no hei!
kaikki jotka on ollu tai menevät uudestaan kalajoelle juhannuksena kertokaa omia kokemuksia ja fiiliksiä paikasta. Itsekkin oisin menossa luultavammin tänä vuonna mutta arveluttaa onko se sen arvoista esim rahan takia ja haluaako sitä riehua päissään ja herätä aamulla itikoitten puremana ja niin tutustuuko siellä helposti ihmisiin nimittäin itsellänihän ei oisi mikään kovin iso porukka lähdössä niin oisi kiva aina saada uusia tuttavuuksia .....yritän tässä nostatella oikeita kesäfiilinkejä :)
kalajoen juhannuuuuuus
1
252
Vastaukset
- ehtoota
Viime jussina tuli oltua ja eiköhän sinne myös tänäkin vuonna eksytä .Kaikin puolin oli hyvä reissu, tai no..säätä lukuunottamatta.Toivotaan, että tällä kerralla olisi edes hieman lämpimäpi.Uusiin ihmisiin siellä tutustuu helposti, kaikki on hyvillä fiiliksillä ja kaveeraa toistensa kanssa...hauskaahan sinne on tultu pitämään.Telttanaapureista saattaa hyvinki tulla pitkäaikaisia kavereita.Eli juu ei kannata sen asian suhteen stressata.Sinne vaan! :)
PS. jos ilmat osuu kohilleen ei parempaa juhannuksen vietto paikkaa kuin kalajoen hiekkasärkät ole olemassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221