Morjens!!!
Olen ostamassa 93vm XT600E enskaa! Kertokaas vähän kokemuksia ja löytyykö suomesta supermoto-sälää siihen. Onko kone mukava ajettava ja saako siitä piristettyä lisää potkua helposti?? Tyyppivikoja jne???
XT600
5
1412
Vastaukset
- JAMAHA ON
VAIN HONDASSA JA KAWASAKISSA ON TYYPPIVIKOJA
- jammu
Mulla oli parikin kpl XT jammuja vm92 ja vm93
toimivat ihan OK , kaasari puhdistuksen ja neulojen säädön jälkeen tulppien nokeentuminen rauhoittui, ja käytiin lähtö varmempi...
Mitä useammin käytät, sen paremmin toimii...akku pysyy latingissa ,jarrut kunnossa yms....
Hieno peli, ketterä maastossa, toki sais olla karkeemmat renkaat, kun metsään lähtee....
Virittämään pystyy hieman...neula/suutin satsilla,vapaavirtaus suodatin ja laserin tehoputki... näillä , ehkä 3-5hv lisää...
kulkee kyllä vakionakin kohtuullisesti.- Jamppi
lisää jos tiedät tosta pakoputkisysteemistä kun sanotaan et se on kantava osa runkoa?? mitä se kannattelee eli voiko huoleta vaihtaa tehoputken jne?
- Lapinjätkä
Virittämään pystyy hieman...neula/suutin satsilla,vapaavirtaus suodatin ja laserin tehoputki... näillä , ehkä 3-5hv lisää...
Eli onko laserin produro jo tehoputki? ja 3 - 5hv ei kovin paljolta kuullosta noh.. prosenteissa jo paremmalta.
Onkos tullu vuosien varrella uusia virityskikkoja xt 600 -93:n?
- eerouuno
XT600 on täälläkin ohjekirjaa vast.ei ole vm-94 sellaista kaipaisin tarttis saada tietoo
ö[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374