Vessanpöntön maalaus?

chez moi

Onnistuuko? Asunto on muuten siisti mutta vuokralaisen jäljiltä vessanpönttö on epäsiistin näköinen.
Voisiko siihen laittaa jotain maalia, ja mitä, ainakin vesirajaan asti? Olen joskus kauan sitten maalannut
käsienpesualtaan ja hieno tuli. En muista enää mitä maalia se oli. Parempi olis kyllä jos sen veden sais tilapäisesti pois sieltä pöntön pohjalta et sais maalattua alas asti. onko tää hyvä idea? Pönttö ei saa mennä kuitenkaan tukkoon mistään mönjistä.
Uuden pöntön vaihdattaminen lienee kallis paukku. Käyttövesiputket on remontoitu juuri talossa.

8

1937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaljaakoneesta

Olet lienee blondi, epäsiistin paskimon pytyn voi siistiä pesemällä. Posliini on materiaali johon ei mikään tartu kunnolla.

• Plits

taidat olla virolainen

• Pönttökauppias.

Uuden pöntön saa pariin sataan ja se on helppoa asentaa itsekin.

Mutta mutta. Pönttö on mun käsittääkseni yleensä posliinia. Ja yleensä pestään, ei maalata. Posliini kun on lasitettua, kyllä siitä lika lähtee.

Mutta jos vessanpytyn peseminen ei kiinnosta, toki voit vaihtaa kerran tai pari kuussa uuden pöntön tilalle, aina kun vaha tulee likaiseksi. Putoa muuten, pönttö mihin paskannetaan tulee likaiseksi?

• määmy

rätillä. Sinänsä vedenalaiset liat saa pois, kun aamulla lähtiessään kaataa pönttöön puoli litraa Coca-Colaa ja illalla palatessa harjaa hieman.

Mikäli kyse on omistusasunnostasi, niin vaihdata pytty ja nosta vuokraa seuraavalle asukkaalle.
      Pariussa vuodessa saat pöntön maksatettua ja sitten tulee puhdasta voittoa.

• chez moi

Pönttöön on valunut paljon ruskeita raitoja sen takareunasta, vaikuttaa siltä että remontin aikana on tullut jotain ruosteista vettä sinne. Oli se tosin ennestäänkn pahasti pinttynyt. Voisi kokeilla tehokkaita pesuaineita, joku neuvoi kloriitilla liottamista.
        täytyypä kokeilla ensin muutaman päivän liotusta, harjausta ja muuta puhdistusta, jospa joku ihmeaine auttaisi.
        Mitähän tuollainen pöntön vaihdattaminen maksaisi, kun tulee vielä asentajan palkkio päälle.

• Kyllä onnistuu

Käy hakemassa esim. Siroplast 2:sta tai vastaavaa huippumaalia 3Litran astia. Myös täysmatta Jokeri käy, joskin on paljon kalliimpi maali.

Maalaus on helppoa, kun sekoitat värin hyvin ja liruttamalla laitoja vasten annat sen vaikuttaa yhden vuorokauden. Tämän jälkeen huuhtele pari kertaa ja kas kakkaviirut ovat poissa.

• An other

Minulla on kattilassa ja posliinisessa uunivuoassa ruskeita rantuja. Voinko maalata nekin Siroplastilla?

• Kapalalalalalla
        An other kirjoitti:

Minulla on kattilassa ja posliinisessa uunivuoassa ruskeita rantuja. Voinko maalata nekin Siroplastilla?

Poaliinimaalauskurssilla ja maaleilla voi pönttöään koristaa. Kakan päälle maalaaminen vaatii kyllä psykiatrilla käyntiä ensin. Ehdotuksesi oli järjetön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      147
      2455
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      875
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe