Ei voi kun ihmetellä tätä Sodexon touhua. Kaveri teki siellä pienen pätkän töitä ja odottaa nyt palkkaansa jo pian kolmatta viikkoa....31.5. piti tulla palkka, vaan eipä tullut. Lukuisten yhteydenottojen jälkeen sai viestin, että palkkasi maksetaan 15.6. Eli siis todellakin kolmatta viikkoa myöhässä!! Ja ihan noin vaan....mikä ihmeen firma se oikein on, eikö se ole ihan iso ja kansainvälinen, eli luulisi osaavan hoitaa hommansa...Ihan kuin niitä ei laisinkaan hetkauttaisi se, että joutuvat maksamaan odotusajan palkkaa, että huono maine leviää, että joutuvat korvaamaan mahdolliset ongelmat joita syntynyt rahantulo viivästymisen takia jne. Onko tällä firmalla siihen varaa??
Sodexo - mikä se oikein on?
5
1684
Vastaukset
- GoggiBoiga
Isot, (firmat, pankit, valtiot, koulukiusaajat, yms) tekevät mitä haluavat.
Niille on aivan yksi ja sama onko duunarilla nälkä, tai jääkö vuokra maksamatta. - leikkiäkö ?
Taitaa olla samanlainen kuin sol sekä iss. Niittenkään touhussa ei ole päätä eikä häntää. Kakarat pomoina , eivät tiedä mistään tuontaivaallista.
- tiskari 60
Joo ei mitään uutta. Sodexon palkanmaksu on ulkoistettu Zalarikselle ja sen jälkeen on ongelmia ollut. Myös meillä pitkään talossa viihtyneille ei palkkoja ja lisiä ole maksettu aina oikein. Toimitusjohtaja "Lasse Viineri" (Lars Finer) lähetti työntekijöille tiedotteen että loma-ajan palkat maksetaan kaikille ennen loman alkua...haah, hah, haa niin varmaan. Tänään oli taas palkkapäivä ja niin meni nämäkin lupaukset pereeseen ja syvälle. Onkohan firmalla taloudellisia vaikeuksia?
- Vapaa sielu
ainakin vaadittiin johdon taholta, kun uskallettiin valittaa palkanmaksusta. Ja julkisuuteen ei saanut päästää varoituksen uhalla palkanmaksun ongelmista mitään. Hurjaa, että palkanmaksu pystyy sössimään tehtävänsä, Sodexo ei tee yhtään mitään eikä luottamusmiehet sitäkään vähää.
Ei auttanut muuta kuin sanoutua irti moisesta firmasta. Odotellaan mitä tuleman pitää, palkkasaatavia tuskin maksetaan ilman alioikeuteen viemistä. Onneksi saan tuttavaltani apua saatavien laskemisessa, itse ei pysty tilinauhojen ollessa täyttä hebreaa. Tehty varmaan siksi niin vaikeaksi, ettei edes osata PYYTÄÄ ja RUKOILLA omia palkkoja ulos. Aivan käsittämätöntä. Jos joku tili on vahingossa lähelle oikeaa, on siitä napattu 38% vero.
Tulipa nähtyä tämäkin. Tuskin firman imagolle plussaa.- entinen sodexolainen
monta kertaa palkka maksamatta,ja siitä sai aina tapella ja vääntää kättä, että sai omansa pois.
minäkin kyllästyin siihen ainaiseen epävarmuuteen,saako palkkaansa vai ei, ja sanoin itseni irti.
todella törkeää käytöstä ja työntekijöitten aliarvostamista.
tulipahan nähtyä ja koettua kaikenlaista.
ja ei todellakaan positiivisia asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734