Romu-Ukko Muhos

servoletti

Huijari pulju, lupaa maksaa esim. auton romusta... turha ootella tilille maksua, parempi pyytää maksu käteisenä. VÄLTTÄKÄÄ KOKO ROMU-UKKOA onhan noita muitakin yrityksiä, jotka pitää sanansa

24

7225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • foorti'

      Huijari mikä huijari

    • mersumiäs

      samaa mieltä

    • gasoline.

      Romumetalli Oulu homma toimii...ukko sieltä ja syvältä

      • muhoksem miäs

        ei maksa ei


    • sami-sammakko

      ei ole yhtään tervepäistä ihmistä.

    • Ei petettävissä

      Ei kannata todellakaan luottaa Romu-Ukko firman lupauksiin. Lupasivat maksaa autonromusta "päivän hinnan", mutta kun pyysin rahat paikanpäällä käteen, niin ei ole kuulunut sen jälkeen mitään. Eiköhän niitä löydy rehellisiä tälläkin alalla.

    • huru-ukkoooo

      Muhos nyt on Muhos. Idioottien sisäsiittoinen kylä, jossa kaikenmaailman epäonnitsujat rakentelee talot Koivikon pellolle tai Anttilan -alueelle.
      Piiri pieni pyörii. Tyypillinen ristiinnussittu käpykylä, jossa sais naiset jo lähtee hakeen munaa vähän kauempaa kuin muhoksen landelta.

      • mitä

        Ei ole huru-ukkoooo ilmeisesti saanut muhoksella kun noin katkera on....


      • ksdnd

        minä oon mieheni elämäni aikana muhokselta löytäny, ne on niitä kunnon äijiä eikä mitään äitin pikku poikia niin ku kaupungissa!!


      • homojen Muhos
        ksdnd kirjoitti:

        minä oon mieheni elämäni aikana muhokselta löytäny, ne on niitä kunnon äijiä eikä mitään äitin pikku poikia niin ku kaupungissa!!

        No niin olet löytänyt! mutta sinähän oletkin homo!!! heh heh...


    • sdfdsfsf

      jaa-a sillon ollut jo tällasta

    • dgdgdgdfgd

      Kyllä on romu-ukko aina mulle maksanut mitä luvannut

      • qwertua

        turpeellako?


    • pudis1

      Se on Pudasjärveltä täällä meitä on muitaki jotkaa osaa tommosia hyväuskosia höynäyttää ;)

    • 666-

      annoittako tilinumeron,vai

    • Muhoslainen mulli

      Mulle ainaki maksanu aina suoraa käteen, jos oon ite vieny paikanpääle. sen tiete ymmärtää jos tahtoo jostai esim. romuautosta päästä eroon ja soittaa sen hakeemaan paikanpäältä kiireellä jostain parkkipaikalta pe iltana. Romu-Ukko ajelee rekalla paikalle johonki Ouluu, jossa auton tötterö parkkipaikalla, ikkuna sakkolappuja täynnä. Kai te tajuatte, kun haaveilette saavanne perjantai iltana siittä jonku kympin rahaa, että sillä Romu-Ukolla menee jo rekan nupin polttoaineisiin ne rahat. En usko et sillon kauheen mielellää ennää makselee mittää.... Kannattaa aina sopia asioista etukättee :)

    • Oulusta1

      Ostaako tämä firma romuautoja vielä? Saako romutustodistusta vai miten asia hoituu ns: virallisesti?

      • konna2

        ei sillä ole ees liikenne lupia ja kumminki ajaa eurasta raaheen kuormia. ja paljon muuallekin


      • prkl
        konna2 kirjoitti:

        ei sillä ole ees liikenne lupia ja kumminki ajaa eurasta raaheen kuormia. ja paljon muuallekin

        kyllä sillä vaan luvat oli prkl.


      • Olli Kempelestä

        MInä olen saanut rahat sovitusti , ja romutustodistus tuli poston kautta .
        Taas olis kaksi auton romua jotka pitäis tuoda Muhokselle .
        Ei kun kiitos hyvästä palvelusta


    • Ei Romu

      Joo On nuo Romuttamot Muutenki Huijareita. Auto voi olla monia vuosia vielä trafin Kirjoissa kun Ne Mulkerot ei tee Oikeita Romutus todistuksia Niistä. Vituttaa tuommonen saatana.

    • aatomies

      Vaan eipä kuskaa Romu-Ukko enää ku meni konkaan

    • khoyi

      no jo oli källi äijä toikin romu maisteri voihan kökkö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe