Äänieristetyt nappikuulokkeet?

Metallo

Hankinnassa olisi semmoset, ettei kuuloisi pahasti ulkopuolinen melu, kyn olen töissä metallifirmassa.

Ja siellä o koko ajan jumalaton melu.

6

1155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hirmuli93

sennheiser CX300II

• komit

Itsellä on Sennheiserin CX 500-in earit ja olen ollut niihin erittäin tyytyväinen. Ehdottomasti parhaat napit, joilla olen kuunnellut, vaikka eivät korvan peittävien kuulokkeiden tasolla ole. Taitaavat maksaa sen 90 € (itse sain alesta 36 € :) ), mutta Senkun CX 300-II Precision napit maksaa n. 40 €. En kylläkään tiedä millanen äänenlaatu niissä on. Nappeja katsellessani yhdeksi vaihtoehdoksi nousivat myös Klipsch Image S2, joista löysin hyviä arvosteluita.

• Ezo1993

Itse voin hyvillä mielin suositella Creativen EP-630 nappikuulokkeita. Älä anna hinnan hämätä, ovat erinomaiset kuulokkeet niin eristykseltään, kuin äänenlaadultaankin

• jakeSEkäärme

samanlainen ongelma minullakin, mitkä alle 10-40e napit eristäisivät eniten melua. Äänenlaadulla ei mitään väliä, kuuntelen audiokirjoja.

• Menossa mukana

Itse olen kokeillut tavisnappeja hintaluokassa 30 - 40 e: Sony MDR-EX33LP, Philips O'Neill SHO9550/28 ja Koss KE29-E Noise isolating.

Philips O'Neill kuulokkeet olivat kertakaikkiaan surkeat. Kangasvahvistettu johto on varmasti kestävä, mutta johtaa rahinan ja kopinan hirvittävän kovana korvaan. Kossin kuulokkeiden silikoninen kuulokeosa on lyhyt töpö, eikä sulje korvaa kunnolla. Parhaimmaksi osoittautuivat Sonyn tavisnapit, joissa on pidempi silikoniosa, ja ne menevät melko syvälle korvaan.

Omat sonyt hajosivat intensiivisessä käytössä jo alle vuodessa. Philipsit jouduin palauttamaan kun olivat äärettömän huonot. Tilalle otin Kossit, mutta jouduin vaihtamaan niihin Sonyn silikonitutit, jotta saan ne riittävän syvälle korvaan. Kossissa on kyllä ylimääräistä hyvää johdossa oleva ylimääräinen äänenvoimakkuuden säätö.

Muussa käytössä minulla on Bosen Quiet Comfort 15 over the ear -kuulokkeet, joiden hyvyyttä en osaa tarpeeksi ylistää.

Ostan mielelläni Kossia ja Sonya paremmat nappikuulokkeet, varsinkin jos joku osaisi arvioida johtuneiden äänien kovuutta (hierokaa ja naputelkaa johtoa ja kuunnelkaa melua joka johtuu kuulokkeeseen!). Ajakaa myös nappien kanssa polkupyörällä ja kuunnelkaa miten tuuli nappaa kuulokkeeseen... :/

• Psivonen

Sennheiser CX xxx-II sarjassa on liitin niin heikkoa tekoa ettei se metallialan firman töissä tule kestämään kuin 2kk maksimissaan vaikka hellästi pitelisi, minulla on tästä kokemusta, ruumiillisessä liikkuvassa työssä tehtaassa olen saanut jo kahdet rikki molemmat liittimestä. Johtokin halkeaa kokonaan kahtia aivan liian helposti. Palautin juurikin tänään kauppaan kolmannet ja viimeiset CX300-II malliset paskat joissa oli takakannen kuvan vastaisesti uusi vedonpoistoton liitin. Taitaa koskea noita -II malleja jos en ole väärin ymmärtänyt. Näitä en voi suositella kenellekään, ne eivät vain toimi jos niitä käyttää siihen tarkoitukseen mihin ne on tarkoitettu, olemaan iPodin tai musakännykän kanssa taskun pohjalla.

Nyt on uudet vastaavat ääntä eristävät tulppakuulokkeet hakusessa, jos jollain on suositella ensinnäkin kestäviä (pieni ja kestävä vedonpoistollinen 3,5mm L-plugi olisi paras) ja toiseksi hyvä-äänisiä tulppia, otan suositukset ilolla vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      3050
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      300
      1727
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1607
    4. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      405
      1427
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      88
      1421
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      403
      1323
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1169
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1087
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      339
      930
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      270
      918
    Aihe