Heippa!
Etsiskelen siis tanssin harrastajia, jotta saataisiin kiva harjoitteluryhmä kasaan. Harjoiteltaisiin tanssia/ tekniikoita yhdessä ja pidettäisiin superhauskaa!
Itse olen 20-vuotias turkulainen tyttönen. Rakastan kaikkea tanssiin liittyvää sanoinkuvaamattoman paljon. Olen harrastanut lähinnä show tanssia n. 6 vuotta. Itseasiassa sitä aiemminkin, mutta vähän eri lajeja ja eri paikoissa. Streettiä ja hiphopia on myös tullut tanssittua ja intoa riittäisi niihinkin, mutta aikaa ei ainakaan vielä. Olen tanssinut esimerkiksi Tanssituvalla ja Funkyssa. En tiedä vielä kummassa jatkan ensi syksynä. Viime vuonna olin show tanssin SM-kisoissa. Harmittavan vähän olen päässyt treeneihin töiden ja koulun takia, mutta toivottavasti pääsen nyt opiskelemaan Turkuun, niin järjestyy aikaa lisää ja voisi taas yrittää kisoihin päästä:)
Ajatukseni oli siis koota tanssijoita, joiden kanssa olisi kiva vaikka kehitellä omia koreografioita ja kokoontua treenailemaan jonnekkin. Kesällähän voi ulkonakin treenailla. Saa samalla raitista ulkoilmaa. Niin ja eihän mikään estä vaikka oman tanssiryhmän perustamista myöhemmin jos oikein intoa riittää;) Minun puolestani ei ole mitään väliä minkä tasoinen tanssija olet, kunhan harrastat esimerkiksi show, jazz, street, hiphop, tai jotakin muuta lajia. Siitäkin voisi tulla hauskaa jos yhdistäisi monen eri lajin harrastajia ja tanssityylejä:) Eli vaikka olisit juuri vasta aloittanut, niin mukaan vaan!
Laittakaa viestiä mieluummin suoraan mulle s.postiin: [email protected]
Laitan tänne sitten välillä infoa, että missä mennään projektin kanssa:)
tanssijat / tanssin harrastajat TURUSSA lukekaa tämä!
espeepee
0
449
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768