Romu-Ukko Muhos

servoletti

Huijari pulju, lupaa maksaa esim. auton romusta... turha ootella tilille maksua, parempi pyytää maksu käteisenä. VÄLTTÄKÄÄ KOKO ROMU-UKKOA onhan noita muitakin yrityksiä, jotka pitää sanansa

24

8060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • foorti'

      Huijari mikä huijari

    • mersumiäs

      samaa mieltä

    • gasoline.

      Romumetalli Oulu homma toimii...ukko sieltä ja syvältä

      • muhoksem miäs

        ei maksa ei


    • sami-sammakko

      ei ole yhtään tervepäistä ihmistä.

    • Ei petettävissä

      Ei kannata todellakaan luottaa Romu-Ukko firman lupauksiin. Lupasivat maksaa autonromusta "päivän hinnan", mutta kun pyysin rahat paikanpäällä käteen, niin ei ole kuulunut sen jälkeen mitään. Eiköhän niitä löydy rehellisiä tälläkin alalla.

    • huru-ukkoooo

      Muhos nyt on Muhos. Idioottien sisäsiittoinen kylä, jossa kaikenmaailman epäonnitsujat rakentelee talot Koivikon pellolle tai Anttilan -alueelle.
      Piiri pieni pyörii. Tyypillinen ristiinnussittu käpykylä, jossa sais naiset jo lähtee hakeen munaa vähän kauempaa kuin muhoksen landelta.

      • mitä

        Ei ole huru-ukkoooo ilmeisesti saanut muhoksella kun noin katkera on....


      • ksdnd

        minä oon mieheni elämäni aikana muhokselta löytäny, ne on niitä kunnon äijiä eikä mitään äitin pikku poikia niin ku kaupungissa!!


      • homojen Muhos
        ksdnd kirjoitti:

        minä oon mieheni elämäni aikana muhokselta löytäny, ne on niitä kunnon äijiä eikä mitään äitin pikku poikia niin ku kaupungissa!!

        No niin olet löytänyt! mutta sinähän oletkin homo!!! heh heh...


    • sdfdsfsf

      jaa-a sillon ollut jo tällasta

    • dgdgdgdfgd

      Kyllä on romu-ukko aina mulle maksanut mitä luvannut

      • qwertua

        turpeellako?


    • pudis1

      Se on Pudasjärveltä täällä meitä on muitaki jotkaa osaa tommosia hyväuskosia höynäyttää ;)

    • 666-

      annoittako tilinumeron,vai

    • Muhoslainen mulli

      Mulle ainaki maksanu aina suoraa käteen, jos oon ite vieny paikanpääle. sen tiete ymmärtää jos tahtoo jostai esim. romuautosta päästä eroon ja soittaa sen hakeemaan paikanpäältä kiireellä jostain parkkipaikalta pe iltana. Romu-Ukko ajelee rekalla paikalle johonki Ouluu, jossa auton tötterö parkkipaikalla, ikkuna sakkolappuja täynnä. Kai te tajuatte, kun haaveilette saavanne perjantai iltana siittä jonku kympin rahaa, että sillä Romu-Ukolla menee jo rekan nupin polttoaineisiin ne rahat. En usko et sillon kauheen mielellää ennää makselee mittää.... Kannattaa aina sopia asioista etukättee :)

    • Oulusta1

      Ostaako tämä firma romuautoja vielä? Saako romutustodistusta vai miten asia hoituu ns: virallisesti?

      • konna2

        ei sillä ole ees liikenne lupia ja kumminki ajaa eurasta raaheen kuormia. ja paljon muuallekin


      • prkl
        konna2 kirjoitti:

        ei sillä ole ees liikenne lupia ja kumminki ajaa eurasta raaheen kuormia. ja paljon muuallekin

        kyllä sillä vaan luvat oli prkl.


      • Olli Kempelestä

        MInä olen saanut rahat sovitusti , ja romutustodistus tuli poston kautta .
        Taas olis kaksi auton romua jotka pitäis tuoda Muhokselle .
        Ei kun kiitos hyvästä palvelusta


    • Ei Romu

      Joo On nuo Romuttamot Muutenki Huijareita. Auto voi olla monia vuosia vielä trafin Kirjoissa kun Ne Mulkerot ei tee Oikeita Romutus todistuksia Niistä. Vituttaa tuommonen saatana.

    • aatomies

      Vaan eipä kuskaa Romu-Ukko enää ku meni konkaan

    • khoyi

      no jo oli källi äijä toikin romu maisteri voihan kökkö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe