Molemmat erittäin voimakastahtoisia ja räiskyviä sarvipäitä. Miltä kuulostaa kahden samanmoisen juntturan yhteiselo?
härkä+härkä
5
756
Vastaukset
- Bull
Ei minusta ollenkaan tuhoon tuomittu homma, kunhan molemmat suuntaavat harrastuksensa eri suuntiin. Totta kai kovat päät kajahtavat yhteen toisinaan lujastikin, mutta sopimisseksi onkin luku sinänsä. Härän kanssa ei muuten kannata mennä sänkyyn, jos ei ole ihan varma omasta suoriutumisestaan.
Mutta muuten, molemmat rakastavat kotiaan, rauhaa, hyvää ruokaa ja toisiaan. Kaiken pitäisi mennä ihan OK.- härkien ystävä
Aivan loistavaa. Olen iloinen että olette löytäneet toisenne. Minä ja vaimoni olemme molemmat härkiä ja vaimoni on jo 5 kertaa puukottanut minua;(! Mutta onnea ja menestystä teille
- härkä äijä
ja muija härkä. Hyvin on mennyt jo kohta 12 vuotta ja ei kertaakaan riidelty, joistain pienistä mökötetty pari päivää siinä se. Rauhallista ja mukavaa eloa.
- Ykshärkätäällä
Oma suhde ei toiminut, itse laitoin lopulta poikki, kun nainen halusi liian monta miestä itselleen yhtä aikaa. Monesta asiasta tuli myös muutenkin iskettyä sarvia yhteen, ja kumpikaan ei antanut periksi. Lisäksi ajatusmaailmat olivat kyllä aivan eri sfääreistä, että oli lähes turha jutella muista asioista, kuin täysin pakollisista asioista. Seksissä ja läheisyydessä nainen ei osannut ottaa itseäni huomioon juuri ollenkaan. Ei ollut tarpeeksi herkkä ihminen itselleni. Onneksi pystyin katkaisemaan suhteen, vaikka vihaan luovuttamista ja haluan yrittää viimeiseen oljenkorteen asti, ehkä saavutin sen sitten. Olisi varmaan ollut helvetti edessä, jos olisin jatkanut pidemmälle.
- minä.
Muistamme, että Härkä on ainoastaan aurinkomerkki. Voi katsoa myös Venus, Mars, Merkurius, Neptunus, nousumerkin, MC:n, huone 4, 5, 7, 12 esimerkiksi.
Härkänä pesen pyykkiä, valmistan ruokaa sekä siivoan toisen kodissa toisen hyväksi sekä onneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914271
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722530Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769