Monet ovat kertoneet syöpähoitojen jälkeen uudelleen kasvaneen hiuksen muuttaneen väriä ja erityisesti laatuaan voimakkaasti kihartuvaksi, vaikka aiemmin olisi ollut täysin suorat hiukset. Itse arvelen jotain muutoksia tapahtuneen hiustupen rakenteessa? Tietääkö kukaan tarkempaa selitystä tälle ilmiölle?
Hoitojen jälkeen kiharat
12
7518
Vastaukset
- Minkäs teet
Niin vaan kävi, että hoitojen jälkeen uudet hiukseni kihartuivat paikallisesti, ei siis koko päästä. Nyt vuosien jälkeen ovat taipuisat. Syytä tai selitystä moiseen en tiedä. Mielummin olisin pitänyt piikkisuoran tukkani, ettei aina tarvitsisi noita itsepäisiä kiharoita yrittää vääntää väkisin johonkin toiseen asentoon. Ehkä jollekin toiselle tuo taipuisuus ja kiharat on posittivinen juttu. Toivottavasti.
- entinen hodaritautin
Mulle tuli hoitojen jälkeen tummat ja kiharat hiukset. Kiharuus kesti sen pari vuotta ja nyt on sellaiset hyvin taipuisat ja paksut hiukset. Joku sanoi että jos saa sitä punasta myrkkyä niin se vie ne hiukset päästä ja sama aine muuttaa ne.
- mindduu
Mulla oli ennen hoitoja vaaleat ja suorat. Hoitojen jälkeen kuparinpunaiset ja lammaskiharat. Nykyään punertavat joskin melko vaaleat ja taipuisat.
"Joku sanoi että jos saa sitä punasta myrkkyä niin se vie ne hiukset päästä ja sama aine muuttaa ne."
Punainen myrkky? Adriamysiini?- hyvääkin
Odotanpa siis kiinnostuneena millaisen pörrön saan nykyisten piikkisuorien tilalle. Kiharat ois kivat. Säästäishän kampaamokuluissakin.....
- ååååååååååååå''''
hyvääkin kirjoitti:
Odotanpa siis kiinnostuneena millaisen pörrön saan nykyisten piikkisuorien tilalle. Kiharat ois kivat. Säästäishän kampaamokuluissakin.....
Mieluiten pitäisin nämä omat hiukseni. Ensiviikolla alkaa syto hoidot ja kyllä jurppii. Pää kaljuksi, kuin vasta syntyneellä. SUUTUTTAA JUMALATTOMASTI.
- Helena S.
ååååååååååååå'''' kirjoitti:
Mieluiten pitäisin nämä omat hiukseni. Ensiviikolla alkaa syto hoidot ja kyllä jurppii. Pää kaljuksi, kuin vasta syntyneellä. SUUTUTTAA JUMALATTOMASTI.
lähtö minuakin vähän askaruttaa ja toisaalta odotan mielenkiinnolla,millainen on uusi hiusten kasvu hoitojen jälkeen..Minulla on paksut , pitkät , suorat tummat hiukset,jos käy niin että uudet hiukset sitten on vaaleat ja kiharat:)
- T.L.H.
Helena S. kirjoitti:
lähtö minuakin vähän askaruttaa ja toisaalta odotan mielenkiinnolla,millainen on uusi hiusten kasvu hoitojen jälkeen..Minulla on paksut , pitkät , suorat tummat hiukset,jos käy niin että uudet hiukset sitten on vaaleat ja kiharat:)
minulla oli ennen syöpää suorat ja vaaleat hiukset nyt uudet hiukseni ovat hopeisen harmaat ,vahvat ja taipuisat.
Olen 49.vuotias enkä pidä harmaasta väristä hiuksissani,joten olen värjännyt ne entisten hiuksieni värisiksi,sairastin rintasyövän pari vuotta sitten.
- toukouu-10.
positiivistakin ainakin minulle,piikkisuorat hiukset,että saan kaiken jälkeen sitten ainakin kiharaiset hiukset:-))
- Helena S.
hiukset minullakin syntymälahjana,jos hoitojen jälkeen saa kiharaiset niin nuoruuden toive toteutuu: luonnon kiharat hiukset.
Lapsuuden ystävälläni oli luonnonkihara ja muistan että pikku tyttönä halusin sellaiset itsellenikin, jos hoitojen jälkeen saan nyt ne,mutta tuntuu että aika kovan hinnan niistä joutuu maksamaan,siis syövän hoitoineen. - toukokuu-10.
Helena S. kirjoitti:
hiukset minullakin syntymälahjana,jos hoitojen jälkeen saa kiharaiset niin nuoruuden toive toteutuu: luonnon kiharat hiukset.
Lapsuuden ystävälläni oli luonnonkihara ja muistan että pikku tyttönä halusin sellaiset itsellenikin, jos hoitojen jälkeen saan nyt ne,mutta tuntuu että aika kovan hinnan niistä joutuu maksamaan,siis syövän hoitoineen.meidän on maksaa se kova hinta kiharoista,toivotaan että saamme ne ja että tämä syöpäkin saadaan pois,että paranemme ja hoidot tehoaa:))
- Helena K.
toukokuu-10. kirjoitti:
meidän on maksaa se kova hinta kiharoista,toivotaan että saamme ne ja että tämä syöpäkin saadaan pois,että paranemme ja hoidot tehoaa:))
juhannuksena me olemme terveitä ja meillä on ne kiharat hiukset,uskotaan että niin on.
- hELENA s.
Helena K. kirjoitti:
juhannuksena me olemme terveitä ja meillä on ne kiharat hiukset,uskotaan että niin on.
laitoin nimimerkkini entisen sukunimeni mukaan,olin edellisessä avioliitossani K,mutta nyt puolen vuoden ajan olen ollut sukunimeltäni S, edellisen viestin kirjoitin minä Helena S,ex-K.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492209
- 1211495
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3371309Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni671224IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31201Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401200- 1421192
- 491129
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1611086- 701024