Kun puhutaan jostakin henkilöstä, että olet muusani jne.
En ole ennen sitä tiennyt että se on oikeasti totta.
Tapasin kerran miehen, joka innoitti minut kirjoittamaan
sellaista mitä en uskonut ja sanat tipahtelivat paperille sitärataa
että runoni olivat hienoja.
Tuntui, etten itse niitä kirjoittanut.
Varmaan tunne tätä miestä kohtaan hyvässä ja pahassa
sai kielenkantani, sydämeni estottomasti valumaan paperille
sen mit ä tunsin.
Kun loppui yhteydenpito, ehtyivät runot :)
Huomasin, että ainoastaan häntä ajatellessa pystyin kirjoittamaan
laajalti maanääristä maanääriin...ei ollut esteitä.
Sellainen ihmemies
ja hänet menetin :)
Onko kenelle käynyt näin?
Muusa
4
303
Vastaukset
- siitä kokemusta
Muusathan ovat jumalallista alkuperää, niiden täytyy olla totta myös tänäkin päivänä.
Olen sitä mieltä, että oikeastaan aitoja rakkausrunoja on vaikea jollei mahdoton kirjoittaa ilman muusaa tai jotakin läheistä henkilöä.
Muusan ei tarvitse olla varsinainen rakastaja, jonkinlainen henkinen yhteys kuitenkin.
Voin kyllä sanoa, että sellaisia henkisiä innoittajia on vaikea löytää.
Pitäisi varmaan järjestää kansalaisopistoon muusakurssi, siellä opetettaisiin miten muusana ollaan kun sellainen ei monelta luonnostaan onnistu. No joo…- lisään
tähän pari linkkiä.
http://www.youtube.com/watch?v=5YcV7ldq6-k
http://fi.wikipedia.org/wiki/Muusa
tulee biisinä ainakin yksi "Muusa" ja loputhan voi kuvitella tai sitten kirjoitella menneistä ja
tulevista elämistä...tai sit ihan oikeesti...mutta kannattaa miettiä mihin ja miten niitä
kirjoittelee ettei menet "helmet sioille"... :O
Ja sen minä olen huomannut, että vähän vanhemmilla henkilöillä on paremminkin
kokemuspohjaa ja taitoa kirjoittaa hyviä rakkausrunoja kuin ihan nuorilla...
Rakkausrunot on vähän kuin jalkapallo...
nuorena jalat käy mutta pää ei toimi
vanhempana taas suu käy mutta jalat ei toimi ... ;D
No nii... tulihan kommentoitua.. ja nii tää musiikki runoväelle ! :D
http://www.youtube.com/watch?v=clbKNssAFPA- scarabaeus
Ah ! … muusat muusaset
Te tuuskannuuskaset
¤
ooppuslibeerumcom
juokse pupu juokse
© scarabaeus
…
Iloista kesää toivotan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483