Huijari pulju, lupaa maksaa esim. auton romusta... turha ootella tilille maksua, parempi pyytää maksu käteisenä. VÄLTTÄKÄÄ KOKO ROMU-UKKOA onhan noita muitakin yrityksiä, jotka pitää sanansa
Romu-Ukko Muhos
servoletti
248097
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oon haaveillut vaan susta...Sinkku oon ollut kokoajan...
Vastaukset 24
Vanhimmat
Huijari mikä huijari
samaa mieltä
Romumetalli Oulu homma toimii...ukko sieltä ja syvältä
ei maksa ei
ei ole yhtään tervepäistä ihmistä.
http://www.directa.fi/yritykset/3932946/Toiminimi Romu-Ukko/
Ei kannata todellakaan luottaa Romu-Ukko firman lupauksiin. Lupasivat maksaa autonromusta "päivän hinnan", mutta kun pyysin rahat paikanpäällä käteen, niin ei ole kuulunut sen jälkeen mitään. Eiköhän niitä löydy rehellisiä tälläkin alalla.
Muhos nyt on Muhos. Idioottien sisäsiittoinen kylä, jossa kaikenmaailman epäonnitsujat rakentelee talot Koivikon pellolle tai Anttilan -alueelle.
Piiri pieni pyörii. Tyypillinen ristiinnussittu käpykylä, jossa sais naiset jo lähtee hakeen munaa vähän kauempaa kuin muhoksen landelta.
Ei ole huru-ukkoooo ilmeisesti saanut muhoksella kun noin katkera on....
minä oon mieheni elämäni aikana muhokselta löytäny, ne on niitä kunnon äijiä eikä mitään äitin pikku poikia niin ku kaupungissa!!
No niin olet löytänyt! mutta sinähän oletkin homo!!! heh heh...
jaa-a sillon ollut jo tällasta
Kyllä on romu-ukko aina mulle maksanut mitä luvannut
turpeellako?
Se on Pudasjärveltä täällä meitä on muitaki jotkaa osaa tommosia hyväuskosia höynäyttää ;)
annoittako tilinumeron,vai
Mulle ainaki maksanu aina suoraa käteen, jos oon ite vieny paikanpääle. sen tiete ymmärtää jos tahtoo jostai esim. romuautosta päästä eroon ja soittaa sen hakeemaan paikanpäältä kiireellä jostain parkkipaikalta pe iltana. Romu-Ukko ajelee rekalla paikalle johonki Ouluu, jossa auton tötterö parkkipaikalla, ikkuna sakkolappuja täynnä. Kai te tajuatte, kun haaveilette saavanne perjantai iltana siittä jonku kympin rahaa, että sillä Romu-Ukolla menee jo rekan nupin polttoaineisiin ne rahat. En usko et sillon kauheen mielellää ennää makselee mittää.... Kannattaa aina sopia asioista etukättee :)
Ostaako tämä firma romuautoja vielä? Saako romutustodistusta vai miten asia hoituu ns: virallisesti?
ei sillä ole ees liikenne lupia ja kumminki ajaa eurasta raaheen kuormia. ja paljon muuallekin
kyllä sillä vaan luvat oli prkl.
MInä olen saanut rahat sovitusti , ja romutustodistus tuli poston kautta .
Taas olis kaksi auton romua jotka pitäis tuoda Muhokselle .
Ei kun kiitos hyvästä palvelusta
Joo On nuo Romuttamot Muutenki Huijareita. Auto voi olla monia vuosia vielä trafin Kirjoissa kun Ne Mulkerot ei tee Oikeita Romutus todistuksia Niistä. Vituttaa tuommonen saatana.
Vaan eipä kuskaa Romu-Ukko enää ku meni konkaan
no jo oli källi äijä toikin romu maisteri voihan kökkö.