskaus panee konstailemaa, kirjoittelemaan tänne omista hyvistä ja lähimmäisen huonoista puolista.

        Ja vielä se,että kaikki iankaikista elämää kohti vaeltavat ihmiset ovat puutteellisia, sinäkin, mutta et itse sitä huomaa. Tai et ainakaan tunnusta.


      • savon ukko
        savon ukko kirjoitti:

        seurakuntaneuvosto. Ketä siihen kuuluu. Miten he ovat koulutettuja. Miten he kouluttavat?

        Olen samaa mieltä omavanhurskaus panee konstailemaa, kirjoittelemaan tänne omista hyvistä ja lähimmäisen huonoista puolista.

        Ja vielä se,että kaikki iankaikista elämää kohti vaeltavat ihmiset ovat puutteellisia, sinäkin, mutta et itse sitä huomaa. Tai et ainakaan tunnusta.

        edellinen oli tarkoitettu, tälle pappa Jeesuksen pelastetulle, ei teutalle.


      • Jeesus pelastaa
        teuta kirjoitti:

        Toimivan seurakuntaneuvoston . Kysyn vaan , siksi että ei toimivia on runsaasti .
        Esim. TN. ei ole ymmärtänyt vieläkään seurakuntaoppia , Väärin menee kokoaika
        toiseksi hän on jo niin vanha, että ei tule oppimaankaan sitä ennen kuin kuolinvuoteellaa
        jos silloinkaan , ensinnä hän ei tuomitse ketään . Tuomion tekee Kristus , senkin ymmärtämisessä
        on valtava tiedon haku , jota ei vielä hänellä ole .

        Tämä on esikoislestadiolaisten suuri ongelma. Kouluttamattomuus Kristinoppiin ja muutamat kanonisoidut herrasaarnaajat, jotka pitävät käytännössä lähes rajatonta valtaa seurakunnassa ohi seurakunnan.

        Kontrolloimaton valta ei koskaan valvo itseään, vaan vahvistuu sairaaksi itsehallitsijaksi. Toimivalla johdolla pitää olla aina valtuutettu kontrolli.


      • Jeesus pelastaa
        teuta kirjoitti:

        Toimivan seurakuntaneuvoston . Kysyn vaan , siksi että ei toimivia on runsaasti .
        Esim. TN. ei ole ymmärtänyt vieläkään seurakuntaoppia , Väärin menee kokoaika
        toiseksi hän on jo niin vanha, että ei tule oppimaankaan sitä ennen kuin kuolinvuoteellaa
        jos silloinkaan , ensinnä hän ei tuomitse ketään . Tuomion tekee Kristus , senkin ymmärtämisessä
        on valtava tiedon haku , jota ei vielä hänellä ole .

        Paikallisia saarnamiehiä on tarpeetonta tässä yhteydessä nimetä.


      • Jeesus pelastaa
        savon ukko kirjoitti:

        seurakuntaneuvosto. Ketä siihen kuuluu. Miten he ovat koulutettuja. Miten he kouluttavat?

        Olen samaa mieltä omavanhurskaus panee konstailemaa, kirjoittelemaan tänne omista hyvistä ja lähimmäisen huonoista puolista.

        Ja vielä se,että kaikki iankaikista elämää kohti vaeltavat ihmiset ovat puutteellisia, sinäkin, mutta et itse sitä huomaa. Tai et ainakaan tunnusta.

        Älä jauha tuollaista paskaa. Ainoastaan Jeesus on hyvä, piste.
        Jeesus pelastaa, siksi uskon Jeesukseen, - JA VAIN HÄNEEN.
        JEESUS ON VANHURSKAUTENI
        JEESUS ON PYHYYTENI
        JEESUS ON PUHTAUTENI

        Siksi kaikki on tädellistä hallelujaa kiitos Jeesuksen.
        Kumma etteivät kaltaisesi tyhjänn höpöttäjät ymmärrä siirtyä keskustelemaan sellaisille paltoille, joiden sisällöstä heillä on itselläänkin jotakin ymmärrystä?


      • Jeesus pelastaa
        savon ukko kirjoitti:

        edellinen oli tarkoitettu, tälle pappa Jeesuksen pelastetulle, ei teutalle.

        Keskity sellaiseen josta itsekin jotakin ymmärrät. Miksi täällä Jeesusta pilkkaat ja vainoat?


      • savon ukko
        Jeesus pelastaa kirjoitti:

        Keskity sellaiseen josta itsekin jotakin ymmärrät. Miksi täällä Jeesusta pilkkaat ja vainoat?

        Jumalaa enkä Jeesusta. Sinä itse olet vaan niin kiini omassa sokaistuvasta uskostasi, että kun arvostelen sinua ja kielenkäyttöäsi, niin kuvittelet itse olevasi Jumala.

        Jeesus on liian arvokasmies pilkattavaksi. Jumala on kaikkia meitä tuomiseva ja armahtava. Etkö tiedä, vai etkö käsitä.


      • savon ukko
        Jeesus pelastaa kirjoitti:

        Älä jauha tuollaista paskaa. Ainoastaan Jeesus on hyvä, piste.
        Jeesus pelastaa, siksi uskon Jeesukseen, - JA VAIN HÄNEEN.
        JEESUS ON VANHURSKAUTENI
        JEESUS ON PYHYYTENI
        JEESUS ON PUHTAUTENI

        Siksi kaikki on tädellistä hallelujaa kiitos Jeesuksen.
        Kumma etteivät kaltaisesi tyhjänn höpöttäjät ymmärrä siirtyä keskustelemaan sellaisille paltoille, joiden sisällöstä heillä on itselläänkin jotakin ymmärrystä?

        paskasta puhuminen Jeesuksen pyhyyden kanssa. Sinulla alkaa keittää, eli hermo pettää, kun alkaa nimityksiä sadella. Kertaan vielä, et ole tavallista ihmistä kummempi.

        Tulen rukoilemaan edellen puolestasi, että mielipiteesi ulkopuolisistasi pehmentyisi, ja huomaisit viimeikin sen pikkupirun joka kurkkii kainalossasi.


      • Jeesus pelastaa
        savon ukko kirjoitti:

        paskasta puhuminen Jeesuksen pyhyyden kanssa. Sinulla alkaa keittää, eli hermo pettää, kun alkaa nimityksiä sadella. Kertaan vielä, et ole tavallista ihmistä kummempi.

        Tulen rukoilemaan edellen puolestasi, että mielipiteesi ulkopuolisistasi pehmentyisi, ja huomaisit viimeikin sen pikkupirun joka kurkkii kainalossasi.

        Ei ala keittää ei. Tämä on minulle erittäin hauska kutsumustehtävä Jeesuksen seuraajana. Edessäni on vain kuvaruutu, en ole sille suuttunut koskaan.

        Iloitsen aina voidessani kehoittaa pirun palveluksessa olevaa ihmistä parannukseen. Kysymys on siis iloisesta asiasta minun puoleltani.

        Suuttumus on sinun nahkasi sisäpuolella, koska en hyväksy lainkaan uskovaista teeskentelevää kaksinaamaisuuttasi. Ole reilusti saatanan miehiä niinkuin olet, älä teeskentele uskovaista. Minua risoo tuollaiset teeskentelijät. Älä edes yritä projisoida omaa suuttumustasi minuun, tunnen ihmismielen toimintaa sen verran, etten ole manipuloitavissa.


      • Jeesus pelastaa
        savon ukko kirjoitti:

        Jumalaa enkä Jeesusta. Sinä itse olet vaan niin kiini omassa sokaistuvasta uskostasi, että kun arvostelen sinua ja kielenkäyttöäsi, niin kuvittelet itse olevasi Jumala.

        Jeesus on liian arvokasmies pilkattavaksi. Jumala on kaikkia meitä tuomiseva ja armahtava. Etkö tiedä, vai etkö käsitä.

        ... on Jeesuksen pilkkaamista. Sinut tuomitsee Jumalan laki tuossa tilassa helvettiin, jos savon kukkoilu ei lopu. En kuvittele mitään, sinä olet se joka kuvittelet minun kuvittelevan. Piruillessasi sinä pelkuri et ota vastuuta omasta pilkkaamisestasi, vaan syytä Jumalan lasta omista synneitäsi.

        Mutta vielä on mahdollisuus nöyrtyä parannukseen, huutamaan Jeesusta avuksi, huomisesta ei tiedä elätkö enää silloin. Ja kuka meistä elää. Olkoon Jumala niin vihainen sinulle, että heräät synnin makiasta unestasi.


      • jullise
        Jeesus pelastaa kirjoitti:

        Ei ala keittää ei. Tämä on minulle erittäin hauska kutsumustehtävä Jeesuksen seuraajana. Edessäni on vain kuvaruutu, en ole sille suuttunut koskaan.

        Iloitsen aina voidessani kehoittaa pirun palveluksessa olevaa ihmistä parannukseen. Kysymys on siis iloisesta asiasta minun puoleltani.

        Suuttumus on sinun nahkasi sisäpuolella, koska en hyväksy lainkaan uskovaista teeskentelevää kaksinaamaisuuttasi. Ole reilusti saatanan miehiä niinkuin olet, älä teeskentele uskovaista. Minua risoo tuollaiset teeskentelijät. Älä edes yritä projisoida omaa suuttumustasi minuun, tunnen ihmismielen toimintaa sen verran, etten ole manipuloitavissa.

        =jesuksen seuraajana=.. usko jeesukseen riittää?.


      • teuta
        jullise kirjoitti:

        =jesuksen seuraajana=.. usko jeesukseen riittää?.

        On siinä mielessä väärässä, että vaikka hän ei ole suuttunut kuvaruutuun .
        On hän suututtanut monet jotka lukee sitä kuvaruutuu , sekä sen mukana
        monet ovat tahallaan vähän härnänneet, ja siksi tulleet JP:n mielestä
        hänestä pois suletuiksi , ei kukaan voi nähdä kuvaruudun läpi , että
        sinä olet oamavanhurskas, eikä voi varmuudella päätellä , että
        minä olen sitä , tai tätä , kyllä se on huu haata.


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe