Mikä on hintataso

4 pv ja menoksi

Myyntikojujen hintataso, t-paidat, sortsit, kengät.
Miten kaupoissa, mitä maksaa olut, siideri, limsa?

Onko jotain mitä erityisesti kannattaa ostaa?
Kiitoksia vastauksista ja aurinkoista kesän jatkoa!

13

1319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zz top

      Joo, ne jotka ovat jo käyneet, mitä olette maksaneet ed hardly paidoista,hupparit ja t-paidat? pyytävät varmaan mitä pyytävät mutta millä ne on mukaan lähteneet? ja pesukoneen jälkeen, onko vielä olleet samassa koossa ja hyviä?

    • rikollisiakovain

      älä ostaa mitää basaareista tai katukkaupoista.melkein kaikki on laittomia kopioita ja feikkejä. Sellaisen roskan laatu on niin huono, että tuskin voit kertaakaan pestä. Turkinmatkaajien olis syytä lopettaa laittomien tuotteiden ostaminen ja rikollisuuden tukeminen. Tällä tavalla Turkki voisi joskus päästä länsimaiselle tasolle eikä pysyä ikuisesti rikollisena kehitysmaana

      • Merkitön mies

        Kaikki merkkituotteet markkinoilla, basaareissa ja monessa muussakin kaupassa ovat
        väärennöksiä. Tavaran laatu ei silti välttämättä ole ihan kelvoton. Ostajan täytyy itse
        arvioida hinta ja tavaran laatu. Itse olen joitakin vaatekappaleita joskus ostanut eivätkä
        ole olleet sen huonompia kuin halvat vaatteet Suomessa.
        Tuo rikollisuuspuoli ei ole ihan noin yksinkertainen. Aitoja merkkituotteita tekevät yritykset
        riistävät lapsityövoimaa ja käyttävät epäeettisiä keinoja ihan yhtä lailla; jopa kunnianarvoisat
        suomalaiset ja ruotsalaiset yritykset. Ne vain yrittävät pitää yllä monopoloja ja kartelleja sekä
        tuottavat omistajilleen huikeita voittoja.
        Itse en tavaraa Turkista hamstraa. Käytän aina asumiseen pieniä yksityisten yrittäjien hotelleja,
        teen välttämättömät ostokset pienistä kaupoista ja syön pienissä ravintoloissa. Paikallisten
        viljelijöiden hedelmiä ja vihanneksia haen markkinoilta. Tällä tavalla tuen paikallista
        elinkeinoelämää. Esim. ns. all inclusive matkoilla suurin osa hinnasta jää ulkomaiselle
        matkanjärjestäjälle.
        Se siitä. Ostamisen takia ei kannata mitään ostaa. Osta vain se mitä todelle tahdot.


      • zz top
        Merkitön mies kirjoitti:

        Kaikki merkkituotteet markkinoilla, basaareissa ja monessa muussakin kaupassa ovat
        väärennöksiä. Tavaran laatu ei silti välttämättä ole ihan kelvoton. Ostajan täytyy itse
        arvioida hinta ja tavaran laatu. Itse olen joitakin vaatekappaleita joskus ostanut eivätkä
        ole olleet sen huonompia kuin halvat vaatteet Suomessa.
        Tuo rikollisuuspuoli ei ole ihan noin yksinkertainen. Aitoja merkkituotteita tekevät yritykset
        riistävät lapsityövoimaa ja käyttävät epäeettisiä keinoja ihan yhtä lailla; jopa kunnianarvoisat
        suomalaiset ja ruotsalaiset yritykset. Ne vain yrittävät pitää yllä monopoloja ja kartelleja sekä
        tuottavat omistajilleen huikeita voittoja.
        Itse en tavaraa Turkista hamstraa. Käytän aina asumiseen pieniä yksityisten yrittäjien hotelleja,
        teen välttämättömät ostokset pienistä kaupoista ja syön pienissä ravintoloissa. Paikallisten
        viljelijöiden hedelmiä ja vihanneksia haen markkinoilta. Tällä tavalla tuen paikallista
        elinkeinoelämää. Esim. ns. all inclusive matkoilla suurin osa hinnasta jää ulkomaiselle
        matkanjärjestäjälle.
        Se siitä. Ostamisen takia ei kannata mitään ostaa. Osta vain se mitä todelle tahdot.

        niin, halusin vain hintoja, en mitään moraalisia ja eettisä saarnoja ...joten se siitä, tämä on niin tätä...


      • EIpIRAATILLE
        Merkitön mies kirjoitti:

        Kaikki merkkituotteet markkinoilla, basaareissa ja monessa muussakin kaupassa ovat
        väärennöksiä. Tavaran laatu ei silti välttämättä ole ihan kelvoton. Ostajan täytyy itse
        arvioida hinta ja tavaran laatu. Itse olen joitakin vaatekappaleita joskus ostanut eivätkä
        ole olleet sen huonompia kuin halvat vaatteet Suomessa.
        Tuo rikollisuuspuoli ei ole ihan noin yksinkertainen. Aitoja merkkituotteita tekevät yritykset
        riistävät lapsityövoimaa ja käyttävät epäeettisiä keinoja ihan yhtä lailla; jopa kunnianarvoisat
        suomalaiset ja ruotsalaiset yritykset. Ne vain yrittävät pitää yllä monopoloja ja kartelleja sekä
        tuottavat omistajilleen huikeita voittoja.
        Itse en tavaraa Turkista hamstraa. Käytän aina asumiseen pieniä yksityisten yrittäjien hotelleja,
        teen välttämättömät ostokset pienistä kaupoista ja syön pienissä ravintoloissa. Paikallisten
        viljelijöiden hedelmiä ja vihanneksia haen markkinoilta. Tällä tavalla tuen paikallista
        elinkeinoelämää. Esim. ns. all inclusive matkoilla suurin osa hinnasta jää ulkomaiselle
        matkanjärjestäjälle.
        Se siitä. Ostamisen takia ei kannata mitään ostaa. Osta vain se mitä todelle tahdot.

        Rikollisuuspuoli on aivan yksinkertainen. Se joka valmistaa tuotemerkkiä ilman omistajan lupaa syyllistyy rikokseen ja nykyjään tällaisien tuotteiden tuominen esim. suomeen on kiellettyä.
        Se missä näitä ns. aitoja tuotteita tehdään ja millaista työvoimaa siellä käytetään on taas eri asia.
        Ps. Aika vaikea on kyllä uskoa, Että esim. Rolexeja tekee Sveitsissä lapsityövoima.
        Toisin kuin Turkissa myytävät rantaroleksit, jotka tehdään Kiinassa kyseisellä tavalla.


      • rikollistako
        Merkitön mies kirjoitti:

        Kaikki merkkituotteet markkinoilla, basaareissa ja monessa muussakin kaupassa ovat
        väärennöksiä. Tavaran laatu ei silti välttämättä ole ihan kelvoton. Ostajan täytyy itse
        arvioida hinta ja tavaran laatu. Itse olen joitakin vaatekappaleita joskus ostanut eivätkä
        ole olleet sen huonompia kuin halvat vaatteet Suomessa.
        Tuo rikollisuuspuoli ei ole ihan noin yksinkertainen. Aitoja merkkituotteita tekevät yritykset
        riistävät lapsityövoimaa ja käyttävät epäeettisiä keinoja ihan yhtä lailla; jopa kunnianarvoisat
        suomalaiset ja ruotsalaiset yritykset. Ne vain yrittävät pitää yllä monopoloja ja kartelleja sekä
        tuottavat omistajilleen huikeita voittoja.
        Itse en tavaraa Turkista hamstraa. Käytän aina asumiseen pieniä yksityisten yrittäjien hotelleja,
        teen välttämättömät ostokset pienistä kaupoista ja syön pienissä ravintoloissa. Paikallisten
        viljelijöiden hedelmiä ja vihanneksia haen markkinoilta. Tällä tavalla tuen paikallista
        elinkeinoelämää. Esim. ns. all inclusive matkoilla suurin osa hinnasta jää ulkomaiselle
        matkanjärjestäjälle.
        Se siitä. Ostamisen takia ei kannata mitään ostaa. Osta vain se mitä todelle tahdot.

        siis sinusta saa valmistaa rikollisesti kopioita samalla lapsityövoimalla ja epäeettisesti niin kauan kun isommatkin firmatkin. Haluat siis ostaa lapsityövoimalla valmistettuja feikkitavaroita siihen. No tämä nyt ei ole yllätys kun turkin turisteista puhutaan.


      • ainatätäsamaap..skaa
        rikollistako kirjoitti:

        siis sinusta saa valmistaa rikollisesti kopioita samalla lapsityövoimalla ja epäeettisesti niin kauan kun isommatkin firmatkin. Haluat siis ostaa lapsityövoimalla valmistettuja feikkitavaroita siihen. No tämä nyt ei ole yllätys kun turkin turisteista puhutaan.

        Kysyjä ei varmaankaan halunut mitään moraalisaarnaa yksinkertaiseen kysymykseen. Tiedossa on nuo asiat ja olet varmasti ainoa, joka ei ostoksia tee kyseisessä maassa.
        Terveisin se Turkin turisti ja vähän muuallakin.....


      • moraalitontako
        ainatätäsamaap..skaa kirjoitti:

        Kysyjä ei varmaankaan halunut mitään moraalisaarnaa yksinkertaiseen kysymykseen. Tiedossa on nuo asiat ja olet varmasti ainoa, joka ei ostoksia tee kyseisessä maassa.
        Terveisin se Turkin turisti ja vähän muuallakin.....

        heikoissa kantimissa on suomalainen moraali kun on kun tavaraa halvalla myydään. jos sama tavara olisi täällä myynnissä ja aitona yritetäisiin myydä niin kyllä poliisiapaikalle huudettaisiin.
        turkissa se on ihan ok ja hyväksyttyä, outoa logiikkaan, mutta toisaalta ymmärrän hyvin, että siellä käyvien ihmisten moraali on heikompi kuin muiden suomalaisten.


      • Korkea moraali
        moraalitontako kirjoitti:

        heikoissa kantimissa on suomalainen moraali kun on kun tavaraa halvalla myydään. jos sama tavara olisi täällä myynnissä ja aitona yritetäisiin myydä niin kyllä poliisiapaikalle huudettaisiin.
        turkissa se on ihan ok ja hyväksyttyä, outoa logiikkaan, mutta toisaalta ymmärrän hyvin, että siellä käyvien ihmisten moraali on heikompi kuin muiden suomalaisten.

        Minä en ainakaan osta Turkista lapsityövoimalla tehtyä vaatetta kymmenellä liiralla.
        Sehän on riistoa ja rikos.
        Ostan samalla työvoimalla tehdyn tuotteen Suomesta sadalla eurolla. Se erotushan menee
        köyhien maiden lasten hyväntekeväisyyteen.


      • feikin kunniaan
        Korkea moraali kirjoitti:

        Minä en ainakaan osta Turkista lapsityövoimalla tehtyä vaatetta kymmenellä liiralla.
        Sehän on riistoa ja rikos.
        Ostan samalla työvoimalla tehdyn tuotteen Suomesta sadalla eurolla. Se erotushan menee
        köyhien maiden lasten hyväntekeväisyyteen.

        ihan samaa mieltä, nämä kaikki merkkituotteet täällä länsimaissa on ihan ylihinnoiteltu roskaa, ei niitä todellakaan kannata ostaa. ainoa mitä kannattaa ostaa on nämä feikit ja kopiot. ei tarvitse todellakaan maksaa kenellekaaan mitää turhia suunniteelu kuluja.
        toivottavasti piaan saadaan taas kunollisia turkkilaisia fiskarsin saksi ja laadukkaita lundan ja marimekon tuotteita, ne kun on täällä täysin ylihinnoiteltua kamaa.


      • Agua
        zz top kirjoitti:

        niin, halusin vain hintoja, en mitään moraalisia ja eettisä saarnoja ...joten se siitä, tämä on niin tätä...

        T-paidat 10-20liiraa farkuista maksoin 50liira pyynti oli 120euroo myyjä luuli olevansa ovela mut kun kerroin etten ole ekaa kertaa Turkissa niin johan alko hinta tippuun,aluksi väitti farkkujen olevan aidot mut sanoin et äläs ukko nyt paskaa puhu....aikansa tingittyä huoli 50liiraa ja oli tyytyväinen..


      • huijareita on
        Agua kirjoitti:

        T-paidat 10-20liiraa farkuista maksoin 50liira pyynti oli 120euroo myyjä luuli olevansa ovela mut kun kerroin etten ole ekaa kertaa Turkissa niin johan alko hinta tippuun,aluksi väitti farkkujen olevan aidot mut sanoin et äläs ukko nyt paskaa puhu....aikansa tingittyä huoli 50liiraa ja oli tyytyväinen..

        kyllä turkki on ihana kun kaikki puhuu totta eik ä koskaan valehtele ja kaupoissakin on vaan aitoa tavaraa. taitaa kyllä totuus olla yhtä valheellinen kuin kauppojen feikit vaatteet


    • Tinttantaa

      Huohhhh! Näyttää siltä, että täällä TAAS ihmiset vauhkoaa täysin asian vierestä...

      Todellakin on niin, että kannattaa katsoa vähän sitä laatua ensin ja sitten neuvotella. Jos basaarialueella olet ostoksilla, niin varmaankin puolet saa tinkiä hinnasta pois. Jos taas ostat katujen varsilla olevista kaupoista, niin tinkiä toki voi niissäkin, mutta tokkopa ihan niin paljoa kuin basaareissa. Jos vaatteita haluat ostaa, niin käy ihmeessä myös MGM:n myymälöissä, niissä on todella halpoja tuotteita.

      Itse olen vuosien varrella ostellut tarpeen mukaan vaatteita myös Turkista, enkä kyllä nykyiseen laatuun ole joutunut pettymään. Joskus yli kymmenen vuotta sitten, kun osti t-paitoja, niin laatu oli vähän sitä ja tätä, mutta nykyisin ovat olleet mielestäni hyvälaatuisia, tosin en ole niitä basaareista ostanut.

      Juomien hinnoista en nyt tarkkaan osaa sanoa, mutta kuulemani mukaan hinnat ei ole viime vuodesta juurikaan muuttuneet.

      Aurinkoista lomaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      60
      770
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe