Pelimaiden ja "pelimaiden" erot

Futaaja 1971

Kyllä huomasi Argentiina - Nigeria matsin ensiminuuteilta alkaen, että suuret on erot MM-futiksessa. Afrikan pojat eivät saaneet aikaiseksi yhtään mitään, taktinen ja tekninen ero maiden välillä oli kuin yö ja päivä. Jalkapallon EM-kisat kun täytettäisiin Etelä-Amerikan joukkueilla niin siinä olisi kunnon kisat!

4

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skitsoskeptis

sukeltelua, kierimistä, kiukuttelua. Nappuloita, viikatteita, nyrkkitappeluja.
      Copa America, kuinka paljon sitä upeaa Etelä-Amerikkalaista jalkapalloa siellä näkyy?

Toisella kierroksella sitä aina on vasta alkanut taso näkymään mm-kisoissa, kunhan on pakko pelata tippumisvaaran takia. Jokainenhan tietää, ettei kannata koohottaa liikaa, jos ei ole tarvis. Voimia tarvitaan jatkossakin. Ei se matka tapa, vaan vauhti...

• Wanha Futaaja

Tottahan se on, etteivät kaikki parhaat jengit pelaa MM-kisoissa. Ne ihan parhaimmat kyllä voidaan katsoa olevan mukana, kun ovat Euroopan ja Etelä-Amerikan karsinnat selvittäneet. Mutta siltikin, minusta on jalkapallon kannalta hyvä, että osanottajia on joka puolelta maailmaa. Vain tällä tavalla varmistetaan, että laji todella on globaali ja ykköslaji kaikkialla. Ja kyllä niitä yllätyksiä vielä nähdään näissäkin kisoissa. nehän toisaalta ovat osa jalkapallon viehätystä myös. Koskaan ei voi olla liian varma.

• Futaaja 1899

Siinä yksi turha matsi lisää näihin kisoihin. Saksa vie aussipoikia aivan kuin miehet vs. D-juniorit. Hohhoijaa.

• nero9000

Ei niitä voi täyttää E-Amerikan joukkueilla kun niitä on vain kymmenen. :B Tollainen skaba on jo ja sen nimi on Copa America.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1061
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      828
    Aihe