Olisi siis myytävänä Bedford 5,7 litrainen dieselkutonen. Suora,jossa syyläri startti ja avihdelaatikko paikallaan Tee tarjous jos tällainen kone on tarvelistallasi. Tee tarjous. Tiedustelut: 046-5884386 Satakunta, Pori
Bedfordin kutosdiesel myynnissä
1
633
Vastaukset
- Bedfordmatti
kone sinulla... Katselin ilmoitusta ja hiukan askarruttaa sellainen asia, kun omani on 5,42 suora kutonen ja asustelee tällä hetkellä vm 76 olevan traforan korisen Bedfordin keulalla. Olisiko tuo mahdollisesti sama kone? Onko siinä viisilovinen laatikko? Onko mitään tietoa iästä lähinnä minulla olisi tarve tällä hetkellä moottorin etupäässä olevalle termostaatti kotelolle joka eilen irroittaessani ilmoitti vikansa. Oli kolmesta kiinnityslaipasta yksi korvakko murtunut poikki ja ilmenneet nestevuodot ovat olleet ilmeisesti tästä johtuvia. Jos sinulla on vielä paketti tarjolla ja se sattuisi olemaan samanlainen omanin kanssa, jatketaan viestittämistä.
Ystävällisin terveisin, Matti Hankkila 0440906400
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746