Hei,
Olen saanut hyväkuntoisen uuden ruokailupöydän. Pöytä on valkoinen, mutta muuhun kalustukseeni sovittaakseni haluaisin siitä kiiltovalkoisen.
- onko mahdollista valkoisen värin päälle? (on tosiaan moitteettomassa kunnossa)
- millä kannattaisi tehdä tai kannattaisiko teettää?
Kiitos neuvoista etukäteen.
T. Tupu
Valkoinen kiiltovalkoiseksi
6
619
Vastaukset 6
- Pena852
siihen on ilmeisesti mahdollista laittaa... Ainakin vain päälilevyyn, jos se riittää.
Joku muu osaisi kenties neuvoa paremmin?! - olisi ehkä sopiva
kiiltolakka.
- alkuperäinen Tupu
Novipurin laittaa suoraan valkoiseksi peittomaalatun kalusteen päälle?
Tietääkö kukaan?
- Puuseppänä
mahdollsita, mutta onko pinta virheetön? Jos teet kanesta kiiltävän, myös kaikki virheet hyppää silmille siitä.
- puuseppä2
Kirkas uretaanilakka kiillotus mekaanisesti. Mutta kuten joku tuossa jo mainitsikin virheettömän korkean kiiltoasteen saavuttaminen vaatii TÄYSIN virheetöntä pohjaa ja täysin pölytöntä tilaa pintakäsittelylle, kaikki virheet kun tulevat siis hyvin korostetusti esiin. Alla olevan maalinkin tulisi olla kiiltävää jotta paras mahdollinen tulos on mahdollista saavuttaa.
Täyskiiltävä = 85% kiiltoaste. Teettäminen on kyllä mahdollista, eikä entisellä pinnalla ei ole väliä, kun se laitetaan uusiksi kuitenkin. Pinna virheettömyydellää kyllä pohjatöiden määrän osalta, joka vaikuttaa hintaan.- virheetön
Eli sinänsä virheitä ei varmaan näkyisi.
Hmmm. täytyy tuumia vielä.
Kiitos vinkeistä!
T. Tupu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568