Minä-profiilien käyttöönotto siirtyy

Suomi24toimitus

Hei,

Minä-profiilien käyttöönotto siirtyy ja siirron valmistelu aloitetaan uudelleen perjantaina 18.6 klo 16. Tällä hetkellä voit käyttää Galleriaa normaalisti.

Tietojen siirto ei aiheuta käyttäjillemme toimenpiteitä. Tiedotamme kuitenkin ennen käyttöönoton aloittamista tarkemmin aikataulusta ja muista yksityiskohdista.

Ystävällisin terveisin
Suomi24

20

2807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Galleristi!

      Pitääkö vieläkin odottaa kauemmin, että voi kirjoittaa "ystäville" viestejä???

    • normaalisti

      Service Temporarily Unavailable

      The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

      Additionally, a 503 Service Temporarily Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
      Apache/2.2.8 Server at galleria.suomi24.fi Port 80

      • null ???

        Jäsentä joka vastaisi nimimerkkiä null ei löytynyt ?????

        miks vitussa galleria ilmoittaa null?? vittu mitä paskaa aina vaan


      • null ??? kirjoitti:

        Jäsentä joka vastaisi nimimerkkiä null ei löytynyt ?????

        miks vitussa galleria ilmoittaa null?? vittu mitä paskaa aina vaan

        ...toimii, jos sille päälle sattuu. :/
        Mitähän uutta tuo minä-palvelu sitten tuo?


      • vituiksi menee
        keski-savon-mies kirjoitti:

        ...toimii, jos sille päälle sattuu. :/
        Mitähän uutta tuo minä-palvelu sitten tuo?

        Mitä se tuo? Se tuo lisää bugeja, lisää murhetta, lisää rajoituksia sähköpostin käyttöön, lisää mainoksia, lisää hammasten kiristystä kun galleria toimii ihan vitun hitaasti, niin myös sähköposti näyttää ettei sähköpostipalvelimeen saada yhteyttä.


      • null ??? kirjoitti:

        Jäsentä joka vastaisi nimimerkkiä null ei löytynyt ?????

        miks vitussa galleria ilmoittaa null?? vittu mitä paskaa aina vaan

        on nolla...ei mitään...eli muuttuja tiedostoprotokollissa, joiden paikalle sit meistä jokainen sijoitetaan...Eli kun sit järjestelmä sekoo niin kaksnelonen näyttää Elisa Kakka-ahon olevan "null"


    • hehhehhheee=D
      ettäää ei sattuvammin ja osuvimmin voi sanoa!!
      'Ehän tuo asia sinänsä naurata,vaan aikalailla jo ottaa batttiiin!!! argggg

    • Päivitetäänkö tätä nyt koko kesä?

      se uusi Suomi24 postikin vaihdettiin vain siksi että siinä on enemmän mainoksii

      mutta toi nyt on ihan sama ku mitä hyötyä siitä Minä -profiilista on? samanlainen se on

    • ...sano minun sanoneeni..maailmanloppuhan tästä tulee.

      • Eiköhän entinen systeemi riitä? Kaikki pitää näköjään laittaa uusiksi, minulle välttäisi perinteinen, entinen systeemi.


      • Töpö-häntä kirjoitti:

        Eiköhän entinen systeemi riitä? Kaikki pitää näköjään laittaa uusiksi, minulle välttäisi perinteinen, entinen systeemi.

        Juu sama täällä, vanhassa vara parempi.. Uudistuksista ei seuraa yleensä mitään muuta kun hidastelua, takkuilua, service erroria ja niitä nulleja... *HUOH*

        ois tosiaan kiva tietää mikä hitto toi Minä-profiili on.. eihän me voida kaikki olla Minä.. Siksi ne nikitkin on keksitty... YHYMPH!


      • vieras01
        PiäryNä kirjoitti:

        Juu sama täällä, vanhassa vara parempi.. Uudistuksista ei seuraa yleensä mitään muuta kun hidastelua, takkuilua, service erroria ja niitä nulleja... *HUOH*

        ois tosiaan kiva tietää mikä hitto toi Minä-profiili on.. eihän me voida kaikki olla Minä.. Siksi ne nikitkin on keksitty... YHYMPH!

        Ei taivas ole tosi!
        Ylläpito ei taida ymmärtää, että ihmisllä on TYÖpostia laatikoissaan, ollut jo MONTA PÄIVÄÄ ja tilanne menee aika vaikeaksi kun sinne ei pääse! Ja pitäisi päästä, akuutteja asioita kun ovat!

        Minusta tämä on selvä viesti ylläpidolta, että "Olemme vain höpöviesteille tarkoitettu sähköpostioperaattori, ei kannata hoidattaa työasioita tai muutakaan tärkeää meidän kauttamme. Sivustomme toimivat vain joskus, jos silloinkaan."

        JUMALAUTA! >:(


      • nullii
        vieras01 kirjoitti:

        Ei taivas ole tosi!
        Ylläpito ei taida ymmärtää, että ihmisllä on TYÖpostia laatikoissaan, ollut jo MONTA PÄIVÄÄ ja tilanne menee aika vaikeaksi kun sinne ei pääse! Ja pitäisi päästä, akuutteja asioita kun ovat!

        Minusta tämä on selvä viesti ylläpidolta, että "Olemme vain höpöviesteille tarkoitettu sähköpostioperaattori, ei kannata hoidattaa työasioita tai muutakaan tärkeää meidän kauttamme. Sivustomme toimivat vain joskus, jos silloinkaan."

        JUMALAUTA! >:(

        tulis mieleenkään hoitaa työpostia S24:ssä. Minäprofiilihomma varmaankin vähentää rekisteröitymistä. Poistin käyttäjätunnukseni, koska en tajua näitä uudistuksia, kun ei entisetkään systeemit toimi.


      • vaihda oikeaan
        vieras01 kirjoitti:

        Ei taivas ole tosi!
        Ylläpito ei taida ymmärtää, että ihmisllä on TYÖpostia laatikoissaan, ollut jo MONTA PÄIVÄÄ ja tilanne menee aika vaikeaksi kun sinne ei pääse! Ja pitäisi päästä, akuutteja asioita kun ovat!

        Minusta tämä on selvä viesti ylläpidolta, että "Olemme vain höpöviesteille tarkoitettu sähköpostioperaattori, ei kannata hoidattaa työasioita tai muutakaan tärkeää meidän kauttamme. Sivustomme toimivat vain joskus, jos silloinkaan."

        JUMALAUTA! >:(

        Aikuinen ihminen, ethän ole oikeasti noin tyhmä, että käytät tosiaan TYÖASIOIDEN hoitoon jotain ilmaispalvelua :DDDD
        No, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
        Ota nyt edes sitten heti UUSI OSOITE ja KUNNOLLINEN, siltä työpaikaltasi tai internetyhteyden tarjoajalta. Ne maksaa siksi, että NE TOIMII !
        Hotamilit, yahoot, luukut ja suomi24 jne jne ilmaispalvelut on todellanin TARKOITETTU hömppään.


      • vaihda oikeaan kirjoitti:

        Aikuinen ihminen, ethän ole oikeasti noin tyhmä, että käytät tosiaan TYÖASIOIDEN hoitoon jotain ilmaispalvelua :DDDD
        No, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
        Ota nyt edes sitten heti UUSI OSOITE ja KUNNOLLINEN, siltä työpaikaltasi tai internetyhteyden tarjoajalta. Ne maksaa siksi, että NE TOIMII !
        Hotamilit, yahoot, luukut ja suomi24 jne jne ilmaispalvelut on todellanin TARKOITETTU hömppään.

        Taas säästöä,tyhmät tekee halvalla hommat pieleen.Ihan niinkuin BP jenkkilän öljyvuoto.


      • Cuuuuccu
        vaihda oikeaan kirjoitti:

        Aikuinen ihminen, ethän ole oikeasti noin tyhmä, että käytät tosiaan TYÖASIOIDEN hoitoon jotain ilmaispalvelua :DDDD
        No, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
        Ota nyt edes sitten heti UUSI OSOITE ja KUNNOLLINEN, siltä työpaikaltasi tai internetyhteyden tarjoajalta. Ne maksaa siksi, että NE TOIMII !
        Hotamilit, yahoot, luukut ja suomi24 jne jne ilmaispalvelut on todellanin TARKOITETTU hömppään.

        maksaa ja toimii.


      • vitunasnus
        vaihda oikeaan kirjoitti:

        Aikuinen ihminen, ethän ole oikeasti noin tyhmä, että käytät tosiaan TYÖASIOIDEN hoitoon jotain ilmaispalvelua :DDDD
        No, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
        Ota nyt edes sitten heti UUSI OSOITE ja KUNNOLLINEN, siltä työpaikaltasi tai internetyhteyden tarjoajalta. Ne maksaa siksi, että NE TOIMII !
        Hotamilit, yahoot, luukut ja suomi24 jne jne ilmaispalvelut on todellanin TARKOITETTU hömppään.

        mulla ainakin "hömäppä" hotmail ja netti.fi on aina toiminut eli kertaakaan ei oo ollu pois pelistä ja ovat ilmaisia. eli kyllä paskallakin on eroa ja tällaista paskaa kun suoli24 eo missää eikä kellään suoraan anuksesta hahbhah


      • Spaceman kaappari
        vieras01 kirjoitti:

        Ei taivas ole tosi!
        Ylläpito ei taida ymmärtää, että ihmisllä on TYÖpostia laatikoissaan, ollut jo MONTA PÄIVÄÄ ja tilanne menee aika vaikeaksi kun sinne ei pääse! Ja pitäisi päästä, akuutteja asioita kun ovat!

        Minusta tämä on selvä viesti ylläpidolta, että "Olemme vain höpöviesteille tarkoitettu sähköpostioperaattori, ei kannata hoidattaa työasioita tai muutakaan tärkeää meidän kauttamme. Sivustomme toimivat vain joskus, jos silloinkaan."

        JUMALAUTA! >:(

        Kuule nulli ei työpostejaan KUKAA TÄYSIJÄRKINEN SUOMI24 POSTIIN OHJAA EIKÄ SILLÄ LÄHETÄ!!!!!! Se on varmaa tämä posti vuotaa maailmalle, kuin seula. Seriffit ja muut valvojat pitää siitä huolen. Haaviin jääneitä on - ja jäljet johtaa sylttytehtaalle. : )))


    • yuri.varenov

      ok

    • hghjgh

      gdhf

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      318
      3226
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2647
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      140
      2459
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1975
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1967
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1632
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      18
      1468
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1366
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1228
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      229
      1162
    Aihe