Löytyiskö joltain nurkista syöpäpotilaitten kasettia/jotain muuta tallennetta? voisin kopioida tai vaikka jonkun kympin siitä ilosta maksaa... :)
Syöpäpotilaat c-kasettia?
4
687
Vastaukset
- KK891
on syöpäpotilaiden kasetti ? Kasetti jossa on syöpäpotilaita vai mikä ?
- bbbyttt
sorry... jos muistan oikein niin 80-90 luvulla Askolassa vaikutti semmoinen bändi kun Syöpäpotilaat. Korjatkaa jos olen väärässä...
- I can see properly
Ihan hel**t*n legendaarista!
"Joskus tuntuu siltä, ettei enää jaksa.
Kaikki kaatuu päälle, koko vi**n pas** romahtaa!
V**tu mä hajoon!
V**tu mä hajoon!"
Laitoin viestin nuorisoystävälliseen muotoon. :D
Nyt kukaan ei ymmärrä lukea kirosanoja. :DD
Ka(i)kki pidätetään.
Syöpäpotilaissa vaikutti muutama tänä pvänä tunnettu "eturivin rokkari". Kuka, tai oikeamminkin, ketkä?- jlkoiu
Imetkö? Nieletkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642536Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2371504- 931297
- 1241067
- 66827
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8761- 70747
- 52744
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17721