Suuri määrä

pilleriville

Lääkkeitä vernpaineeseen ja ei auta. Olen moni sairas ja on monta lääkettä vaivoihin, Nyt tuli sitten verenpaine tauti muitten lisäksi. Siihen on kokeiltu montaa lääkettä ja niistä jäi kolme. Nekään ei pidä painetta normaalissa kuin puolen päivää ja sitten illalla on taas 190/100. Pää on 'pöntöpöhönä', humalluttaa, ja aivot tuntuu hölskyvän hyytelössä. Sitten kun kunnolla humalluttaa tulee oksettava tunne,saa ootella koska pitää mennä yrjölle.
Aamupalana saa syödä kourallisen lääkeitä. Nyt pitäs mennä munuais tutkimukseen jos kerkee ennen kuolemaa.
Onkohan muillakin samoja oireita ja onko tietoa munuais tutkinnasta.

2

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monet kokeilut

Et kertonut saitko lääkkeet erikoislääkäriltä, kenties endogkrinoli tai sisätautien erik.lääk. ainakin minulle osasi antaa lääkkeet monen kokeilun jälkeen, ja minulla oli ihan kamala olo jostain lääkkeistä, varsinkin kun otin ne yhtäaikaa kuin sokerilääkkeet, kyllä se oli taiteilua joka pv. pahoinvointi heti aamusta.

Nyt olen järjestänyt niin, että otan sokerilääkkeet ensin ja aamupalan syötyäni otan verenpainelääkkeet jonkun ajan kuluttua en samalla kertaa, ja juoksin ainakin 10 kertaa lääkettä vaihtamassa, kunnes yliop.sairaalan sis.pkl:n endokr.antoi oikeat minulle sopivat lääkkeet, liekö ollut sattumaa vai mitä.

Minullakin pulssi oli 90- heti aamulla ja verenpaine heitti pitkin päivää 170-190- ja alapaine yli sata jollain pillereillä, mutta nyt se pysyy 2:lla eri lääkkeellä, (pienet annokset molempia) n. 125-140/85 pulssin ollessa n. 60-65 tasolla. Munuaisasioista en osaa sanoa mitään, sen kanssa en ole joutunut tekemisiin.
      Mutta onnea ja koeta selvitellä miten lääkkeet passaa ja pitääkö ne ottaa kaikki kerralla? Siis aamulla.
      Kun jokainen on erilainen, lääkkeet voi toisille vaikuttaa ties miten.

• Verenpaine OK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      75
      4406
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3095
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3075
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      396
      2152
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1269
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1186
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1055
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1045
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe