On surkeaa. Sähköisesti ei kukaan vastaa (odottanuit noin 2viikkoa)
Puhelimella kun pitkän jonotuksen jälkeen saa jonkun kiinni , niin sittenkään ei asia korjaannu.
Kyseinen henkilö huonosti selvitti ongelmaa ja lähetti sähköpostia, vastasin hänelle sähköpostilla, eikä siihen ole ole kuulunut vastausta.
Siirtomaksuja kuitenkin tulee maksettua 500-1000€ kuukaudessa
Vattenfalin asiakaspalvelu
1
512
Vastaukset
- Vattenfall_asiantuntija
Hei,
Sain seuraavan vastauksen Asiakaspalvelustamme:
"Hyvä asiakkaamme,
Pahoittelumme, että olette joutuneet odottamaan vastausta kysymyksiinne.
Asiakaspalvelussamme on ollut ruuhkaa ja jonotusajat puhelimessa, sekä vastausajat sähköpostiviesteihin ovat olleet normaalia pidemmät.
Touko – kesäkuun vaihde on asiakaspalvelussamme vuoden kiireisintä aikaa, koska mm opiskelijat muuttavat pois ja laskutuksestamme lähtee asiakkaillemme suuri määrä laskuja. Nämä nostavat aina hetkellisesti yhteydenottojen määrää asiakaspalvelussamme.
Erityisesti maanantaipäivät ovat ruuhkaisia viikonlopun jälkeen. Loppuviikolla puheluiden määrä tasaantuu, jonka johdosta jonotusajat usein lyhenevät ja asiakas pääsee nopeammin palveltavaksi.
Jos haluat, että otan yhteyttä, niin voit laittaa viestin suoraan minulle [email protected], niin hoidan asiasi kuntoon."
Terveisin Airi Laakkonen,
Vattenfallin energia-asiantuntija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192472
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau321616Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.211522- 1291458
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3461149Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?601023- 891015
- 122841
- 79825