ONNEA MARKKU!

HYVÄ MARKKU!

Päässsit jatkoon karaookkekilpailuissa, aivan mahtavaa: Hitsi kun en koskaan tunnu pääsevän paikalle kuulemaan Lieksan legendaa...vielä jonain päivänä saan iltavapaan ja pääsen läheltä kuulemaan aitoa laulantaa:))

28

498

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie vuan

4 TUPAJUMIA, on lukeneet tämänkin viestin, mutta ei kiinnosta vastata. Iso HEEHEEHHHHEEEEEE! Markku, jos ikinä pääsisisn, tulsin sinne Moskovaan kuunteleman aitoa lauluääntä:))

• mossen osia hakemaan

Sinne on pitkä matka. Siinä on vielä toistasataa kuppilakarsintaa, parikymmentä maitolaiturikarsintaa ja sitten alkaa vinalistien haku eri kaljapaikoista, pysty-, ja puistopaareista. Jo vain sitten vinnaalliin.

• päässee
        mossen osia hakemaan kirjoitti:

Sinne on pitkä matka. Siinä on vielä toistasataa kuppilakarsintaa, parikymmentä maitolaiturikarsintaa ja sitten alkaa vinalistien haku eri kaljapaikoista, pysty-, ja puistopaareista. Jo vain sitten vinnaalliin.

Sinnehän pääsee kuka vain. Eiku ostaa matkatiketit ja lauleskelemaan. Samallainen tapahtuma ku muisskain tanssilavoilla. Väliajalla käy joku harrastaja ääninäytteen antamassa. Vähä isompi lava sattuu olemaan.

• Markku fani

Onnea Markku minunkin puolesta kun pääsit jatkoon.

• joka pussipysäkillä

Näitä karaoke ( sm ) kisoja käydään lähes joka paikassa. En paljo kehtais elämöidä. Lajin harrastelijat lauleskelee milloin missäkin. Tuonhan voi netistä lukea, ja päätellä itse kuka siitä hyödyn ottaa.Jep jep

• Rannalla Saimaan....
        joka pussipysäkillä kirjoitti:

Näitä karaoke ( sm ) kisoja käydään lähes joka paikassa. En paljo kehtais elämöidä. Lajin harrastelijat lauleskelee milloin missäkin. Tuonhan voi netistä lukea, ja päätellä itse kuka siitä hyödyn ottaa.Jep jep

on nähtävä. Pikkulavoilla lauleskellaan. Hommasin miekii ne karaokelaitteet ja tässä harjoitellan kovasti, joten vapise Markku täältä tullaan kisoihin mukaan.

• trubarturiks
        Rannalla Saimaan.... kirjoitti:

on nähtävä. Pikkulavoilla lauleskellaan. Hommasin miekii ne karaokelaitteet ja tässä harjoitellan kovasti, joten vapise Markku täältä tullaan kisoihin mukaan.

tarvii. sanoi kattele ja elämä päälle. normaali sm kisoihin tulee kutsut, noihin pippaloihin pääsee, ku osallistumusmaksut maksaa.

• mm sm 2*
        trubarturiks kirjoitti:

tarvii. sanoi kattele ja elämä päälle. normaali sm kisoihin tulee kutsut, noihin pippaloihin pääsee, ku osallistumusmaksut maksaa.

Lieksan puolelta on tuossa vuosien mittaan leivottu ihan OIKEITA ansioituneita mitalisteja. Ootteko muuten huomannu kenenkään näistä moisella tapaa retostelevan saavutuksellaan. Jos vertaa vaikka esim. hiihto,- yleisurheilu, ammunta, melonta, kenneltoiminta yms. Onko yksään näistä ja muista mainitsemattomista lähteneet pitämäään mainittua älömöötä. Kyllä tämä harrastelija karaoketaiteen puolelta on palkinnon ansainnut. Ei laulun vaan itensä esiintuonnin puolelta.
        Siteeraan tuohon ansioitunutta MM miestä. Saavutus on mitalli, mutta ylpeys himmentää sen.

• joooooooo ja huh
        mm sm 2* kirjoitti:

Lieksan puolelta on tuossa vuosien mittaan leivottu ihan OIKEITA ansioituneita mitalisteja. Ootteko muuten huomannu kenenkään näistä moisella tapaa retostelevan saavutuksellaan. Jos vertaa vaikka esim. hiihto,- yleisurheilu, ammunta, melonta, kenneltoiminta yms. Onko yksään näistä ja muista mainitsemattomista lähteneet pitämäään mainittua älömöötä. Kyllä tämä harrastelija karaoketaiteen puolelta on palkinnon ansainnut. Ei laulun vaan itensä esiintuonnin puolelta.
        Siteeraan tuohon ansioitunutta MM miestä. Saavutus on mitalli, mutta ylpeys himmentää sen.

Joo. Annetaan MK:llle Hankkijan lippis. Ansioistaan sarjassa mmmminä ite. Jooko. SE oranssi mustalla kirjattu.
        Loppuu tuo retostelu vai kui

• Rannalla Saimaan.... kirjoitti:

Onko mielestäsi pikkulava esim seinäjoen tangomarkkinat joissa olin vasta mukana semifinaalissa MK

• joooooooo ja huh kirjoitti:

Joo. Annetaan MK:llle Hankkijan lippis. Ansioistaan sarjassa mmmminä ite. Jooko. SE oranssi mustalla kirjattu.
        Loppuu tuo retostelu vai kui

En ole aloittanut kirjoitusta mutta sanatomaksi en jää sen varmaan ymmärrät,kun olen pellolla niin voinen pitää hattua mutten syödessä, joten on siten moni saanut saanut jonkunlaisen tapakasvatuksen aikanaan joten siitä asiasta olen ylpeä ja kunnioitan hyviä tapoja siinä suhteessa ja luojan luomaa ravintoa mitä ei aina ole ollut pöydässä liikaa.MK

• jokiseinä
        markkukorpinen kirjoitti:

Onko mielestäsi pikkulava esim seinäjoen tangomarkkinat joissa olin vasta mukana semifinaalissa MK

Uskotaan Markku,iso on ja komia lava.
        Ja jatka vain entiseen malliin,laula ja kirjoita,osallistu jne.sanoit,että osaat jo Moskovan valot,harjoittele
        vielä kuitenkin jospa löytäisit vieläääää herkkyyttä tulkintaan.
        Ihan todella onnea,menestystä ja jaksamista valitsemallasi tiellä.

• jokiseinä kirjoitti:

Uskotaan Markku,iso on ja komia lava.
        Ja jatka vain entiseen malliin,laula ja kirjoita,osallistu jne.sanoit,että osaat jo Moskovan valot,harjoittele
        vielä kuitenkin jospa löytäisit vieläääää herkkyyttä tulkintaan.
        Ihan todella onnea,menestystä ja jaksamista valitsemallasi tiellä.

Herkkyyttä on joskus ollut kun ainakin juuri silloin vuosi sitten kun voitin eläkeläisten kisan laulamalla Eron hetki on kaunis kun äitini oli kuollut pari päivää ennen ja kuitenkin piti pokka pitää ja elämässäni on ollut tilanteita muulloinkin juuri ennen esiintymistä, mutta kuitenkin laulu vie eteenpäin ja Olen nähnyt ihan paikan päältä nuo Moskovan valot, joten tiedän tunnelman siten.
        Mutta ennenkaikkea kiitos vinkistä mutta en ole Georg Ots, joten tulkitsen omalla tavalla kuitenkin muistaen että laulu on myös runo ja ainakin viimeksi jotkut tulivat jopa kiittämään tulkinnastani, pitäisikö miten asia ilmaista ettei taas joku pompi kiukusta ,minuako vai häntää miau.MK

• llpk

Kepun uusin karaoke.
      Leevi and the Leavingsin Pohjois-Karjala.
      Pääset sihteerikastiiin.
      ps. Paavo oli perseestä.

• onko ulkku

KUKA markku

• Olen harrastanut laulua ja myös opiskellut sitä eri musiikkiopistoissa, joten toivotan kaikki kukat kukkimaan kuitenkin muistutan jälleen asiasta, mikä on ihon alle menemistä eli solvauskieli josta voinee joutua vastuuseen.
        Kuitenkin oli sitten kuka tahansa eri osa-alueilla joka on jossakin kisoissa menestynyt niin tulokset voidaan julkaista,mutta kohdallani on joitakin henkilöitä joita voisi sanoa"tyypeiksi" joilla on taipumus väheksyä suoristustani.
        Mutta kuitenkin onnittelut Pielisen laululle onnistuneesta konserttimatkasta Baltian maihin jossa saimme olla mukana ja hähdä ja kokea eri kulttuuria joten istumista myös mutta paljon kävelyä joten on hyvä olla sopivat kengät( jo entiset) ja muut vaatteet tämä vaan muille tiedoksi joten tästä matkasta tuonnenpana.

Mutta kiitos viestistä puhelimeeni kanssakulkijat Teidän tuki on taapertajalle tarpeen.MK

• markkukorpinen kirjoitti:

Olen harrastanut laulua ja myös opiskellut sitä eri musiikkiopistoissa, joten toivotan kaikki kukat kukkimaan kuitenkin muistutan jälleen asiasta, mikä on ihon alle menemistä eli solvauskieli josta voinee joutua vastuuseen.
        Kuitenkin oli sitten kuka tahansa eri osa-alueilla joka on jossakin kisoissa menestynyt niin tulokset voidaan julkaista,mutta kohdallani on joitakin henkilöitä joita voisi sanoa"tyypeiksi" joilla on taipumus väheksyä suoristustani.
        Mutta kuitenkin onnittelut Pielisen laululle onnistuneesta konserttimatkasta Baltian maihin jossa saimme olla mukana ja hähdä ja kokea eri kulttuuria joten istumista myös mutta paljon kävelyä joten on hyvä olla sopivat kengät( jo entiset) ja muut vaatteet tämä vaan muille tiedoksi joten tästä matkasta tuonnenpana.

Mutta kiitos viestistä puhelimeeni kanssakulkijat Teidän tuki on taapertajalle tarpeen.MK

Olen mukana juuri tuli kutsu istuvalle härälle 2.7.2010 MK

• jääätie

Olen mukana juuri tuli kutsu istuvalle härälle 2.7.2010 MK

Hienoa!

• Kiitos muistoista monta kisaa on tuon jälkeen ollut viime ja tänävuonna olen sitten ollut myös SM karaokekisoissa mukana finaalissa ja omakustanteisesti olen siellä muutaman Pohjois-Karjalasta olevan kanssa ollut edustamassa maakuntaa ja ainut varsinainen Lieksalainen Mutta onnea Ville sait tiedon,että olet jatkossa vaikka nimeä ei mainittu minäkin olin kyllä listalla kuten voitte havaita mutta tietoa en saanut mutta seurasin kisaa joten nain asia meni kohdaltani.
        Nyt sitten myös valtakunnallinen kisa tulossa Kärkikaraoke jonne tarkoitus mennä Hotellimajoituksen olen jo maksanut

• Siis viime ja edellisvuonna SM finaalissa Kiitos Nurmeksen Jormalle yllätit todella minut monisatapäisen yleisön edessä Rautavaaralla ja kiitokseksi vedin orkesterin mukana Liljankukan niin moni Lieksalainen kuuli minun laulavan ja olen saanut siitä kiitoksia

• sussiunatkoon.elä.huuva

Siis viime ja edellisvuonna SM finaalissa Kiitos Nurmeksen Jormalle yllätit todella minut monisatapäisen yleisön edessä Rautavaaralla ja kiitokseksi vedin orkesterin mukana Liljankukan niin moni Lieksalainen kuuli minun laulavan ja olen saanut siitä kiitoksia

Olen huomannut täälläkin aina monien kiittelevän sinua laulustasi!

• Mäputosin

Siis viime ja edellisvuonna SM finaalissa Kiitos Nurmeksen Jormalle yllätit todella minut monisatapäisen yleisön edessä Rautavaaralla ja kiitokseksi vedin orkesterin mukana Liljankukan niin moni Lieksalainen kuuli minun laulavan ja olen saanut siitä kiitoksia

Viimevuonna tipahdit vaikka kokovuoden niin pyyteettömästi kehuit itseäsi ja valtavan hyvää ääntäsi.Sittenpä putoamisen jälkeen ei puoleenvuoteen kuulunut Pavarotista mitään,nyt taas kehuu ennenkuin tipahtaa..

• jenkiauto

Vieläkö se Markku äänestää SMP:tä?

• Voinen sanoa, että ei enää kukaan koska puolue on kuollut ja kuopattu jo vuosikymmenet sitten eli tuota puoluetta ei ole olemassa enää.
        Aikanaan kyllä ja helppoa oli äänestää kun aina olin itse ehdokkaana vaaleissa,ei tarvinnut miettiä ketä äänestää.
        Näen kuitenkin että Lieksassa tarvitaan yhteistyötä ja moni takapenkin taavi on luopunut hyvin nopeasti yhteisten asioiden hoitamisesta katos kun se vaatii myöskin edelläkuvattua asioita sekä myöskin perehtymistä asioiden hoitoon ja tietämystä ja tiedon hankintaa.
        Mitä tulee laulamiseen niin edelleen teen sitä harrasteena ja SM kisoissa olin mukana valitettavasti nimeäni ei mainittu ja kuten huomaat olin Jatkossa vielä seuraavana päivänä mutta tieto ei tullut minulle kun sitä ei kuuluttaja maininnut kuten ei viellen nimeä mutta hän oli saanut jostakin tiedon mutta PK kisoissa oli menestystä ja viimeksi nyt Anttolassa johan tässä on ikääkin mutta edelleen kuvioissa mukana semifinaalissa mutta usein on vain mukavaa kun kuulee hyviä laulajia.

• Mäputosin

Eli putosit,mitä sitä kiertelemään ja toisia syyttelemään.

• Empä pudonnut kovin korkealta ja siten pääni ei tärähtänyt, että ketään viitsisin mollata.Olen kuitenkin monesti hyvinkin menestynyt jopa Lieksan kisoissa voitto 2008 joten en voi enää osallistua täällä vuonna 2009 humppa karaoken kaksi Suomen mestaruutta Kolme kertaa eläkeliiton PK kisan voitto Ja muutaman kerran finalistina kultakurkkukisassa sekä valtakunnallisesa seniori legenda kisassa kolmas voitto meni Ruotsiin sekä myöskin Taannoin seniorilaulukisassa pari semifinaalia eli Ruotsin laivalle saakka eli 20 joukossa finaalikierrokselle
        Olen nyt kuitenkin parina viime vuonna yltänyt SM karaoken finaaliin saakka Buena sera laulu nähtävissä edustaen pohjois Karjalaa muutaman ihmisen kanssa.
        Mutta en ole yksistään laulanut karaokea vaan esiintynyt myös eri kirkoissa ja muissa tilaisuuksissa eri paikoissa ja eri tilaisuuksissa myös ulkomailla yksin ja yhdessä

Mutta harjoittele opiskele laulua tai jotakin muuta hyvää ja otollista elämässäsi missä itse pidät ja missä voinet antaa iloa myös toisille. Älä Myrkytä itseäsi ja sisäistä kauneuttasi kateudella.
        Minulla alkaa jälleen myös esiintymiset ja työ ihmisten parissa Kehitysvammaisten musiikkiryhmä ja Karpalosali jolloin aloitan tanssimusiikilla yhteislaulutuokion ja liikuntaa siinäkin Maanantaina on sekakuoro ja myös torstaina veteraanit.
        Oikein hyvää Uutta vuotta Teille

• 647838

Markku on ihan älyttömän hyvä laulaja ja syvällinen henkilö.

• Tosisyvällinen

Selkeä kirjoittelia myös,helppo lukuista tekstiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1390
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1345
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1235
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1041
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1028
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe