Koira syö kissanpaskaa

kukkeliakakkelia

Eli tämä on epämiellyttävä tapa mikä on koiranpennullani(5kk) Se menee vessaan tonkimaan kissanhiekkalaatikolta kissanpaskoja,ja syö ne.Harmillista siinä on se että koiran henki haisee,niin vietävästi. Sekä sen kuskatessa hiekkasia paskanpaloja olohuoneen matolle,niin matosta löytyy tätä hiekkaa,ja pieniä paskanmurusia.Minulla on neljä kissaa,ja joudun olemaan tarkkana.Aina kun kuulen että kissa on laatikolla, niin käyn välittömästi tarkastamassa,ja putsaamassa laatikon.Kuitenkaan en voi valvoa laatikkoa poissaollessani,
enkä aina huomaa kun joku kissoista on laatikkoa käyttänyt.
Tämä peeaskan syöminen tuskin on vaarallista,mutta se on iljettävää tottakai :D
Olisin todella kiitollinen,jos jollain olisi neuvoja miten tämän saisi loppumaan.Kiellot menevät kuuroille korville, koska taitaa olla koiran mielestä aika herkku kyseessä :)
Salaa yrittää mennä tonkimaan laatikkoa,ja äkkiä salamyhkäisesti juosta olohuoneeseen "herkkuja"napostelemaan..
Kiitos kaikista neuvoista,ja vinkeistä etu-käteen

toivoo: Omistaja & kakkan-napostelija

33

11652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kitekät paska

sitä kitekatti herkkua aika yleistä koirille. on kokemusta ja vaikea kitkeä vanhempanakaan.

• ki

Siirrä kissan paska-astia vessaan. Minä ainakin siirsin ja kissa osaa pyytää raapimalla ovea jos hätä on :)

• fdqfc
        ki kirjoitti:

Siirrä kissan paska-astia vessaan. Minä ainakin siirsin ja kissa osaa pyytää raapimalla ovea jos hätä on :)

yl kakan syönti on merkki jonkin aineen puutoksesta tai ylisaannista.

Ruoka ei luultavasti imeydy kissoillesi kunnolla, siinä on yhä ainesosia ja valtava haju, joka houkuttaa koiraa. Tarkistuttaisin siis kissojenkin ruokinnnan. Kokeile ensi hätään ruokkia kissoja vähemmän haisevalla ruolla.

Ja mieti paskalaatikon säilytyspaikka uudelleen.

• kukkeliakakkelia
        fdqfc kirjoitti:

yl kakan syönti on merkki jonkin aineen puutoksesta tai ylisaannista.

Ruoka ei luultavasti imeydy kissoillesi kunnolla, siinä on yhä ainesosia ja valtava haju, joka houkuttaa koiraa. Tarkistuttaisin siis kissojenkin ruokinnnan. Kokeile ensi hätään ruokkia kissoja vähemmän haisevalla ruolla.

Ja mieti paskalaatikon säilytyspaikka uudelleen.

Ensin kiitos vinkeistä...Eli meillä on aina ollut kissanhiekkalaatikko vessassa :) enkä muualla voisi sen kuvitella olevankaan..paikkaa jonne koira ei pääse ei tästä asunnosta löydy.Minulla on vanha kissa joka vanhuuden höperyyksissä pissaa sopimattomaan paikkaan,jos ovi on kiinni(pidätys vaikeuksia,vanhuus jne.) Eikä osaa pyytää raapimalla :/ Todella hyvä ehdotus muuten.
        Kissani syövät latz:in tavallista kuivaruokaa,ja kissanpurkkiruokaa,ja jauhelihaa :) Normaali ruokavalio...

• Tarkista ja vaihda
        kukkeliakakkelia kirjoitti:

Ensin kiitos vinkeistä...Eli meillä on aina ollut kissanhiekkalaatikko vessassa :) enkä muualla voisi sen kuvitella olevankaan..paikkaa jonne koira ei pääse ei tästä asunnosta löydy.Minulla on vanha kissa joka vanhuuden höperyyksissä pissaa sopimattomaan paikkaan,jos ovi on kiinni(pidätys vaikeuksia,vanhuus jne.) Eikä osaa pyytää raapimalla :/ Todella hyvä ehdotus muuten.
        Kissani syövät latz:in tavallista kuivaruokaa,ja kissanpurkkiruokaa,ja jauhelihaa :) Normaali ruokavalio...

ruokia kissoille, niin ne eivät ehkä kuitenkaan ole parhaita ja kaikki ei sovi kaikille.

Esim koiran hyvin voinnista yksi merkki on se, että kakka on napakkaa pötkylää ja ei haise. Saman voisin kuvitella pätevän kissoilla. Jos kakka haisee, niin se ei imeydy kunnolla.

Ja tarkista ihmeessä koirankin ruokinta, joskus pentu voi syödä kakkaa ja lopettaa sen itsestään. Monesti siihen on syynä nuo puutokset tai ylisaannit.

• tyttö&hava
        Tarkista ja vaihda kirjoitti:

ruokia kissoille, niin ne eivät ehkä kuitenkaan ole parhaita ja kaikki ei sovi kaikille.

Esim koiran hyvin voinnista yksi merkki on se, että kakka on napakkaa pötkylää ja ei haise. Saman voisin kuvitella pätevän kissoilla. Jos kakka haisee, niin se ei imeydy kunnolla.

Ja tarkista ihmeessä koirankin ruokinta, joskus pentu voi syödä kakkaa ja lopettaa sen itsestään. Monesti siihen on syynä nuo puutokset tai ylisaannit.

Meillä sama ongelma paitsi että ei ole kissaa ja koira syö toisten kissojen kakkoja. Ärsyttävää että ihmiset antavat kaupungissa kissojen olla vapaana. Helppiä miten saisi loppumaan ?

• kukkeliakakkelia
        tyttö&hava kirjoitti:

Meillä sama ongelma paitsi että ei ole kissaa ja koira syö toisten kissojen kakkoja. Ärsyttävää että ihmiset antavat kaupungissa kissojen olla vapaana. Helppiä miten saisi loppumaan ?

Kyllä täytyy pistää suurennus lasin alle kissojen ruokavalio,ja tarvittaessa uusia.Tosin voi olla haasteellista löytää ruoka joka sopii 1junnulle,2adultille,ja 1seniorille,sillä meillä on raksuja aina tarjolla.Niin syövät siten kaikki samaa,koska toisin kun koirat kissat syövät useita pieniä ateriota päivässä.Pitää kysyä neuvoa eläinlääkäristä hyvän ruuan löytymiseksi,ja eläinkaupasta.Koira syö meillä royal caninia,ja olen laskeskellut että pitäis päivän kaikki saanti suositukset olla kohdallaan.Pari kertaa viikossa meillä kanssa koira saa jauhettua lihaa,joskus raakaa kananmunaa,sekä keitettyä kalaa,piimää,viiliä jne.
        Onko kellään vinkkejä miten kissankakan saisi maistumaan pahalta?
        tai muita vinkkejä tämän luonnosuklaan syömisen välttämiseksi? :)

• kukkeliakakkelia kirjoitti:

Kyllä täytyy pistää suurennus lasin alle kissojen ruokavalio,ja tarvittaessa uusia.Tosin voi olla haasteellista löytää ruoka joka sopii 1junnulle,2adultille,ja 1seniorille,sillä meillä on raksuja aina tarjolla.Niin syövät siten kaikki samaa,koska toisin kun koirat kissat syövät useita pieniä ateriota päivässä.Pitää kysyä neuvoa eläinlääkäristä hyvän ruuan löytymiseksi,ja eläinkaupasta.Koira syö meillä royal caninia,ja olen laskeskellut että pitäis päivän kaikki saanti suositukset olla kohdallaan.Pari kertaa viikossa meillä kanssa koira saa jauhettua lihaa,joskus raakaa kananmunaa,sekä keitettyä kalaa,piimää,viiliä jne.
        Onko kellään vinkkejä miten kissankakan saisi maistumaan pahalta?
        tai muita vinkkejä tämän luonnosuklaan syömisen välttämiseksi? :)

Ei onnistu mikään kepulikonsti kuten kummankaan eläimen ruokavalio estämään koiraa syömästä kissan kakkaa. Ainoa konsti on fyysisesti estää koiraa pääsemästä kissan vessaan. Tee portti tai muu este, mistä kissa pääsee yli / läpi mutta koira ei. Sellaista koiraa en ole tavannut, joka ei mahdollisuuden tullen söisi kissankakkaa. Ja jos joku on, se on harvinaislaatuinen poikkeus.

• eqwde
        tiinamuori kirjoitti:

Ei onnistu mikään kepulikonsti kuten kummankaan eläimen ruokavalio estämään koiraa syömästä kissan kakkaa. Ainoa konsti on fyysisesti estää koiraa pääsemästä kissan vessaan. Tee portti tai muu este, mistä kissa pääsee yli / läpi mutta koira ei. Sellaista koiraa en ole tavannut, joka ei mahdollisuuden tullen söisi kissankakkaa. Ja jos joku on, se on harvinaislaatuinen poikkeus.

ananasta, vähän, joillakin se toimii, ei kaikilla, kannattaa kokeilla. Kakkalaatikoo pitää saada eristettyä, se on ainoa varma vaihtoehto.

• asdasdadd
        eqwde kirjoitti:

ananasta, vähän, joillakin se toimii, ei kaikilla, kannattaa kokeilla. Kakkalaatikoo pitää saada eristettyä, se on ainoa varma vaihtoehto.

Hei, minkä rotuinen koirasi on?

• kukkeliakakkelia
        asdasdadd kirjoitti:

Hei, minkä rotuinen koirasi on?

Kiitos taas uusista mielipiteistä...voisiko joku selittää miten koiralle ananaksen syöttäminen,niin voisi lopettaa/vähentää sen kissan ulosteiden syöntiä.. koirani on rodultaan saksanpaimenkoira :)

• kukkeliakakkelia

Kiitos taas uusista mielipiteistä...voisiko joku selittää miten koiralle ananaksen syöttäminen,niin voisi lopettaa/vähentää sen kissan ulosteiden syöntiä.. koirani on rodultaan saksanpaimenkoira :)

koiraa on aikaisemmin kokeiltu eristää esim.olohuoneesta n.1metrin korkuisella sohvalla, ilman toivottua tulosta pääsee hyppäämään yli...

• kukkeliakakkelia kirjoitti:

koiraa on aikaisemmin kokeiltu eristää esim.olohuoneesta n.1metrin korkuisella sohvalla, ilman toivottua tulosta pääsee hyppäämään yli...

Noh, jos kerran koirasi hyppää korkealta yli niin laita koko ovenreiän peittävä systeemi, ja siihen kissanmentävä reikä. Vaikkapa verkko-ovi.
        -Niin ja mitä tuohon ananaksen syömiseen tulee, meilläkin koirat syövät sitä säännöllisesti, vaan ei se kissankakkahimoon mitään vaikuta. Onpahan muuten vaan terveellistä vihannesta varsinkin näille lihomaan taipuvaisille leikatuille nartuille. Nesteenpoisto-ominaisuuttahan ananaksesta aavistuksen verran löytyy.

• mahdollista?
        tiinamuori kirjoitti:

Noh, jos kerran koirasi hyppää korkealta yli niin laita koko ovenreiän peittävä systeemi, ja siihen kissanmentävä reikä. Vaikkapa verkko-ovi.
        -Niin ja mitä tuohon ananaksen syömiseen tulee, meilläkin koirat syövät sitä säännöllisesti, vaan ei se kissankakkahimoon mitään vaikuta. Onpahan muuten vaan terveellistä vihannesta varsinkin näille lihomaan taipuvaisille leikatuille nartuille. Nesteenpoisto-ominaisuuttahan ananaksesta aavistuksen verran löytyy.

Laita säppi wc:n oveen niin, että ovi on raollaan vaan sen verran, että kissa mahtuu siitä menemään.
        Ananaksen olen kuullut auttavan siten, että koiran ulosteen maku/ haju on koiralle vastenmielinen. Mutta tässähän ei syö koira ulosteitaan vaan kissojen kökköjä.
        Säppisysteemi voisi auttaa.

• ....

Meillä on sama ongelma ollut iät ja ajat ja kaikkien koirien kanssa. Saako vessanoveesi tehtyä hakasta niin, että kissa siitä mahtuisi mutta koira ei. Meillä ainakin tämä auttaa. Toki tämähän on riippuvainen koiran koosta. Toivottavasti keksitte jotain :)

• kissat ja koirat
        .... kirjoitti:

Meillä on sama ongelma ollut iät ja ajat ja kaikkien koirien kanssa. Saako vessanoveesi tehtyä hakasta niin, että kissa siitä mahtuisi mutta koira ei. Meillä ainakin tämä auttaa. Toki tämähän on riippuvainen koiran koosta. Toivottavasti keksitte jotain :)

Meillä on 2 vuotias kääpiövillakoira ja yksi 2,5 vuotias ja kaksi pentu kissaa. Kissanpaskalaatikoita on kolme kappaletta kylppärissä. Ja puudelillehan paska maistuu! :D
        Koira on oppinu sisäsiistiksi todella hitaasti, ja tekee vieläkin sisälle, jos kukaan ei ole kotona päästämässä sitä ulos... -.-
        Melkein tuohon 2 ikävuoteen asti se söi omat paskansa lattialta (huomasin pienistä paskatahroista lattialla, mutta isompia asioita ei näkynyt missään ja koiran henki haisi aivan kuolemalle..), mutta nyt oman paskan syönti on näyttävästi jääny kokonaan pois ja tilalle on tullut uutena herkkuna kissanpaska. Aina kun se huomaa että joku kissoista käy laatikolla, se juoksee samantien sinne ja vetelee paskat naamaansa, ja myös kulettelee niitä keittiön matolle ym.
        Ostettiin yksi ovellinen paskalaatikko kokeeksi, josko koira ei tajuaisi sitä, mutta se työntää vaan päänsä ovesta ja pääsee paskoihin käsiksi.... Ostin myös eläinlääkärin suosittelemana sellaisia hivenainetabletteja koiralle, mutta ei auttanut.. Ananastakin koitettiin, mutta ei sekää auttanut..
        Ja ihanaa kun koira tulee innoissaa nuolemaan naamaa paskalle haisevalla suullaan! Hyi yök!
        Alkaa keinot olla vähissä..

• rg
        eqwde kirjoitti:

SITÄ ANANASTA PITÄISI SAADA SYÖTETTYÄ NIILLE KISSOILLE; SILLOIN NIIDEN PASKA ALKAISI HAISEMAAN JA MAISTUMAAN KOIRIEN MIELESTÄ PAHALTA JA NE SIIS LOPETTAISIVAT KISSANPASKAN SYÖMISEN!!!!! HALOO!

• rg kirjoitti:

SITÄ ANANASTA PITÄISI SAADA SYÖTETTYÄ NIILLE KISSOILLE; SILLOIN NIIDEN PASKA ALKAISI HAISEMAAN JA MAISTUMAAN KOIRIEN MIELESTÄ PAHALTA JA NE SIIS LOPETTAISIVAT KISSANPASKAN SYÖMISEN!!!!! HALOO!

Mikähän ainesosa ananaksessa aikaansaa moisen seurannaisilmiön? Voitko pliis paljastaa salaisen tietosi ainakin tutkijoille, jotta nämä osaisivat sitä sitten lisätä teollisesti valmistettuun koiranruokaan. Samoin siihen teollisesti valmistettuun koiranruokaan voisi lisätä sitä kemiallista ainesosaa, joka estäisi koiria syömästä ihmisen ulostetta. Se kun on vielä isompi ja pahemmalta haisevampi kuten myös yleisempi ongelma kuin kissankakan syöminen. Ja tämän tietää todeksi jokainen koiranomistava lapsiperhe.

Terveisin ananasta ihmisvauvoillekin -liike:-))

• rg
        tiinamuori kirjoitti:

Mikähän ainesosa ananaksessa aikaansaa moisen seurannaisilmiön? Voitko pliis paljastaa salaisen tietosi ainakin tutkijoille, jotta nämä osaisivat sitä sitten lisätä teollisesti valmistettuun koiranruokaan. Samoin siihen teollisesti valmistettuun koiranruokaan voisi lisätä sitä kemiallista ainesosaa, joka estäisi koiria syömästä ihmisen ulostetta. Se kun on vielä isompi ja pahemmalta haisevampi kuten myös yleisempi ongelma kuin kissankakan syöminen. Ja tämän tietää todeksi jokainen koiranomistava lapsiperhe.

Terveisin ananasta ihmisvauvoillekin -liike:-))

No kuule itse en ole tätä keksinyt, ja mm Victoria Stillwell käyttää tätä keinoa! En muista, mutta jokin happo ananaksessa muistini mukaan on, joka saa ulosteen KOIRIEN MIELESTÄ haisemaan ja maistumaan "pahalta".
        Kysymykseen, miksi ananasta ei lisätä teollisesti valmistettaviin ruokiin, en tiedä vastausta. En ole koiranruuan teollinen tuottaja. Sitä voit kysyä koiran-/ kissanruokien valmistajilta!
        Tutkijakaan en ole, mutta voi olla, että jos viitsisit esim googlettaa, niin ainakin luulisi vastauksia ananaksen vaikutuksista löytyvän?
        Ja vielä hämmennän pikku pikku päätäsi; kyse voi paskansyöjien kohdalla olla myöskin B- VITAMIININ PUUTEKIN...

• rg kirjoitti:

No kuule itse en ole tätä keksinyt, ja mm Victoria Stillwell käyttää tätä keinoa! En muista, mutta jokin happo ananaksessa muistini mukaan on, joka saa ulosteen KOIRIEN MIELESTÄ haisemaan ja maistumaan "pahalta".
        Kysymykseen, miksi ananasta ei lisätä teollisesti valmistettaviin ruokiin, en tiedä vastausta. En ole koiranruuan teollinen tuottaja. Sitä voit kysyä koiran-/ kissanruokien valmistajilta!
        Tutkijakaan en ole, mutta voi olla, että jos viitsisit esim googlettaa, niin ainakin luulisi vastauksia ananaksen vaikutuksista löytyvän?
        Ja vielä hämmennän pikku pikku päätäsi; kyse voi paskansyöjien kohdalla olla myöskin B- VITAMIININ PUUTEKIN...

En siis kysy koiranruokien valmistajilta ananaksen vaikutuksen tutkimuksista, enkä edes googleta aihetta, koska ei se minua kiinnosta: sinähän rg siitä alun perinkin olit innostunut, en minä:-))

Ananaksessa on vallitsevan tiedon mukaan aineosia, joka auttaa poistamaan nestettä kropasta, eli auttaa jossain määrin turvotukseen. Monet pitkän linjan koirankasvattajat allekirjoittavat tämän näkemyksen. Esim. valeraskaille nartuille sitä suositellaan ruoanlisäksi.

Ananaksen vaikutuksesta kakan hajuun ja makuun en ole tätä ennen kuullut yhtään kommenttia. Mutta eipä sillä ole mitään väliäkään minun kohdallani, kun kissankakan tai minkään muunkaan kakan syönti ei ole meidän ongelma, vaikka meillä koirien lisäksi on aina ollut kissojakin. Sinähän siitä innoissasi olet, en minä:-))

Eikä minun "pikku pääni" yhtään hämmenny siitäkään hajatelmastasi, että B-vitamiinin puute saattaisi aiheuttaa paskansyöntiä. Saattaa olla näin tai sitten ei ole. Minun ei ole tarvinnut tuumata moisia ongelmia viitamiininpuutosongelmia. Huomaa, että minulla eikä minun koirilla ole näitä ongelmia, vaan keskusteluketjun aloittajalla.

Viidenkymmenen vuoden kokemus koirista ja kissoista on vain satavarmaksi osoittanut, että jos koira pääsee käsiksi korjaan hampaiksi kissankakkaan tai ihmisen kakkaan, se kyllä mieluusti syö ne. Kyse lienee siitä, että heidän ruoansulatuksensa löytää paljon hyvää siitä mikä ihmisiltä ja kissoita poistuu jätteenä.

(Tätä keskustelua paljon tärkeämpi keskustelunaihe on, että miksi jotkut koirat syövät oman lajinsa jätöksiä eli siis joidenkin koirat syövät koiranpaskaa. Itselläni ei ole ikinä ollut sellaista koiraa, joka olisi näin tehnyt. Väitän syyksi väärää ruokavaliota. Tästä muualla enemmän.)

• 21
        kissat ja koirat kirjoitti:

Meillä on 2 vuotias kääpiövillakoira ja yksi 2,5 vuotias ja kaksi pentu kissaa. Kissanpaskalaatikoita on kolme kappaletta kylppärissä. Ja puudelillehan paska maistuu! :D
        Koira on oppinu sisäsiistiksi todella hitaasti, ja tekee vieläkin sisälle, jos kukaan ei ole kotona päästämässä sitä ulos... -.-
        Melkein tuohon 2 ikävuoteen asti se söi omat paskansa lattialta (huomasin pienistä paskatahroista lattialla, mutta isompia asioita ei näkynyt missään ja koiran henki haisi aivan kuolemalle..), mutta nyt oman paskan syönti on näyttävästi jääny kokonaan pois ja tilalle on tullut uutena herkkuna kissanpaska. Aina kun se huomaa että joku kissoista käy laatikolla, se juoksee samantien sinne ja vetelee paskat naamaansa, ja myös kulettelee niitä keittiön matolle ym.
        Ostettiin yksi ovellinen paskalaatikko kokeeksi, josko koira ei tajuaisi sitä, mutta se työntää vaan päänsä ovesta ja pääsee paskoihin käsiksi.... Ostin myös eläinlääkärin suosittelemana sellaisia hivenainetabletteja koiralle, mutta ei auttanut.. Ananastakin koitettiin, mutta ei sekää auttanut..
        Ja ihanaa kun koira tulee innoissaa nuolemaan naamaa paskalle haisevalla suullaan! Hyi yök!
        Alkaa keinot olla vähissä..

Mikä teidän koirien hajuaistia oikein vaivaa

• TM1
        tiinamuori kirjoitti:

En siis kysy koiranruokien valmistajilta ananaksen vaikutuksen tutkimuksista, enkä edes googleta aihetta, koska ei se minua kiinnosta: sinähän rg siitä alun perinkin olit innostunut, en minä:-))

Ananaksessa on vallitsevan tiedon mukaan aineosia, joka auttaa poistamaan nestettä kropasta, eli auttaa jossain määrin turvotukseen. Monet pitkän linjan koirankasvattajat allekirjoittavat tämän näkemyksen. Esim. valeraskaille nartuille sitä suositellaan ruoanlisäksi.

Ananaksen vaikutuksesta kakan hajuun ja makuun en ole tätä ennen kuullut yhtään kommenttia. Mutta eipä sillä ole mitään väliäkään minun kohdallani, kun kissankakan tai minkään muunkaan kakan syönti ei ole meidän ongelma, vaikka meillä koirien lisäksi on aina ollut kissojakin. Sinähän siitä innoissasi olet, en minä:-))

Eikä minun "pikku pääni" yhtään hämmenny siitäkään hajatelmastasi, että B-vitamiinin puute saattaisi aiheuttaa paskansyöntiä. Saattaa olla näin tai sitten ei ole. Minun ei ole tarvinnut tuumata moisia ongelmia viitamiininpuutosongelmia. Huomaa, että minulla eikä minun koirilla ole näitä ongelmia, vaan keskusteluketjun aloittajalla.

Viidenkymmenen vuoden kokemus koirista ja kissoista on vain satavarmaksi osoittanut, että jos koira pääsee käsiksi korjaan hampaiksi kissankakkaan tai ihmisen kakkaan, se kyllä mieluusti syö ne. Kyse lienee siitä, että heidän ruoansulatuksensa löytää paljon hyvää siitä mikä ihmisiltä ja kissoita poistuu jätteenä.

(Tätä keskustelua paljon tärkeämpi keskustelunaihe on, että miksi jotkut koirat syövät oman lajinsa jätöksiä eli siis joidenkin koirat syövät koiranpaskaa. Itselläni ei ole ikinä ollut sellaista koiraa, joka olisi näin tehnyt. Väitän syyksi väärää ruokavaliota. Tästä muualla enemmän.)

On se vaan h*lvetti kumma, kun tuo sama vanha ämmä on aina täällä sepeämässä ja v*ttuilemassa hymiöineen!

Olet niin s**tanan idiootti- juntti, että varmaan uskot maapallonkin olevan littana, kun et ole sitä itse avaruudesta nähnyt!

Eli kyllä kuule maailmassa on PALJON asioita, jotka esim pelittävät vaikket JUURI SINÄ olekkaan asiaa itse havainnut tai tiedostanut!

(taitaa olla tuo mielenterveystyö tehnyt tepposensa sinunkin pollaas...)

• TM1
        TM1 kirjoitti:

On se vaan h*lvetti kumma, kun tuo sama vanha ämmä on aina täällä sepeämässä ja v*ttuilemassa hymiöineen!

Olet niin s**tanan idiootti- juntti, että varmaan uskot maapallonkin olevan littana, kun et ole sitä itse avaruudesta nähnyt!

Eli kyllä kuule maailmassa on PALJON asioita, jotka esim pelittävät vaikket JUURI SINÄ olekkaan asiaa itse havainnut tai tiedostanut!

Ai niin, pääsi unohtumaan: :-))

• 20+16
        21 kirjoitti:

Mikä teidän koirien hajuaistia oikein vaivaa

Isoille koirille toimii kun ostaa "iglun" mallisen kissan vessan ...valitettavasti kaikken kakan nälkäisimmät pikkukoirat saattavat siitähuolimatta mennä vessaan .
        Itselläni iso ja pieni koira ja molemmilta ollaan saatu kyllä tämä sonnan syöminen ihan kielloin loppumaan ...nykyisin ei enää edes kiinnosta koko laatikot .
        Meillä kyllä ollaan kärppänä paikalla jos joku erehtyy oksentamaan .... se on sellainen herkku että ... :P

• vittupappa
        TM1 kirjoitti:

Ai niin, pääsi unohtumaan: :-))

kypsä vanha ämmä ja kypsät jutut. :-)) jäis jo eläkkeellee täältä :-)))

• heppisuu
        vittupappa kirjoitti:

kypsä vanha ämmä ja kypsät jutut. :-)) jäis jo eläkkeellee täältä :-)))

pienessä laitamyötäisessä menee kellonajoista ja tarinoista päätellen. Älä ota enää tai mene katkolle jos huikka on ongelma. :-)) :-))))))

• TM1 kirjoitti:

Ei liene aiheellista väittää, että olisin täällä "aina" sepeämässä (hauska verbi muuten: onko ihan normikäytössä jossakin päin Suomea?). Itse asiassa käyn täällä ainoastaan silloin tällöin, ja käydessäni kirjoitan viestin tai korkeintaan kaksi.

Mielenterveystyötä en valitettavasti ole ehtinyt viime aikoina harrastaa, on tuo varsinainen palkkatyö ollut sen verran hektistä.

Olen pahoillani, jos joku kokee v*ttuiluksi minun tapani ilmaista itseäni, ikinä ei ole ollut tarkoitukseni pahoittaa kenenkään mieltä. Mitä keskustelu sitten on, ellei sitä, että saa vapaasti ilmaista oman mielipiteensä? Pidättekö te tosiaan eniten jees-jees-olen-samaa-mieltä -mielipiteistä? Kantavatko ne aihetta eteenpäin? Mitä järkeä on kirjoittaa keskusteluun mielipide, jos ei ole muuta sanottavaa, kuin 'kyllä, olen ihan samaa mieltä'? Toki sellainenkin voi joskus olla tapeen, mutta eihän ikinä syntyisi mitään keskustelua, jos joka ainoa mielipide olisi samanlainen! Pidätte vissiin sellaisista ihmisistäkin, jotka aina ovat samaa mieltä puhujan kanssa ja nyökyttelevät kiltisti päätään ja hymisevät jotakin, eikä niiden sanoista saa selvää... *Tähän sellainen hymiö, missä muori makaa vattallaan ja hakkaa nauraa käkättäen lattiaa molemmilla nyrkeillään*:))

Jäin miettimään, pidättekö sitten sellaisista koiristakin? Sellaisista, jotka haluavat koko ajan miellyttää ja tuijottavat isäntäänsä valmiina palveluksiin 24/7. Ei kiitos, sanon minä. Särmää pitää olla niin ihmisissä kuin koirissakin. Muuten ne ovat T-Y-L-S-I-Ä!

Hyvää Tapaninpäivän loppua TM1:lle ja vittupapalle ja jurrisuulle,
        toivottaa mualiman oikeakielisintä suomea kirjoittava juopoksi todettu muori-))

Ai niin ps: uskallan väittää, että täällä on jopa minua vanhempiakin kirjoittajia, ja sitäpaitsi ikärasismi lienee ihan lailla kielletty. Jotta kyllä te joudutte minua kestämään jatkossakin. Mutta jos et halua jutella kanssani, niin kannattaa varmaan sitten jättää ihan lukemattakin minun tekstit. Ja toki voi pyytää ylläpidolta minun poistoa täältä: se on helppoa jos se on aiheellista, kirjoitan nimittäin rekisteröidyllä nimimerkillä.

• mätykkään
        ki kirjoitti:

Koira on siis aivan ihana lemmikki, älykäs ja suloinen raadonsyöjä.

• Esa73

Vie kissat piikille, vituttaa kun aina suntyönä käy niin haisee kissankusi ja sohvat on revitty!

• TIINALOOP

Esa73 SUT PITÄIS VIIÄ PIIKILLE!! LOPETTAISIT TON PASKAN PUHUMISEN! PIENI VINKKI, ÄLÄ OTA MITÄÖ ELÄINTÄ!!!!

• seropi4

Sama ongelma oli kun hain uros,seropi koirani kolmen vanhana. Kaiveli kissan hiekkalaatikot ja söi kakkat. Kaivamisen sai lopetettua kun niskavilloista vei paikan päälle ja kielsi. (eli perinteinen koulutus mitä on käytetty jo vuosia). Kissan kakkojen syönti loppui kun hain kristalli kide hiekkaa. Pari kertaa kävi ja tajusi ettei tää niin helppoa oo ja ei oo kivaa kun ne hiekat jää ikeniin. Niitä sai pari kertaa ottaa pois sen suusta (nyppimällä, muute ei lähde) niin loppu kokonaan. Ei nykyään ees katso kissanhiekkalaatikkoa päin. Ja kannellinen laatikko missä on luukku. Nopeesti oppii sitä käyttään kissat.

• Koirat kuuhun

Lopettamalla koiran pääset eroon tästä. Tai lopettamalla kissat ja koiran

• Märkä1

Kissat ja koirat samassa tilassa ihmisten kanssa yäk järkyttävää sotkua,no sen ymmärtää maatiloilla ei muuten!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1206
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      91
      1189
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1040
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      888
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      778
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      732
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      707
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      619
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      603
    Aihe