Lapsen suusta 1 asia "

Laps Suomen "

"Lapsen suusta "
Läheiset"
Lapsen suusta : 1.asia Vaadin oman kodin oikeuden . . .
Jokaiselle lapselle taattava oma koti
1990 aviolitolailla "menetin puhe ja valinta oikeuden omaan perheesen."
Sekä "valintani " terveen sukupuoleeni " Luojanmalli Hetero"
Minulla ei seksuaallista valinta oikeutta "NORMAALI KOTI"
"Perinne Perhemalli Isä Äiti lapset Normaali Koti mummut ja papat ja läheiset "
Erotilanteessa :
Äiti ja isä pilettää"( Tytöt on tytöjen kanssa) ( Pojat on polkien kanssa ).Ynm Valinnat "
Kukaan ei puolusta "Minua " Laps Suomen " Kirjasakin sanotaa "Lupa eheytyä " Ihmiseksi "
E s i m e r k k i " Luojasssa "Lespetintti ja homotintti : Kun " H a u k k a tulee kuka puolustaa = ?
Kukaan ei kuule, eikä laissa velvoitetta puolueettomalle Kuulijalle. Tai asintuntemus "Tila ja aika "
"Laps Suomen "olen laiton Olen vailla lain virallista turvaa.
"Perustuslakini ei suojaa minua " 5,3 miljoinainen kansa , , , turvaa edes (1.si ) yksilö Laps Suomen "
Sieluttomalla lailla ja salaisella eurottuneilla asikirjoilla ahdistusten kautta "Itsemurhiin"
"Yli 20.000 lasta perheen ulkopuolella "Kansan häpeä vai kunnia sivistys valtio 2010
"Laitos orvot, lesket ja uhrit suvuille murheita huolia ja orpoja urhri lapsia , , , , , , , , , , "
"Voime sanoa olemme tienneet ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Suvaisemme sokeasti "
Lapsen oikeuden päivä 20.11 2010 joka päivä 365 päivää vuodessa "
Kaiken kokoiset ymärtävät rakkauden kieltä "
Rakastavan perheen keskellä on ollut helppo elää. ...
On sopivasti työtä, sopivasti lepoa, sopivasti rakkautta ja sisälläni on "rauha. ...
"Opinnot , , , oppi ja opit toistemme kautta "
Oma koti ja läheiset "
Kaiken kokoiset ymärtävät rakkauden kieltä "
1 asia Laps Suomen turva " Sekä "Onnen mittarisi"
Nyt on vuorosi jatkaa Laps Suomen olen turvasi sukupolvesta toiseen "
Ne maat ja kansakunnat jotka rakastavat lapsia ja "perheitään menestyvät . . .
-P A L A U T E T T A V A -A R V O T -J A - M O R A A L I -
Yksilö oikeus vastuu ja vastuun kanto Myös kansainvälinen ihmisoikeus "

1

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitos orvot "

      Suomi hurmio kylpylöitä ketutarhoja kolfkenttiä likekeskuksia
      NYT LAPSET LAITOSTETAAN Laitos "Orvoiksi "
      Lastensuojelubisneksestä on keskusteltu useissa eri keskusteluissa. Tästä linkistä voisi poimia eri aiheita tähän ketjuun, ettei kaikki asiat olisi hujan hajan siellä sun täällä ja suntyisi kokonaiskuva siitä, missä lastensuojelussa mennään.
      Pesäpuu keskustelussa nostetaan esiin useita näkökulmia lastensuojelusta ja harrastajapiireistä.

      Linkki Perusopetus sivustolle, jossa mielenkiintoisia aiheita. Linkki aukeaa sivulle Suomen uusi bisnes? Lastenkodit. Järkyttäviä tarinoita lapsilta.

      Sivustolla myös tarina Loikalan kartanon lastenkodista.
      A-Stdion toimittaja Tina Lundell selvitti mitenkä lapsia kohdellaan loikalan kartanossa.
      Linkki myös ohjelmaan.

      http://www.perusopetus.fi/?p=802

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      331
      2846
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe