Tuleeko Englanti kotiin nopeammin Etelä-Afrikas kuin postikortti

Wanha Futaaja

Daily Mirrorin kommentaattori esitti otsikon kysymyksen. Muvava havaita, ettei huumori ole loppunut briteiltä, vaikka peliesitys, jälleen kerran, MM-kisoissa ontuu. Kieltämättä tuli Kolmen Leijonan eilisestä pelistä paikoin mieleen edellisten kisojen umpisurkea kokonaisesitys. Jenkeillä oli jopa ensimmäisellä puoliajalla pallonhallintaprosentit puolellaan ja laukauksetkin suunnilleen tasan. Tauon jälkeen Englanti paransi ja ensimmäiset vajaat 10 min. näytti siltä, että ehkäpä tästä peli tulee sittenkin. Mutta siihen se sitten loppui ja uskomattomin tapahtui lopussa: Englanti syötteli taaksepäin ja varmisteli tasapeliä ja yhtä pistettä. Kukapa olisi ennen peliä uskonut moiseen? Jos se yksi Altindoren tolppakuti olisi uponnut, olisi uponnut myös Englanti. Pelottavan lähellä se oli.

Kisat toki ovat alussa ja kaikki voi vielä muuttua. Mutta, kaiken pitääkin muuttua. Muuten siinä tosiaan käy niin, että joukkue on kotona jo ennenkuin postikortit ovat tulleet.

2

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skitsoskeptis

Ensimmäiset ottelut ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan surkeaa futista. Varsinkin se loppukymmenminuuttinen, jolloin saatetaan varmistella jopa 0 - 1 tappiota, ettei maaleja tulisi omaan päähän lisää. Kunhan pelissä alkaa olla todellista panosta, tullaan näkemään aivan erilaista futista.

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2067
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1862
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1224
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe