Kun puhutaan jostakin henkilöstä, että olet muusani jne.
En ole ennen sitä tiennyt että se on oikeasti totta.
Tapasin kerran miehen, joka innoitti minut kirjoittamaan
sellaista mitä en uskonut ja sanat tipahtelivat paperille sitärataa
että runoni olivat hienoja.
Tuntui, etten itse niitä kirjoittanut.
Varmaan tunne tätä miestä kohtaan hyvässä ja pahassa
sai kielenkantani, sydämeni estottomasti valumaan paperille
sen mit ä tunsin.
Kun loppui yhteydenpito, ehtyivät runot :)
Huomasin, että ainoastaan häntä ajatellessa pystyin kirjoittamaan
laajalti maanääristä maanääriin...ei ollut esteitä.
Sellainen ihmemies
ja hänet menetin :)
Onko kenelle käynyt näin?
Muusa
4
303
Vastaukset
- siitä kokemusta
Muusathan ovat jumalallista alkuperää, niiden täytyy olla totta myös tänäkin päivänä.
Olen sitä mieltä, että oikeastaan aitoja rakkausrunoja on vaikea jollei mahdoton kirjoittaa ilman muusaa tai jotakin läheistä henkilöä.
Muusan ei tarvitse olla varsinainen rakastaja, jonkinlainen henkinen yhteys kuitenkin.
Voin kyllä sanoa, että sellaisia henkisiä innoittajia on vaikea löytää.
Pitäisi varmaan järjestää kansalaisopistoon muusakurssi, siellä opetettaisiin miten muusana ollaan kun sellainen ei monelta luonnostaan onnistu. No joo…- lisään
tähän pari linkkiä.
http://www.youtube.com/watch?v=5YcV7ldq6-k
http://fi.wikipedia.org/wiki/Muusa
tulee biisinä ainakin yksi "Muusa" ja loputhan voi kuvitella tai sitten kirjoitella menneistä ja
tulevista elämistä...tai sit ihan oikeesti...mutta kannattaa miettiä mihin ja miten niitä
kirjoittelee ettei menet "helmet sioille"... :O
Ja sen minä olen huomannut, että vähän vanhemmilla henkilöillä on paremminkin
kokemuspohjaa ja taitoa kirjoittaa hyviä rakkausrunoja kuin ihan nuorilla...
Rakkausrunot on vähän kuin jalkapallo...
nuorena jalat käy mutta pää ei toimi
vanhempana taas suu käy mutta jalat ei toimi ... ;D
No nii... tulihan kommentoitua.. ja nii tää musiikki runoväelle ! :D
http://www.youtube.com/watch?v=clbKNssAFPA- scarabaeus
Ah ! … muusat muusaset
Te tuuskannuuskaset
¤
ooppuslibeerumcom
juokse pupu juokse
© scarabaeus
…
Iloista kesää toivotan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2251883- 831163
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92669Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante119660- 22637