Vaelluskaveria etsitään

Juuso87

Mukava ja sitkeä 22-vuotias vaeltajamies etsii hyvää reissukaveria. Kaikki tarpeellinen löytyy, Kokemusta, hyvät varusteet, optimistinen tsemppaaja luonne sekä kova hinku luontoon. Opiskelen kauppatieteitä ja käytössäni on oma auto.

Tarkoitus olisi aluksi tutustua lyhyemmällä vaelluksella ja tavoitteena saada pitkäaikainen vaelluskumppani. Toivon sitkeyttä ja halua toteuttaa pidempiäkin matkoja.

Parhaiten minut saa kiinni sähköpostilla [email protected]

6

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkennatko..

      3-kymppinen aasialaistaustainen nainen, puhuu suomea. Kova hinku on hänelläkin päästä Lappiin, mutta ei kokemusta. Haetko siis kokenutta karpaasia vai ensikertalaista?

      • Juuso87

        Etnisellä alkuperällä tai sukupuolella ei ole merkitystä. Yksinkin voi kulkea mutta samanhenkisen ihmisen kanssa matkoista saa paljon enemmän irti :)

        Käsitän Lapin reissulla matkaa, johon panostetaan aikaa sekä riittävästi kilometrejä. Näin ollen olisi hyvä käydä lyhyemmällä reissulla lähiseudulla ja katsoa miten yhteispeli toimii sekä oppia ainakin ne perusasiat metsässä olemisesta. Jos kaikki kolahtaa kohdalleen niin en näe mitään estettä taivaltaa seuraavaksi kohti Lappia.


      • jokelas
        Juuso87 kirjoitti:

        Etnisellä alkuperällä tai sukupuolella ei ole merkitystä. Yksinkin voi kulkea mutta samanhenkisen ihmisen kanssa matkoista saa paljon enemmän irti :)

        Käsitän Lapin reissulla matkaa, johon panostetaan aikaa sekä riittävästi kilometrejä. Näin ollen olisi hyvä käydä lyhyemmällä reissulla lähiseudulla ja katsoa miten yhteispeli toimii sekä oppia ainakin ne perusasiat metsässä olemisesta. Jos kaikki kolahtaa kohdalleen niin en näe mitään estettä taivaltaa seuraavaksi kohti Lappia.

        Itse myös kiinnostunut vaelluksesta ja jo useamman kerran UKK-puistossa(urho kekkosen kansallispuistossa) vaelluksilla olen käynyt... sekä talvi että syksy aikaan.

        Olen 20 vuotias naishenkilö keski-suomesta. Aikaisemmin olen vaeltanut opiskelijatovereiden kanssa mutta nyt kaipailisin seuraa reissuille kun opiskelut ovat ohitse.

        Kuullostaisinko sopivalta retkeilykumpanilta? :P


    • Erä-k

      Kiinnostaisiko lähteä puoleksi vuodeksi Saariselälle, Venäjälle ja Norjaan? Lähtö heinäkuussa ja tarkoitus lähteä inarista matkaan. Matka jatkuu siten, että käymme Venäjällä Ostrovnoyn suljetun kaupungin porteilla kääntämässä ja siitä jatkamme matkaa rannikkoa myötäillen Norjaan. Norjassa käymme Altan kaupungissa, josta vähitellen köpöttelemme takaisin suomeen. Matkaan olen varannut aikaa puolisen vuotta ja kaikki tarvittavat tykötarpeet on jo hommattu ja paerit (omalta osalta) järjestetty.

      • Luonthoon

        Heips!
        Joko on vaelluskavereita löytynyt? Itsekin etsiskelisin luontohenkisiä ihmisiä mukaan vaellusseuraks, sillä omasta kaveriporukasta ei turhan montaa innokasta patikoijaa löydy. Olen 22-vuotias nainen, joka viihtyy luonnossa niin metsissä kuin vaikkapa vesillä meloen. Hurjaa vaelluskokemusta en tosin omaa. Muutamaa pohjoiseen suuntautunutta vaellusreissua lukuun ottamatta on tullut lähinnä päiväretkiä heitettyä, mutta hinku luontoon on minullakin kova. :)


      • Härkä>UUno
        Luonthoon kirjoitti:

        Heips!
        Joko on vaelluskavereita löytynyt? Itsekin etsiskelisin luontohenkisiä ihmisiä mukaan vaellusseuraks, sillä omasta kaveriporukasta ei turhan montaa innokasta patikoijaa löydy. Olen 22-vuotias nainen, joka viihtyy luonnossa niin metsissä kuin vaikkapa vesillä meloen. Hurjaa vaelluskokemusta en tosin omaa. Muutamaa pohjoiseen suuntautunutta vaellusreissua lukuun ottamatta on tullut lähinnä päiväretkiä heitettyä, mutta hinku luontoon on minullakin kova. :)

        itikoden kiusaama, tossa alemmassa jutussa, onko sulla kokemusta, mikä karkoittaa penistä rouskuttavat paarmat, ym..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe