vinkkejä?

dgfgfd

moro olen nainen. mitä suosittelette jos ei vessaan pääse usein? Jos pääse niin kun jakkupukua käytetään pitää hitosti aikaa ensin ottaa takki pois, housut yms. Pelkään että se menee jakkupuvun housujen läpi vaikka ne on mustat. Olen alkanut käyttää sellaisia paksua mustia sukkahousuja jos ne estäisi sen läpi menemisinne, jakka hametta en uskalla käyttää vaikka läpi ei voi mennä mutta voi mennä alta. Eli vinkkejä mitä kannattaa käyttää? siteet ärsyttää kun kävelee ja kuuntelee aivan tarkasti niin kuulee ääniää.. mutta muuten hyvät, vinkkejä??

9

1697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgfgfd

      mitä sanotte kuukupista, voiko sitä käyttä suojana virtsailua vastaan? entä kuukautisen aikana kannattako käyttää? Voiko sitä vaihtaa ahdassa paikassa 2x2m, pienissä vessoissa? kaveri sanoi että pitää kyykistää kokonaan maahan asti jos haluaa pois ja laittaa... luulin ettei tarvii avata haaroja paljon riittää kun laittaa housut, sukkahousut pikkusen alas ja laittaa sen, mutta kuulema ei onnistu. kun kuukuppi on niin pystyykö pissaaa?

      Mulla on joskus olla inkontinenssi, siis ei todettu, mutta se oli tälläinen: pissaähät tuli, 5 sekan päästä oli pakko jo päästä joko vessaan, tai housuun. oli se ikävää ku hienot jakkupuvun housut olivat märkinä aina, joten aloin käyttämään siteitä jotka oli tarkoitettu yökasteluun, niin ne pelasti mut, paitsi oli aina ongelma missä vaihaan ne kun ei vessaan ain päässy, sitte kun tuli toinen hätä niin sai jo miettiä mitä tekee... sit oli tää kuuluisa hätä ku aivastaa, yskii, nauraa tulee tarpeet... tein aina lihasharjoituksia nykyäään ei ole enään toi ongelma, vaikka joskus silti tulee hätä kun yskii, nauraa yms. mut saa pidettyy.

      joo eli sain kuulla että viikon päästä on työmatka amerikkaan juhlaan, mitä suosittelette lentokoneess? en tykkää käydä yleisö vessoissa, mielummi teen tarpeet housuu kuin likaiseen vessaan (oli vertailukohde) onhan niitä puhtaita mutta lentokoneessa tuskin...

      • ,

        kuukuppia voisi käyttää virtsankarkailussa apuna?? Eihän kuukautisveri ja virtsa tule samasta paikasta! Kuukautisiin se on vallan oiva.

        Miksi et hommaa kunnon suojia ja mene lääkäriin saamaan apua?!


      • dgfgfd
        , kirjoitti:

        kuukuppia voisi käyttää virtsankarkailussa apuna?? Eihän kuukautisveri ja virtsa tule samasta paikasta! Kuukautisiin se on vallan oiva.

        Miksi et hommaa kunnon suojia ja mene lääkäriin saamaan apua?!

        ei meekkään samasta paikasta, mutta kysyin vain, koska kyseistä kuukupista en tiedä paljon mitään kuin se että se on kuppi.

        miten lääkäri voi auttaa jos vaikkapa tekee pitkiä työvuoroja? ihmiset käy 4-8 kertaa pissaamassa, ja jos juo vettä niin tottakai menee enemmän kertaa vessaan. Hei, järki käteen miten lääkäri auttaa jos vaikkapa on töissä eikä vessaan pääse :D aiheen nimi on vinkkejä

        Muutkin naiset voisivat kertoja kokemuksia johon ei työn puolesta pääse vessaan.


    • dsffdsfd

      ite oon bussikuski, herranjestas käyttäkää vaippoja tiedän varmaan tusinan kuskeja jotka käyttä vaippoja

      • hhgnn

        nuoretkin kuskit vaippoja?


    • gfdgdg

      en tiedä tarkkaan, mutta kyllä se pidätyskyky on melkein sama kaikilla, jos vanha kuski ja uusi kuski juo pullon vettä saman aikaan, kyllä se pissa tulee yleensä ulos melkein molemmilla samassa ajas. mutta tarkkaan en tiedä. Ja kyllä on nähty naisiaki juoksemassa vessaan, kerran olin menos tallille, niin yks nainen juoksi taloa päin, itse meninki taloon, oho se nainen oli vessas, itselläni oli hätä mutta ei iso, odottelin oven ulkopuolella (ihan yks koppi vessat kaikille) ja kylläpä kuulu sieltä priiiz, praaxs, hyi hitto teitä, voisitte vaimentaa noita ääniä kun teette tarpeita

      • jgjgj

        bussikuski ite oot ja käytätkö vaippoja kans? Onko jotkut tuntemistasi vaippojakäyttävistä kuskeista nuoria, vai ovatko kaikki keski-ikäisiä, joilla jo eturauhanen vaivaa? Oonkin välillä miettinyt bussikuskeja katsoessa, että miten he kestävät ratissa, kun vessaan ei pääse. Ovatko vaipat miten huomaamattomat ja ettei vuoda penkille?


      • hchcfhfc
        jgjgj kirjoitti:

        bussikuski ite oot ja käytätkö vaippoja kans? Onko jotkut tuntemistasi vaippojakäyttävistä kuskeista nuoria, vai ovatko kaikki keski-ikäisiä, joilla jo eturauhanen vaivaa? Oonkin välillä miettinyt bussikuskeja katsoessa, että miten he kestävät ratissa, kun vessaan ei pääse. Ovatko vaipat miten huomaamattomat ja ettei vuoda penkille?

        No kuule nainen pistä suosiolla Tena Slip vaipat puvun alle niitä on kolmea imu kykyä, plus ja super sekä maxi ja ne on ihan mukavia päällä. Plus vaippa on ainaskin niin ohut ettei se erotu hameen ja housujen alta.


    • nainentankikuski

      Hei, ikäviä vaivoja sinulla on :( itselläni taksikuskilla (olen nainen) on myös jakkupuku vaatetuksena, tosin jakkutakkia ei ole aina. Alussa kun aloitin työn oli hankalaa kun en tiennyt saako läheisen kioskiin käydä vessassa. Myöhemmin kun ei ollu tehtävää kävin vessassa, alussa tosin sattui paljon läheltä piti tilanteita housuun, mut onneksi siteet on aina housuissa. Housuliivit ennen sukkahousuja niin ääniä ei kuulu paljon, kokemuksia on itse käytän niin, kannattaa kokeilla.

      Muaki ällöttää likaiset vessat, itse oon saanu sairauksia, niin oon ostanut kaupassa sellaisia pissapusseja, eli housut alas vähän, pussi kiinni, ja siihen tarpeet. Tää on aika hyvä metsässä, tuli noita tilanteita jossa ei ole vessaa, pussi mukaan, metsään, tarpeet siihen, kataa ne metsään. Kannattaa kokeilla. Ja jos on runsas kuukautisvuoto, kannattaa käyttää kuukuppia, niin siihen menee kuukautisvuodot ja siteisiin menee tarpeet, niin siteet kestää enemmän, itse teen niin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe