Myyntikojujen hintataso, t-paidat, sortsit, kengät.
Miten kaupoissa, mitä maksaa olut, siideri, limsa?
Onko jotain mitä erityisesti kannattaa ostaa?
Kiitoksia vastauksista ja aurinkoista kesän jatkoa!
Mikä on hintataso
13
1353
Vastaukset
- zz top
Joo, ne jotka ovat jo käyneet, mitä olette maksaneet ed hardly paidoista,hupparit ja t-paidat? pyytävät varmaan mitä pyytävät mutta millä ne on mukaan lähteneet? ja pesukoneen jälkeen, onko vielä olleet samassa koossa ja hyviä?
- rikollisiakovain
älä ostaa mitää basaareista tai katukkaupoista.melkein kaikki on laittomia kopioita ja feikkejä. Sellaisen roskan laatu on niin huono, että tuskin voit kertaakaan pestä. Turkinmatkaajien olis syytä lopettaa laittomien tuotteiden ostaminen ja rikollisuuden tukeminen. Tällä tavalla Turkki voisi joskus päästä länsimaiselle tasolle eikä pysyä ikuisesti rikollisena kehitysmaana
- Merkitön mies
Kaikki merkkituotteet markkinoilla, basaareissa ja monessa muussakin kaupassa ovat
väärennöksiä. Tavaran laatu ei silti välttämättä ole ihan kelvoton. Ostajan täytyy itse
arvioida hinta ja tavaran laatu. Itse olen joitakin vaatekappaleita joskus ostanut eivätkä
ole olleet sen huonompia kuin halvat vaatteet Suomessa.
Tuo rikollisuuspuoli ei ole ihan noin yksinkertainen. Aitoja merkkituotteita tekevät yritykset
riistävät lapsityövoimaa ja käyttävät epäeettisiä keinoja ihan yhtä lailla; jopa kunnianarvoisat
suomalaiset ja ruotsalaiset yritykset. Ne vain yrittävät pitää yllä monopoloja ja kartelleja sekä
tuottavat omistajilleen huikeita voittoja.
Itse en tavaraa Turkista hamstraa. Käytän aina asumiseen pieniä yksityisten yrittäjien hotelleja,
teen välttämättömät ostokset pienistä kaupoista ja syön pienissä ravintoloissa. Paikallisten
viljelijöiden hedelmiä ja vihanneksia haen markkinoilta. Tällä tavalla tuen paikallista
elinkeinoelämää. Esim. ns. all inclusive matkoilla suurin osa hinnasta jää ulkomaiselle
matkanjärjestäjälle.
Se siitä. Ostamisen takia ei kannata mitään ostaa. Osta vain se mitä todelle tahdot. - zz top
Merkitön mies kirjoitti:
Kaikki merkkituotteet markkinoilla, basaareissa ja monessa muussakin kaupassa ovat
väärennöksiä. Tavaran laatu ei silti välttämättä ole ihan kelvoton. Ostajan täytyy itse
arvioida hinta ja tavaran laatu. Itse olen joitakin vaatekappaleita joskus ostanut eivätkä
Tuo rikollisuuspuoli ei ole ihan noin yksinkertainen. Aitoja merkkituotteita tekevät yritykset
riistävät lapsityövoimaa ja käyttävät epäeettisiä keinoja ihan yhtä lailla; jopa kunnianarvoisat
suomalaiset ja ruotsalaiset yritykset. Ne vain yrittävät pitää yllä monopoloja ja kartelleja sekä
Itse en tavaraa Turkista hamstraa. Käytän aina asumiseen pieniä yksityisten yrittäjien hotelleja,
teen välttämättömät ostokset pienistä kaupoista ja syön pienissä ravintoloissa. Paikallisten
viljelijöiden hedelmiä ja vihanneksia haen markkinoilta. Tällä tavalla tuen paikallista
elinkeinoelämää. Esim. ns. all inclusive matkoilla suurin osa hinnasta jää ulkomaiselle
matkanjärjestäjälle.
Se siitä. Ostamisen takia ei kannata mitään ostaa. Osta vain se mitä todelle tahdot.niin, halusin vain hintoja, en mitään moraalisia ja eettisä saarnoja ...joten se siitä, tämä on niin tätä...
- EIpIRAATILLE
Merkitön mies kirjoitti:
matkanjärjestäjälle.
Se siitä. Ostamisen takia ei kannata mitään ostaa. Osta vain se mitä todelle tahdot.Rikollisuuspuoli on aivan yksinkertainen. Se joka valmistaa tuotemerkkiä ilman omistajan lupaa syyllistyy rikokseen ja nykyjään tällaisien tuotteiden tuominen esim. suomeen on kiellettyä.
Se missä näitä ns. aitoja tuotteita tehdään ja millaista työvoimaa siellä käytetään on taas eri asia.
Ps. Aika vaikea on kyllä uskoa, Että esim. Rolexeja tekee Sveitsissä lapsityövoima.
Toisin kuin Turkissa myytävät rantaroleksit, jotka tehdään Kiinassa kyseisellä tavalla. - rikollistako
Merkitön mies kirjoitti:
matkanjärjestäjälle.
Se siitä. Ostamisen takia ei kannata mitään ostaa. Osta vain se mitä todelle tahdot.siis sinusta saa valmistaa rikollisesti kopioita samalla lapsityövoimalla ja epäeettisesti niin kauan kun isommatkin firmatkin. Haluat siis ostaa lapsityövoimalla valmistettuja feikkitavaroita siihen. No tämä nyt ei ole yllätys kun turkin turisteista puhutaan.
- ainatätäsamaap..skaa
rikollistako kirjoitti:
siis sinusta saa valmistaa rikollisesti kopioita samalla lapsityövoimalla ja epäeettisesti niin kauan kun isommatkin firmatkin. Haluat siis ostaa lapsityövoimalla valmistettuja feikkitavaroita siihen. No tämä nyt ei ole yllätys kun turkin turisteista puhutaan.
Kysyjä ei varmaankaan halunut mitään moraalisaarnaa yksinkertaiseen kysymykseen. Tiedossa on nuo asiat ja olet varmasti ainoa, joka ei ostoksia tee kyseisessä maassa.
Terveisin se Turkin turisti ja vähän muuallakin..... - moraalitontako
ainatätäsamaap..skaa kirjoitti:
Kysyjä ei varmaankaan halunut mitään moraalisaarnaa yksinkertaiseen kysymykseen. Tiedossa on nuo asiat ja olet varmasti ainoa, joka ei ostoksia tee kyseisessä maassa.
Terveisin se Turkin turisti ja vähän muuallakin.....heikoissa kantimissa on suomalainen moraali kun on kun tavaraa halvalla myydään. jos sama tavara olisi täällä myynnissä ja aitona yritetäisiin myydä niin kyllä poliisiapaikalle huudettaisiin.
turkissa se on ihan ok ja hyväksyttyä, outoa logiikkaan, mutta toisaalta ymmärrän hyvin, että siellä käyvien ihmisten moraali on heikompi kuin muiden suomalaisten. - Korkea moraali
moraalitontako kirjoitti:
heikoissa kantimissa on suomalainen moraali kun on kun tavaraa halvalla myydään. jos sama tavara olisi täällä myynnissä ja aitona yritetäisiin myydä niin kyllä poliisiapaikalle huudettaisiin.
turkissa se on ihan ok ja hyväksyttyä, outoa logiikkaan, mutta toisaalta ymmärrän hyvin, että siellä käyvien ihmisten moraali on heikompi kuin muiden suomalaisten.Minä en ainakaan osta Turkista lapsityövoimalla tehtyä vaatetta kymmenellä liiralla.
Sehän on riistoa ja rikos.
Ostan samalla työvoimalla tehdyn tuotteen Suomesta sadalla eurolla. Se erotushan menee
köyhien maiden lasten hyväntekeväisyyteen. - feikin kunniaan
Korkea moraali kirjoitti:
Minä en ainakaan osta Turkista lapsityövoimalla tehtyä vaatetta kymmenellä liiralla.
Sehän on riistoa ja rikos.
Ostan samalla työvoimalla tehdyn tuotteen Suomesta sadalla eurolla. Se erotushan menee
köyhien maiden lasten hyväntekeväisyyteen.ihan samaa mieltä, nämä kaikki merkkituotteet täällä länsimaissa on ihan ylihinnoiteltu roskaa, ei niitä todellakaan kannata ostaa. ainoa mitä kannattaa ostaa on nämä feikit ja kopiot. ei tarvitse todellakaan maksaa kenellekaaan mitää turhia suunniteelu kuluja.
toivottavasti piaan saadaan taas kunollisia turkkilaisia fiskarsin saksi ja laadukkaita lundan ja marimekon tuotteita, ne kun on täällä täysin ylihinnoiteltua kamaa. - Agua
zz top kirjoitti:
niin, halusin vain hintoja, en mitään moraalisia ja eettisä saarnoja ...joten se siitä, tämä on niin tätä...
T-paidat 10-20liiraa farkuista maksoin 50liira pyynti oli 120euroo myyjä luuli olevansa ovela mut kun kerroin etten ole ekaa kertaa Turkissa niin johan alko hinta tippuun,aluksi väitti farkkujen olevan aidot mut sanoin et äläs ukko nyt paskaa puhu....aikansa tingittyä huoli 50liiraa ja oli tyytyväinen..
- huijareita on
Agua kirjoitti:
T-paidat 10-20liiraa farkuista maksoin 50liira pyynti oli 120euroo myyjä luuli olevansa ovela mut kun kerroin etten ole ekaa kertaa Turkissa niin johan alko hinta tippuun,aluksi väitti farkkujen olevan aidot mut sanoin et äläs ukko nyt paskaa puhu....aikansa tingittyä huoli 50liiraa ja oli tyytyväinen..
kyllä turkki on ihana kun kaikki puhuu totta eik ä koskaan valehtele ja kaupoissakin on vaan aitoa tavaraa. taitaa kyllä totuus olla yhtä valheellinen kuin kauppojen feikit vaatteet
- Tinttantaa
Huohhhh! Näyttää siltä, että täällä TAAS ihmiset vauhkoaa täysin asian vierestä...
Todellakin on niin, että kannattaa katsoa vähän sitä laatua ensin ja sitten neuvotella. Jos basaarialueella olet ostoksilla, niin varmaankin puolet saa tinkiä hinnasta pois. Jos taas ostat katujen varsilla olevista kaupoista, niin tinkiä toki voi niissäkin, mutta tokkopa ihan niin paljoa kuin basaareissa. Jos vaatteita haluat ostaa, niin käy ihmeessä myös MGM:n myymälöissä, niissä on todella halpoja tuotteita.
Itse olen vuosien varrella ostellut tarpeen mukaan vaatteita myös Turkista, enkä kyllä nykyiseen laatuun ole joutunut pettymään. Joskus yli kymmenen vuotta sitten, kun osti t-paitoja, niin laatu oli vähän sitä ja tätä, mutta nykyisin ovat olleet mielestäni hyvälaatuisia, tosin en ole niitä basaareista ostanut.
Juomien hinnoista en nyt tarkkaan osaa sanoa, mutta kuulemani mukaan hinnat ei ole viime vuodesta juurikaan muuttuneet.
Aurinkoista lomaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185