Taitaa olla taistelu jo menetetty, enkä halua spede-tukkaa saati sitten kokokaljua pitää loppuikääni, joten kaipaisin kokemuksia miehiltä jotka käyttää peruukkeja tai tupeita. Näyttääkö aidolta, millaista arki on näiden kanssa pelatessa? Itse haluaisin pitää pitkää tai puolipitkää tukkaa, ja hiuslaatu oli sellainen punertavan ruskea, ohuehko tukka, tällaista on varmaan todella vaikea saada näyttämään aidolta peruukilla? Luulisi että nykyään on jo olemassa ihan aidon näköisiäkin ratkaisuja eikä mitään Mauri Pekkarinen-mallia.
Miesten peruukit
7
3945
Vastaukset
- mielipiteeni:
Näin varttuneena naisena katselen mieluummin miehellä sileäksi ajeltua päätä kuin perukkia tai tupeeta. Rotanhäntä takatukka ponnari on kaikkein kauhein. Vedä kokeeksi sileäksi ja katso miltä näyttää. Ellet pidä siitä, hiuksetkin pitävät siitä että ne ajellaan välillä pois. Voivat kasvaa parempina takaisin.
- maajussuf
Siitä vaan peruukkiliikkeeseen. Helsingissä niitä on useita. Aivan vasmasti saat aidon näköisen tukan itsellesi. Voit uida ja urheilla eikä kukaan edes tiedä että sinulla on tekotukka! Kehitys on huimasti edennyt sitten Pekkarisen tyylin!
Ihmettelenkin, miksi Pekkarinen ei hanki aitohiusmaista peruukkia. Hinnasta se ei ainakaan hänellä ole kiinni. Ehkä hän on niin tottunut vanhaan tyyliinsä, ettei halua vaihtaa sitä! - wseffg
Ei paljon alle 30v jätkänä varttuneiden naisten mielipiteet kiinnosta, katsele vaan nahkapäänatseja ihan rauhassa
- fdhgfhgf
maajussuf kirjoitti:
Siitä vaan peruukkiliikkeeseen. Helsingissä niitä on useita. Aivan vasmasti saat aidon näköisen tukan itsellesi. Voit uida ja urheilla eikä kukaan edes tiedä että sinulla on tekotukka! Kehitys on huimasti edennyt sitten Pekkarisen tyylin!
Ihmettelenkin, miksi Pekkarinen ei hanki aitohiusmaista peruukkia. Hinnasta se ei ainakaan hänellä ole kiinni. Ehkä hän on niin tottunut vanhaan tyyliinsä, ettei halua vaihtaa sitä!Minkäköhän hintasia noi laadukkaat tekofledat on? Netistä kun ei ainakaan meinaa löytyä mitn infoa..
- tekotukkatäti
Jos sinulla vakavasti tuommoinen tulee mieleen, että peruukia käyttäisit, niin anna palaa! Minä kokeilin muuten vain peruukia ao. kaupassa 90-luvulla ja tiedätkö, että se jäi päähäni ja on vielä. Oon nainen, mutta sama syy minullakin, että oma tukka huono ja vaikea, vei itsetuntoa aina kaikkialla ja kiinnitti omaa huomiotani liikaa, tiedät onko-tukka-hyvin aina mielessä. Tukka niin aidon näköinen, että harva tietää sen olevan tekotukka. Kuitenkaan en salaa asiaa, usein itse mainitsen 'hei, tajuutko mulla onkin tekotukka'. En häpeä sitä. Kukaan ei koskaan ihmettele. Esimerkiksi silmälaseja ostaessani sanon 'heti, mulla on peruukin reuna tuossa, sanka ei mene niin helposti' ja tällöin myyjä sanoo vaan 'aha' ja laittakaa itse. Samoin, hierojalla ollessani sanon 'hetkonen, otan peruukin myös pois ja naulaan pistän' eikä kukaan ihmettele ja reagoi mitenkään. Niitä on käytössä todella paljon. Ovat upeaa teknologiaa. Sitä paitsi, mitä hävettävää siinä on, vaikka joku tietäisikin sen olevan tekotukka. Se on minun ratkaisuni. Minun juttuni. Tukka ei kuumota eikä muutenkaan sitä mitenkään itse tajua. Sen pukemisen oppii rutiiniksi sekä kaiken muun hoitamisen. Tosin, en kaikkea tekniikoista tiedä, kun omaa tukkaa ei alla ole. Itse saan laitettua oman tukkani pinneillä sykkyröille, jää sievästi peruukin alle. Voin pitää tekotukkaani ulkoillessa, ihan kaikessa, jopa kuntosalilla usein pidän. Kotona yksin ollessa riisun muun mukana myös tukan. Tähän sumplimiseen, jota pelkäät, tottuu hyvin. Ihan yhtä paljon on sumplimista ja häärinkiä oman tukan huolenpidossa.
Ihan yhtä hyviä näöltään, kuin oma tukka. Se peruukin 'hiuslaatu' ei nykyään ole ollenkaan jäykän tönäkkää. Mene liikkeeseen kokeilemaan, samalla selviävät hinnat ja saat muutakin tietoa, opastusta. Voit pyytä saada vain kokeilla, sillä olet harkinnut ostoa. Et voi tietää, ennenkuin kokeilet. Näissä peruukien erikoisliikkeissä saa olla kahdestaan myyjän kanssa, sovitteluun on eräänlaiset sovittelusuojat järjestetty. Näin ei tarvi pelätä, että 'joku näkee, tietää, mitä puuhaat', ei tarvi jännittää.
Kysymyksiisi vastailen: Aidolta näyttää. Eikä sen aito tarvi tai pidä olla, aito ei kestä kuin vähän aikaa. Tekomateriaali on oikean näköistä ja kestää käyttää noin vuoden. Tukka pestään kuin nyrkki-hienopesu, monesti joka toinen viikko riittää. Riippuu käyttäjän ihontoiminnasta. Kyllähän miehen tukka on vaativampi peruukina, jos haluaa lyhyen. Sinä kuitenkin kirjoitit, että puolipitkä. Silloin saatkin vain paremman näköisen valikoiman, luullakseni. - äääh
Saako peruukki liikkeessä esim miesten hiukset pystyyn edestä esim niinkuin monella näyttelijällä ja onhan niitäkin mitkä liimataan päähän kiinni ja ne kestää monta vuotta ??? Erottaako ne hiukset vai onko ne saman näköisiä kun normaalii hius pliis vastaa nopeasti
- ihme aine
Kyllä sitä finaa vaan kannattaa vetää. On se niin hyvä lääke. Pitäisi tuossa yläasteella jo kertoa tästä ihmeaineesta, että voisi heti aloittaa siinä 18-vuotiaana käytön niin elämä vaan olisi niin paljon helpompaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803