Hei! Olen menossa indonesiaan yli kuukaudeksi, niin ajattelin hankkia etukäteen suurlähetystöstä turistiviisumin, enkä lentokentältä sitä visa on arrivalia.
Katselin suurlähetystön sivuja, ja huomasin että turistiviisumi-hakemuksessa vaaditaan lentolippujen yms lisäksi mm. letter of accommodations. Mitä tämä tarkoittaa käytännössä? Tuleeko minulla olla varattuna (koko matkan ajalle?) valmiiksi hotelli/ yöpymispaikka ja varaustodistus tms. siitä? Vaik riittääkö vain hotellin tiedot?
toivottavasti joku osaa auttta :)) kiitos
turisti viisumi
3
655
Vastaukset
- balillaollut
Suurlähetystön viisumitoiminnoista en ole varma, mutta sen Visa on arrivalin saa vain kuukaudeksi, tosin muutamat kaverit ovat suhteita käyttämällä (lahjonta) saaneet lisättyä yhden kuukauden viisumiinsa ihan vain neuvottelemalla asiasta paikallisten kanssa. Tämä siis Balilla.
Kun indonesiaan menevään koneeseen nousee pitää näyttää että on lento pois maasta ennen kuin se kuukausi umpeutuu tai muuten ne ei päästä edes koneeseen. Eli jos haluat maahan mennä turistiviisumilla jonka kesto on 30pvä niin täytyy olla myös lento varattuna sieltä pois sen viisumin myöntämän ajan sisällä, ja sitte voit taistella jatkoajasta paikan päällä.
->Todisteita yöpymispaikoista ei kyselty mutta piti laittaa hotellin osoite viisumilappuun kuten muittenkin viisumien kanssa pitää tehdä.
Tosin suurlähetystöhän voi myöntää erilaisia vaihtoehtoja, itse en niihin tutustunut vaan käytin vain tuon visa on arrivalin.- balille
Vähän samoilla ajatuksilla liikkeellä..Mitenhän se onnistuu toi paluulentolipun esittäminen kun on lennot varattu netistä ja käytännössä matkustan liputtomalla,eli saan board.cardin kun näytnän läht.selv. passia??
Kiitokset etukäteen asiallisista vastauksista.. - sage
balille kirjoitti:
Vähän samoilla ajatuksilla liikkeellä..Mitenhän se onnistuu toi paluulentolipun esittäminen kun on lennot varattu netistä ja käytännössä matkustan liputtomalla,eli saan board.cardin kun näytnän läht.selv. passia??
Kiitokset etukäteen asiallisista vastauksista..siis tulosta netistä se e-ticket, niin se käy siis lentolipusta, kunhan on todiste siitä että on lennot varattuina pois maasta niin ne on tyytyväisiä.
joo siis toi visa on arrival on yski vaihtoehto, mutta suurlähetystöstä saisi etukäteen 60pvän turisti viisumin, niin ei tarvitsis paikan päällä enää pidentää viisumia(kuulemma maksaa kuitenkin aika paljon leimata se passi siellä balilla..), ku oon yli 30päivää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279