Heips! Onko kukaan käyttäny ulkona liikkuessaan sellasta maskia suun edessä? Saako käyttää yleisillä paikoilla ja millainen ois hyvä? Pitääkö pystyä puhumaan?
suumaski
4
417
Vastaukset
- japanialainen
siis oletko tosissasi vai pelleiletkö?
suumaskeja käytetään täällä meillä japaniassa mutta ei kai niitä suomessa tarvitse käyttää.
lienee joku rajoituskin niide käytölle, naama täytyy olla näkyvissä julkisella paikalla. - GDrgn
Olen ja tulen käyttämäänkin. Käytön sellaista koulussakin, kun on vaikka flunssa... Ja kyllä maskia saa käyttää julkisella paikalla... Olen nähnyt monien ihmisten käyttävän maskia ulkona julkisella paikalla... Vaikka olenko vasta 13 vuotias... Tiedän Paljon Japanista.. Japani ei ole läheskään ainoa maa missä suumaskeja käytetään...
- japanialainen
Minulla täällä japaniassa on muuten maski pyllyreiän edessäki. Suhauttelen usein aika pahaa hajua.
Mullabon ollu päässä ruotsin typ4, ryssien Gp5, ja polakki nasset ja kerran vaan kassatätipyys ottaa pois :D
Mutta mää oon kyllä kauhee sotahullu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348544- 434703
- 364664
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1903611- 132953
- 312716
- 392696
- 442393
- 1672082
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise652056