On surkeaa. Sähköisesti ei kukaan vastaa (odottanuit noin 2viikkoa)
Puhelimella kun pitkän jonotuksen jälkeen saa jonkun kiinni , niin sittenkään ei asia korjaannu.
Kyseinen henkilö huonosti selvitti ongelmaa ja lähetti sähköpostia, vastasin hänelle sähköpostilla, eikä siihen ole ole kuulunut vastausta.
Siirtomaksuja kuitenkin tulee maksettua 500-1000€ kuukaudessa
Vattenfalin asiakaspalvelu
1
522
Vastaukset
- Vattenfall_asiantuntija
Hei,
Sain seuraavan vastauksen Asiakaspalvelustamme:
"Hyvä asiakkaamme,
Pahoittelumme, että olette joutuneet odottamaan vastausta kysymyksiinne.
Asiakaspalvelussamme on ollut ruuhkaa ja jonotusajat puhelimessa, sekä vastausajat sähköpostiviesteihin ovat olleet normaalia pidemmät.
Touko – kesäkuun vaihde on asiakaspalvelussamme vuoden kiireisintä aikaa, koska mm opiskelijat muuttavat pois ja laskutuksestamme lähtee asiakkaillemme suuri määrä laskuja. Nämä nostavat aina hetkellisesti yhteydenottojen määrää asiakaspalvelussamme.
Erityisesti maanantaipäivät ovat ruuhkaisia viikonlopun jälkeen. Loppuviikolla puheluiden määrä tasaantuu, jonka johdosta jonotusajat usein lyhenevät ja asiakas pääsee nopeammin palveltavaksi.
Jos haluat, että otan yhteyttä, niin voit laittaa viestin suoraan minulle [email protected], niin hoidan asiasi kuntoon."
Terveisin Airi Laakkonen,
Vattenfallin energia-asiantuntija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313960- 193485
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173407- 793347
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613244- 493021
- 292915
- 792717
- 542657
- 192377