"Lapsen suusta "
Läheiset"
Lapsen suusta : 1.asia Vaadin oman kodin oikeuden . . .
Jokaiselle lapselle taattava oma koti
1990 aviolitolailla "menetin puhe ja valinta oikeuden omaan perheesen."
Sekä "valintani " terveen sukupuoleeni " Luojanmalli Hetero"
Minulla ei seksuaallista valinta oikeutta "NORMAALI KOTI"
"Perinne Perhemalli Isä Äiti lapset Normaali Koti mummut ja papat ja läheiset "
Erotilanteessa :
Äiti ja isä pilettää"( Tytöt on tytöjen kanssa) ( Pojat on polkien kanssa ).Ynm Valinnat "
Kukaan ei puolusta "Minua " Laps Suomen " Kirjasakin sanotaa "Lupa eheytyä " Ihmiseksi "
E s i m e r k k i " Luojasssa "Lespetintti ja homotintti : Kun " H a u k k a tulee kuka puolustaa = ?
Kukaan ei kuule, eikä laissa velvoitetta puolueettomalle Kuulijalle. Tai asintuntemus "Tila ja aika "
"Laps Suomen "olen laiton Olen vailla lain virallista turvaa.
"Perustuslakini ei suojaa minua " 5,3 miljoinainen kansa , , , turvaa edes (1.si ) yksilö Laps Suomen "
Sieluttomalla lailla ja salaisella eurottuneilla asikirjoilla ahdistusten kautta "Itsemurhiin"
"Yli 20.000 lasta perheen ulkopuolella "Kansan häpeä vai kunnia sivistys valtio 2010
"Laitos orvot, lesket ja uhrit suvuille murheita huolia ja orpoja urhri lapsia , , , , , , , , , , "
"Voime sanoa olemme tienneet ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Suvaisemme sokeasti "
Lapsen oikeuden päivä 20.11 2010 joka päivä 365 päivää vuodessa "
Kaiken kokoiset ymärtävät rakkauden kieltä "
Rakastavan perheen keskellä on ollut helppo elää. ...
On sopivasti työtä, sopivasti lepoa, sopivasti rakkautta ja sisälläni on "rauha. ...
"Opinnot , , , oppi ja opit toistemme kautta "
Oma koti ja läheiset "
Kaiken kokoiset ymärtävät rakkauden kieltä "
1 asia Laps Suomen turva " Sekä "Onnen mittarisi"
Nyt on vuorosi jatkaa Laps Suomen olen turvasi sukupolvesta toiseen "
Ne maat ja kansakunnat jotka rakastavat lapsia ja "perheitään menestyvät . . .
-P A L A U T E T T A V A -A R V O T -J A - M O R A A L I -
Yksilö oikeus vastuu ja vastuun kanto Myös kansainvälinen ihmisoikeus "
Lapsen suusta 1 asia "
1
422
Vastaukset
- Laitos orvot "
Suomi hurmio kylpylöitä ketutarhoja kolfkenttiä likekeskuksia
NYT LAPSET LAITOSTETAAN Laitos "Orvoiksi "
Lastensuojelubisneksestä on keskusteltu useissa eri keskusteluissa. Tästä linkistä voisi poimia eri aiheita tähän ketjuun, ettei kaikki asiat olisi hujan hajan siellä sun täällä ja suntyisi kokonaiskuva siitä, missä lastensuojelussa mennään.
Pesäpuu keskustelussa nostetaan esiin useita näkökulmia lastensuojelusta ja harrastajapiireistä.
Linkki Perusopetus sivustolle, jossa mielenkiintoisia aiheita. Linkki aukeaa sivulle Suomen uusi bisnes? Lastenkodit. Järkyttäviä tarinoita lapsilta.
Sivustolla myös tarina Loikalan kartanon lastenkodista.
A-Stdion toimittaja Tina Lundell selvitti mitenkä lapsia kohdellaan loikalan kartanossa.
Linkki myös ohjelmaan.
http://www.perusopetus.fi/?p=802
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633759Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091393- 941247
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58847- 38840
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60829- 65821
Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11817