mitä mieltä olette niiralasta. onko rauhallinen paikka opiskelijalle. onko kauppoja likellä ja kulkeeko linja-autot yliopistolle tai keskustaan sitäkautta.
niirala
7
3263
Vastaukset
- kaupunginosa...
Niirala on rauhallinen asuinpaikka ja on siellä myös tarjontaa asunnoista. Sale-kauppa on Huuhankadun varrella ja juuri avattu ABC-huoltamo/myymälä Niiralankadun varrella. Bussit kulkevat yliopistolle ja keskustaan Niiralankatua pitkin. Eihän yliopistolle ole matkaa juuri mitään ja keskustaankin on hyvä kävely- tai pyöräilymatka.
- Lilla My
Niirala on aivan erinomainen asuinalue. Ehdottomasti Kuopion paras. Niirala jakautuu vähän kahtia, eli on se vanha Niirala omakotitaloineen ja sitten uusi moderni Niirala, jossa sijaitsee opiskelija-asunnot ja uusia kerrostaloja. Niiralasta keskustaan kävelee 5min., mutta jos asuu siellä ihan perällä niin voi vähän pidempään mennä. Yliopistolle ja Kysille myös tosi lyhyt matka. Alueella on lähikauppa, ABC ja R-kioski, mutta tosiaan keskustan palvelut aivan käden ulottuvilla. Myös jäähalli ja uimahalli ihan lähellä.
- OOOkkkkk
ojoomiomiom kirjoitti:
Tuolla tietoa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Niirala_(Kuopio)
Asuinpaikkana hyvä jos vain rahaa on. Eli maksamaan joutuu mutta jos on vara niin ei kun sinne.
- |-|-|-|-|
OOOkkkkk kirjoitti:
Asuinpaikkana hyvä jos vain rahaa on. Eli maksamaan joutuu mutta jos on vara niin ei kun sinne.
Jos hyvä tuuri käy ja saa Kuopakselta asunnon Niiralasta.
http://www.kuopas.fi/index.asp?id=50&menupath=50&language=1&klik=4
Tai onhan Niiralassa näitä omakotialojen vinttikerroksia, jos tyytyy vähän vaatimattomaan asumiseen. - 15
|-|-|-|-| kirjoitti:
Jos hyvä tuuri käy ja saa Kuopakselta asunnon Niiralasta.
http://www.kuopas.fi/index.asp?id=50&menupath=50&language=1&klik=4
Tai onhan Niiralassa näitä omakotialojen vinttikerroksia, jos tyytyy vähän vaatimattomaan asumiseen.Niin siis Niiralastahan on aivan sikavaikea saada opiskelija-asuntoa Kuopaksen kautta. Ensimmäisen vuoden opiskelijan on ihan turha yrittää, ne tyrkätään soluasuntoihin Neulamäkeen. Eikä ensimmäisen vuoden opiskelijaa ylipäänsäkään pistetä kun soluihin.
Itse pääsin ensimmäisen opiskeluvuoden keväällä Särkiniemeen ja sekin oli ihan mukava paikka. Aika kaunista aluetta.
- Niiralan-asukas
Nyt tarvittaisiin järkeä kaupungin liikennesuunnittelijoilta! Niiralankadun kiertoreitti pyöräkadun kautta on onnettoman ahdas! Maanantaina koulutkin alkaa joten busseja ja muitakin autoja liikkuu paljon enemmän kuin nyt. Molemmissa päissä loppuu tila, laittakaa edes 90 asteen käännöksiin peilit niin voisi nähdä jos on vastaantulijoita!
Kolareita tulee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078