missäköhän mahtaa olla vika kun ajaessa kuuluu helvetinmoinen urina vasemman etupyörän seutuvilta.molemmin puolin on pyöränlaakerit vastikään vaihdettu ja levyt palat on myöskin juuri vaihdettu.kaartaessa oikealla urina loppuu mutta suoraan ja vasemmalle kääntäessä se kuuluu.ja mitä lujempaa ajaa sen lujempaa myös se kuuluu!
voisiko vetarin tukilaakerista tai vetarista olla kyse?
Opel Vectra 2.0 -94
2
494
Vastaukset
- poskilaakeri (t)
mulla on 1991.nen vectra a 1.8i ja samaa vikaa, paitsi että jurina kuuluu koko ajan eikä kääntämiset vaikuta.
syy on vaihdelootan poskilaakerit eli mulla menee nyt koko loota vaihtoon, käytetty tietty tilalle kun ne ei paljoa maksa. kokeile kummankin puolen sisempää vetaria et onko klappia sivu suunnissa? jos on niin saattaapi olla sama poskilaakeri homma sullakin. pituus-suunnassa saa olla klappia mut sivusuunnissa ei, mulla ainakin molemman puolen sisemmät klappaa pirusti. - koojakkoo
Jaa-a, kyllä joten vaan vaikuttaa pyöränlaakerilta tuollainen ääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405244Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262143- 1461750
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko781457Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181428Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191344Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821305- 711197
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701178- 381110