30 vuoden kokemuksella 0509312408
Anturat ja Sokkelit
7
725
Vastaukset
- o+o
30 vuoden kokemuksella luulisi olevan sen verran hyvä maine ettei tarvitse mainostaa itseään. Vai onko maine kiirinyt edellä ?
- Anturat ja sokkelit
Kaikennäköistä kommentoijaa ..
- huuhuuhuttunen
Näitähän täällä riittää,paskanjauhajia.Jos joku ammattimies ilmoittelee,niin heti joku paskaniska kommentoi omiaan......
- o+o
Anturat ja sokkelit kirjoitti:
Kaikennäköistä kommentoijaa ..
Ja ihan taatusti upposi....
- toiv.
huuhuuhuttunen kirjoitti:
Näitähän täällä riittää,paskanjauhajia.Jos joku ammattimies ilmoittelee,niin heti joku paskaniska kommentoi omiaan......
Tämä ole mikään työnhakupalsta.
Luulisi että jolla ei ole töitä on tehnyt suuta jossakin vaiheessa. - rakentamassa
toiv. kirjoitti:
Tämä ole mikään työnhakupalsta.
Luulisi että jolla ei ole töitä on tehnyt suuta jossakin vaiheessa.Minä löysin ainakin muurarin www.duunarit.fi sivuston kautta.
Siellä voi vielä kilpailuttaa rakennusalan ammattilaiset ilmaiseksi.
- tehdään
Eipä kannata enää soitella,varauksia on taas vuodeksi eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62899
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 48824
- 47762
- 40731
- 39708