Löytyykö turusta homoille ulko kohtaamis paikkoja ?

beuty boy 91

Olen juuri turkuun muuttanut homo poika kaipaisin vinkkejä missä homot tapaavat toisia mielellään ulkopaikkoja näin kesää ajatellen.

29

1035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parrua pesään

      Sinne vaan jonon jatkoksi.

      • oilioiop

        MISSKÄ KERRO ÄLÄKÄ PIDÄ HOMOA JÄNNITYKSESSÄ :)


    • hotboymama

      milloin missäkin. Me Turun homot emme ole hirveän homogeeninen yhteisö. Joku viihtyy jossakin, toinen taas toisessa paikassa.

      Seksin vuoksi ainakin itse olen paikalla maanantaisin Hansa-korttelin ylätasanteella Indiskan edessä noin tunti ennen keskuksen sulkemista. Silloin siellä harrastamme suuseksiä tuttujen ja tuntemattomien kanssa.

      Tiistaisin Börsin respan vieressä sijaitsevissa wc-tiloissa on tarjolla maksullista suuseksiä ( erittäin sopivaan hintaan. Sekä kotimaista- että ulkomaista nuorta jäntevää poikaa tarjolla.

      Useimmiten kuitenkin vietämme aikaa Puutorin Vessassa, eli kyseisessa ravintolassa

      • viisaampi

        _


      • Anonyymi

        Onpa kuvottavaa toimintaa, jos totta. Toivottavasti on pelkkä läppä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kuvottavaa toimintaa, jos totta. Toivottavasti on pelkkä läppä?

        Homosexuaalisuus ei ole kuvottavaa, vaan inhimillisyyden ylistys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homosexuaalisuus ei ole kuvottavaa, vaan inhimillisyyden ylistys

        Ei kommentoija tarkoittanutkaan homoseksulaalisuutta, vaan tuollaista toimintaa, että toisilleen tuntemattomat tapailevat ja harrastelevat kuvaillun kaltaista. Kun aina puhutaan love is love, ei kyllä tuossa toiminnassa ole mistään rakkaudesta kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kommentoija tarkoittanutkaan homoseksulaalisuutta, vaan tuollaista toimintaa, että toisilleen tuntemattomat tapailevat ja harrastelevat kuvaillun kaltaista. Kun aina puhutaan love is love, ei kyllä tuossa toiminnassa ole mistään rakkaudesta kysymys.

        mikä ongelma toiset elää ja nauttii täysillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kommentoija tarkoittanutkaan homoseksulaalisuutta, vaan tuollaista toimintaa, että toisilleen tuntemattomat tapailevat ja harrastelevat kuvaillun kaltaista. Kun aina puhutaan love is love, ei kyllä tuossa toiminnassa ole mistään rakkaudesta kysymys.

        Naiset nyt vaan ovat sellaisia etteivät voi kiimalleen ja rahanhimolleen mitään, siksi lähes kaikki horot ovat naisia, laiskoina yrittävät viedä vaan rahat miehiltä seksin avulla.


    • Simo Z

      Ennen vanhaan teikäläisiä oli illala rautatienpuistossa.

      • wfrgt

        ol enää homoi. Seduseppo vei kamunsa mukanaan ensi hesaa ja siält valkeekoskel. Ny ne panee hakan kotikentä miästevessas ja jatkot o sedu tehtaajohtaja kämpäl. Mee sinne ni saat säki, ottaa ja antaa. Siäl meiä pojat pruukaa viihtyy


    • Anonyymi

      Tuleeko joku ulos 🤔

    • Anonyymi

      Monella heterollakin alkaa seisomaan ja lasti tulla kun eturauhasta hierotaan sisäisesti peräsuolen kautta.

      • Anonyymi

        Kaikki homot ei harrasta röörihommia, mutta monet heterot harrastaa, miksiköhän?


      • Anonyymi

        Sdp arvoihin kuuluu miesfeminismi ja anaalileikit


      • Anonyymi

        Nieletkö kaiken.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Glory Hole Turussa...

    • Anonyymi

      Rautatieasemaavastapäätä on ainakin ollut gay-väen suosima ravintola/baari.
      Nimeä en muista enkä tiedä, onko enää toiminnassa, mutta sieltä kannattaisi ainakin tsekata aluksi.

    • Anonyymi

      Viron hotellien ja ravintoloiden työnantajaliiton EHRL:n hallituksen puheenjohtaja Ain Käpp sanoo, että Viron majoitusala on soutanut viimeiset kolme vuotta kriisistä toiseen ja että alvin korotus syö Viron turismin kilpailukykyä.

    • Anonyymi

      Sopisiko Aurajoki?

      • Anonyymi

        Mikä laiva, Bore?


    • Anonyymi

      Postikatu 2

    • Anonyymi

      käy kysymässä imaamilta

      • Anonyymi

        Islamofobit on kakkahousuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Islamofobit on kakkahousuja

        Täytyy matkustaa Tampereelle! Siellä on paljon homoja.


    • Anonyymi

      ONNEKSI TURUSSA EI OLE OLLENKAAN HINTTEJÄ JOTEN EI TARVITA MITÄÄN HINTTIPAIKKOJAKAAN. ONNITELKAA ITSEÄNNE !!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Niinhän ne sanovat, että Turku on Suomen heteroin joten myös tervein kaupunki !!

        Onkohan tuo tosi !!!


    • Anonyymi

      Mies rakastelee toista peräaukkoon ja se on tieeteellistä rakkautta

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe