Mistä kennelistä löytyis ja kannattais ottaa kääpiöpinserin pentu? Pennun kanssa haluaisin harrastaa agilityä ja näyttelyitä. Paljonko kääpiöpinserin pennut maksaa?
Kääpiöpinseri
8
529
Vastaukset
- Tiukuko
Ehdottomasti kennel Pinserellas!
- zuippaduippadipidipi
Eiku multa! :D
Oikeasti, tutustu eri kasvattajiin itse äläkä kysele täällä. Muodosta oma käsitys kasvattajasta kyselemällä ja tutustumalla koiriin. - Onnellinen omistaja
zuippaduippadipidipi kirjoitti:
Eiku multa! :D
Oikeasti, tutustu eri kasvattajiin itse äläkä kysele täällä. Muodosta oma käsitys kasvattajasta kyselemällä ja tutustumalla koiriin.Meille tuli kääpiö A'Dreams kennelistä. Mukava kasvattaja joka vaikuttaa erittäin osaavalta ja rehelliseltä. Kertoi mm. koiran mahdollisista vioista jne. Neuvoi myös kaikessa mitä tulikaan milloinkin kysyttyä. :) Suosittelen!
- Ihanan k.pinsun om.
Ei mistään muualta kuin Pinserella's kennelistä! Ihanaluonteisia terveitä koiria ja apua ja neuvoja niin paljon kun vain haluaa :)
- kasvisblöö
Kannattaa tosiaan ihan itse kysellä niiltä kasvattajilta, välttämättä ei natsaa A'dreams saati Pinserella's kasvattajan kanssa ;)
Ei tämmöiset nettipalstat ole sitä varten, että asetetaan kasvattajia paremmuusjärjestykseen.
Kyllä se 'paremmuus' ja 'huonommuus' tulee ihan itse todeta. - ...
Kannattaa ottaa A'Dreamsin kennelistä. Sieltä saa hyvät neuvot ja kasvattaja havainnollistaa mahdollisia vikoja ja sairauksia ennen ostoa. Tämä on myös vuoden 2010, 2009, 2008, 2005 ja 2006 kasvattaja ja on kasvattanut kääpiöpinsereitä vuodesta 1993 asti
- best 4-eva
A´Dreamsin kennel on hyvä. Koirani sieltä ja aivan mahtavan hieno valioyksilö.
- KääkänOmistaja
Nähtävästi kukaan ei ole vastannut hinta kysymykseesi.
Kääkän hinta heittelee siinä 600-1200, mutta hyvän pennun sain itse kennelistä 500e ( pienikokoisuuden vuoksi tosin.. ) , mutta varautua kannattaa siihen 1000e kieppeille. :)
Onnea etsintään ja hyvän rodun valintaan!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473