Eli voisiko joku kertoa paljonko Novelairilla yksi hlö saa ottaa matkatavaraa (ruumaan käsimatkatavarat)
Itse en tätä tietoa netistä löytänyt.
NYT JO KIITOS VASTAUKSISTA! :)
Paljonko tavaraa koneeseen Nouvelairilla??
7
340
Vastaukset
- Taiah
..kuin melkein kaikilla muillakin koneilla, eli ruumaan 20kg ja käsimatkatavaraan 5kg :)
- jepsjepsjeps
kiitos vastauksesta! :)
- tunisiassa 1983
jepsjepsjeps kirjoitti:
kiitos vastauksesta! :)
Hei! Mitähän olen rahtaamassa Tunisiaan, kun kaikkea saa paikan päältä ? Ei sinne tarvii viedä perunoita yhtä paljon kuin eräs rouva oli tuonut 80-luvun lopussa Etelä-Teneritsalle, 13 kg ???
- kylläh
jos kilauttausit deturille, niiden halpismatloille olet lähdössä, köyhä.....
- joo'o
En aio viedä sinne 13 kg. perunoita :D
Kysyin lähinnä koska siellä on niin halvat hinnat että miten saa tuotua tavaraa sieltä...
En yleensä vie mitään ruokaa ulkomaille koska se on täysin turhaa ja tulee halvemmaksi ostaa ruuat sieltä.
En ole menossa deturilla vaan finnmatkoilla djerballe :) - hädy
20 kg sisältäen 5kg käsimatkatavaroita.
- djerbaan kohta
Nouvelairin sivuilla näytti olevan,että ruumaan 20kg,ja käsimatkatavaroiksi 5kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646578
- 541945
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441751- 541152
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3451112Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511065Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131010Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907