Tännehän on suoraan sanottuna päästetty porukkaa vaan haukkumaan Feng Shuin oppeja. Eipä viitsi paljon lukea eikä edes kommentoida kun kyseinen aihe täysin pilattu!
Onneksi näitä sivustoja löytyy muualtakin kuin Suomi24;sta.
Siis mitä tänne tarvii tulla kommentoimaan sellaisen jota kyseinen aihe ei pätkääkään kiinnosta? Täysin puupäitten terrorisointia koko homma sanon minä. Mutta onneksi tämä sivusto ei ole ainoa maailmassa, so long pölkyt!
Niin ja lämpimiä terveisiä Feng Shuin harrastajille =).
Missä täällä on sivun ylläpitäjä?!
Sirius10
2
948
Vastaukset
- Wittunaama
peukalo persereikään, niinku ekaks, sitten myöhemmin vaikka meloni, työnnä pääs muovikassiin, ja sitten pullonpalautus automaattiin, siinä sulle feng shuita, toki joku voi sua vielä pannakin, anaaliin ainakin, esim itse Feng..on asiasta hyvin kiinnostunut. Rouva Feng ei niinkään....
- tutkija-4x4
ettö Feng Shui oli homo, pedofiili, kannibaali, and anaaliastronautti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525320- 813960
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3262320Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671932Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171798Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561392Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172