Elikkäs tänään töissä vetelin parruihin jotain liuotin litkua, nimeä en muista,jossa oli hyvin voimakas haju..
Ensin alkoi päänsärky ja sitten hengenahdstus ja niska ja hartiat ovat kipeät.Voiko kenties johtua tuosta liuottimesta ja onko tuollainen kuinka vakavaa? Entä meneekö kuinka nopeasti ohi? joku allergia kenties??
Hengenahdisus ja liuottimet
3
698
Vastaukset
- .
ollut kasvoillasi suojaa?
Mistään allergiasta tuskin on kyse, ei kellekään sovi moisten höyryjen hengittely.- ukhjkhjkihjkjhk
Eipä ollut suojusta..alkaa pikkuhiljaa helpottamaan..
- Hajustekemikaaliylih
ukhjkhjkihjkjhk kirjoitti:
Eipä ollut suojusta..alkaa pikkuhiljaa helpottamaan..
Älä vaaranna terveyttäsi! Työnantaja on velvollinen järjestämään suojaimet ja sinun tulee saada tuoteturvallisuustiedot, missä pitää olla näkyvillä mahd. terveyshaitta.
Astma, kemikaaliyliherkkyys, krooninen nuha, hermostovauriot, muut sairaudet. Vaikea sanoa, mitä vaaraa voi olla, kaikki eivät noista myrkyistä sairastu, osa sairastuu. Älä riskeeraa!!!
Kirjoita tänne, jos lisäkysyttävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635519Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193933Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172836- 1502090
- 161815
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171596- 951357
- 711108
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171106Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o51839