Kakarat pois

VeeTwin

Onko niiden pikkuäitien ihan pakko käydä tukkimassa vaunujensa kanssa jokainen iltatoritapahtuma. Eikö niitä sikiönkuljettimia voisi jätää vaikka farmoksen tontille parkkiin. Kyllä iltatori on tarkotettu aikuisille jo ohjelmankin perusteella.

5

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KukKuu??

      ...järveen, ihmisvihaaja!

      • Meilki on kolome

        joku "mamu":jien persnuolija?
        On se helvetin hienoia että suomalaiset viitsii tehdä penskoja tähän ryysyrantaan. Tukkikaa vaan lisää niitä paikkoja vaunuilla ja lapsilla. Turha siinä on tuhkamunien tulla vinkumaan.


    • Prässäämöön vain.

      Johtuen öljystä ja autojen pakokaasuista ja liikenneonnettomuuksista jne.Mutta Pyhää Lehmäämme ei voi enempää syyttää,koska se on tabu.Ei Suomalainen tunne olevansa tarpeeksi hieno ilman peltikuortaan.

    • lasten suojelija

      toi on aivan pötyä...lapset nauttii siitä ja ansaitsee vielä enemmän kunnioitusta ym kuin me aikuiset.....lapset ovat ihania ja meidän jälkeläisiä!!!!

    • vaunuja vedetään

      No joo, vaikuttaa provoamiselta tuo aloitus!
      Kyllähän ne lastenvaunuja ihmisvilinässä lykkivät toisinaan jonkinlaista närää aiheuttavat. Varsinkin silloin, jos äidit tuntevat toisten olevan tiellään ja työntävät vaunujaan toisten varpaille!

      Minä en juurikaan pidä markkinoista, yhdet kesässä riittää mainiosti! Eihän markkinoilta edes saa mitään edullisemmin! Joten rampatkaa ihan vapaasti vaan markkinoillanne, lasten kanssa tai ilman!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1482
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1152
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1119
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      901
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      52
      685
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      636
    9. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    10. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      617
    Aihe