Tietääks kukaan Hopeanuolta? No ei varmaankaan... Mä oon saletisti varmaan yksin tän mielipiteeni kanssa.. Ette te Hopeanuolesta tiiä mitään, ette oo ees kuullu siitä mitään...
Harmillista, ois ollu kiva jakaa kokemuksia, mutta kun se näyttää teille olevan niin tuntematon piirretty..!
Tietääks kukaan Hopeanuolta?
15
771
Vastaukset
- Hikari
Kuka _ei_ tiedä hopeanuolta?
- Mixel
Tähän siis vastaa ne jotka ei tiedä. Mä kuitenki tiiän.
- ikuko
kyllähän mä sen tiiän :D se on mun yks lemppari anime sarjoista olen ollut sen fani nappulasta lähtien ja olen vieläkin vaikka olen 15v.
Omistan itse sen leikkaamattoman version ja suomenkielisenkin :)
jakaisin mielelläni kokemuksia kanssasi :D - Tixu
Voi voi... On sullaki kuule isot luulot ittestäs... Voi voi... Kaikki on varmaan kuullut ja nähnyt Hopeanuolen...Se on yks mun Henk.Koht suosikki.... Ihan tosi... Hanki elämä...
- Ricky
Totta kai mie tiedän. Miun isoveli on ladannu sitä ja se on tosi hyvä. Hopeanuoli on niin ihana ja niin sen isäki ja sen isäki on söpö. Mut ei siitä sen enempää ^ ^
- Dunpeal *
Tottakai mä sen tiiän, kun sattumalta omistan ne!
Isä osti ne joskus kun olin 6-8 v ja siitä asti ne mulla on ollut.. Ei niitä kyl oikeen oo tullut katottuu, mut nooh... ^,^ Tiesinpähän ainakin!!!- ZaP
Kaikkihan nyt hopeanuolen tietää!!!!!
Oon tiennyt sen 3 v. lähtien.. Älä nyt aivan tyhmäksi luule..
- ana
Kuka EI tietäis Hopeanuolta!!! Se oli ainaskin mun eka anime kokemus!
- Chi Chicken
se oli myös mun eka anime-kokemus mut jäi sit ku kasvo... Ei enää oikein nappaa, piirrustusjälkikään ei oo mun mielest hääppöstä mut on se ihan katottava...
- vegemon
kuka ei tiedä hopeanuolta?!kyllä varmaan jokainen sen tietää!!tässä on ollu myynnissäkin hopeanuolen originelli versio dvd:llä pidennettynä jo pitkän aikaa!ite omistan vain huono laatuiset 80-luvun kasetit,mutta hauskaa on ollut!musiikkikin on aikaa mukaansatempaavaa!sain sen just soittoääneksikin."ty ty tyy ty tyy,tyt ty ty... :)
- weed
siis minä tiedän hopeanuolen... ja rakastan sitä yli kaiken!
weed manga (siis weedhän on hopsun poika) on myös ihana - Skuld
Tämä "tuntematon" sarja on yksi minun (ja varmasti mooooonen muunkin) suosikeista, joten ei ole hirveen tuntematon!
- Hevimanga
Jos joku ei tiedä Hopeanuolta nii on tavan tauno. Hopeanuoli on mun henk.koht. suosikki ja sai mut kiinnostumaan animesta ja mangasta. Yhdyn Tixun sanoihin ( onhan hän minun paras kaverini): Hanki elämä! (vai mitä Tiiu) ;)
- Mekio
Jos saan sanoa sanasen.....musta tuntuu hiukkasen siltä, että AIKA moni tuntee Hopeanuolen. Ja kuulostaa vähän siltä,että sä oot saannu vasta tietää koko Hopeanuolesta....olen itse seurannut pienestä pitäen.....
- kotodama rosary91
tottakai tunnen ginga nagareboshi ginin!!! olen kattonu satä ihan pienenä ja tykkäsin kovasti.. tämän ikäsenä tykkään kyllä enemmän narutosta ja inuyashasta(BEST SERIER IN THE WORLD!!!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197