Se maksaa kuka haluaa tällaista ryssän paskaa katsoa. Ensyklopedia ohjelmankin Ylen kommunistit ovat ostaneet ranskalaisilta suomalaisille venäjänkielisenä. Ihmeellistä venäjän pakkosyöttöä ja suomalaisten aivopesua...vieläkin.
YLE ja Ensyklopedia
1
338
Vastaukset
- muutos tulee koht
Siis mä en dikkaa itä-naapurii ollenkaan, mut tommonen lyhyt tietopläjäys ny menee vaikka ryssäksi. Jos sama olis somaliaksi, niin telkku lentäs heti ulos. Ryssät sentään tietää asioista ja on tehneet monta kivaa juttua vaikka se maaffia siellä nyt hääriikin. Ohjelma siis sarja olis voitu DUPATA, jotta lukutaidottamat ymmärtäs. Silti mielummin tämmönen ei kaupallinen, kun jotain tamppooni mainoksia "osta tämä, os 43x imeväisempi ja 21x huomaamattomampi tappi, kun edellinen". Siis mainoksista ei opi mitään, mut tost venakko sarjasta oppii aina jotain.
Moni marisia joka maksaa ny luvan, niin jos ei maksais se 300 eskoo palais kuitenkin viinaan tai muuhun turhaan. Oikeestaan terveellistä maksella pikku maksu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416