Mitä rohkeus sulle merkkaa, oletko sellainen.. ;)
"Rohkea rokan syö"
79
693
Vastaukset
- HTZA
kalareissulla, Utsjoen kaakkoispuolella.
Lampareen toista puolta lähestyi Susilauma.
Leirikirveen kanssa kahlasin lampeen, ja odotin.
Kilikellon kaikuessa, totesin että niitä ei Sudella ole, nousin lammesta ja katselin kun Porolauma vaelsi ohi.
Mutta rohkea olin, olin valmis taistelemaan, kokonaista Susilaumaa vastaan.
Lirkuttelen myös anjaniinalle.- Anjaniina.
miehen veri punnitaankin.
Susilauma on pientä...minuun verrattuna.
Terotan kantapäät ja lyön jänkään... - HTZA
Anjaniina. kirjoitti:
miehen veri punnitaankin.
Susilauma on pientä...minuun verrattuna.
Terotan kantapäät ja lyön jänkään...sitten makaa, selällään, ja minä syötän Muuraimia.
Jänkhä on märkää, jo vain, tulee tytölle kaipuu saunhaan.
Minä sitten vien, ja vähän ripsutan Katajalla,
Antaa siinä, anjaniina.
Ei se sauna, saa koskaan olla
paikka seksin, vvaan tupa on,
Luokse takan, vien tuon akan.
H. - Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
sitten makaa, selällään, ja minä syötän Muuraimia.
Jänkhä on märkää, jo vain, tulee tytölle kaipuu saunhaan.
Minä sitten vien, ja vähän ripsutan Katajalla,
Antaa siinä, anjaniina.
Ei se sauna, saa koskaan olla
paikka seksin, vvaan tupa on,
Luokse takan, vien tuon akan.
H.Älä rupata
taitoa puuttuu
siitäkös neito suuttuu
Karvalankamaton ulos heittää
takan eestä valkean
ei voi sanoa, mieli mettä keittää
koston saisko makean?
Katajat paremman kohteen löytää
ei käydä nyt kohti pöytää
Ovesta ulos sulhon toimittaa
Hevonenkin pitäis loimittaa
Pakomatkalle sulho käy
toivoa taivaanrannas ei näy
turha oli kosiomatka
alle piti ottaa...hatka - HTZA
Anjaniina. kirjoitti:
Älä rupata
taitoa puuttuu
siitäkös neito suuttuu
Karvalankamaton ulos heittää
takan eestä valkean
ei voi sanoa, mieli mettä keittää
koston saisko makean?
Katajat paremman kohteen löytää
ei käydä nyt kohti pöytää
Ovesta ulos sulhon toimittaa
Hevonenkin pitäis loimittaa
Pakomatkalle sulho käy
toivoa taivaanrannas ei näy
turha oli kosiomatka
alle piti ottaa...hatkaKesäpäivänä kerran, kävi Muurahainen siellä
Tuli auto, iso, ja ajoi päälle.
Nousi miehiä, ulos, tiellä.
Karhun raapima Hirvi, kuljetti vasaa,
Tähtäin kiikarin, osui niihin.
Luoti, raastava, lensi ja tappoi ne.
Talja Hirven on paikkansa löytänyt,
lihat vasan pakkaseen, emän lihat purkkiin myös.
Nahka emän, on laitettu Anjalle.
Ei se haise, kuin loimi hevosen,
Siinä Armanin tuoksu on odottaen.
Anjaniinaa, kiukkuisen. - Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
Kesäpäivänä kerran, kävi Muurahainen siellä
Tuli auto, iso, ja ajoi päälle.
Nousi miehiä, ulos, tiellä.
Karhun raapima Hirvi, kuljetti vasaa,
Tähtäin kiikarin, osui niihin.
Luoti, raastava, lensi ja tappoi ne.
Talja Hirven on paikkansa löytänyt,
lihat vasan pakkaseen, emän lihat purkkiin myös.
Nahka emän, on laitettu Anjalle.
Ei se haise, kuin loimi hevosen,
Siinä Armanin tuoksu on odottaen.
Anjaniinaa, kiukkuisen.sanoi hän
sanoi hän
kun sai suuhunsa
karvan taljan
Mikä metsämies tämä
kun ei muista sääntöä tätä
Ei talja hirven
ole tae autuuden
karvat löysäs sen
aiheuttaa aivastuksen
Paistin ennemminkin
söisi neito nälkäinen
Vaan ei tarjolla ollut pöperöä
tarjosi mies vain numeroa..
- Yxitypy
olen tietyissä asioissa. Mutta en todellakaan niin rohkea, kuin tuo HTZA. Ei olis rohkeutta sutta ja karhua vastaan käydä taisteleen :=))
Kyllä rohkeus oikeissa asioissa on ihan hyvä juttu.
En tiedä miten muilla, mutta itselläni on ainakin rohkeus iän myötä kasvanut.- HTZA
voisi myös, osallistua taisteluun.
Minähän se , vain, olen. - Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
voisi myös, osallistua taisteluun.
Minähän se , vain, olen.mutta kun...
mä syön tuollasia aamupalaksi, nahkoineen karvoineen ja röyhtäisen vienosti... - HTZA
Anjaniina. kirjoitti:
mutta kun...
mä syön tuollasia aamupalaksi, nahkoineen karvoineen ja röyhtäisen vienosti...olen ihan syötävä, kuten anjaniina on havainnut.
Ei se muuten sairkuttelisi minulle.
Tarkka tyttö kun on.
Ja minut saa syödä, miten anja haluaa. - Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
olen ihan syötävä, kuten anjaniina on havainnut.
Ei se muuten sairkuttelisi minulle.
Tarkka tyttö kun on.
Ja minut saa syödä, miten anja haluaa.ettäkö syötävä?
Mitäs jos hiukan pureskelisin ja ulos sylkäisisin.
Taist niitä puhelinnumeroita antaa liian monelle naiselle.
Eikö kannattais mennä...niiden kans lirkutteleen? - HTZA
Anjaniina. kirjoitti:
ettäkö syötävä?
Mitäs jos hiukan pureskelisin ja ulos sylkäisisin.
Taist niitä puhelinnumeroita antaa liian monelle naiselle.
Eikö kannattais mennä...niiden kans lirkutteleen?numeroni on vapaata riistaa.
Tässä on löyhäpäällekin, ei kun ....päillekin:
0408738085
Känny ei ole aina päällä, iltaisin on, ja nyt on erikoistarjous, vain sinulle.
Puoli tuntia vielä.
Rakkaasi
H. - Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
numeroni on vapaata riistaa.
Tässä on löyhäpäällekin, ei kun ....päillekin:
0408738085
Känny ei ole aina päällä, iltaisin on, ja nyt on erikoistarjous, vain sinulle.
Puoli tuntia vielä.
Rakkaasi
H.vaihtuivat, minuutit tunneiksi, tunnit päiviksi, päivät kuukausiksi ;)))
Sellaista se on...elämä ;) sitä itsellä nuorempana oli jonniinmoista uhkarohkeutta, tyhmääkin rohkeutta joskus.
Nyt toivottavasti järkeä enemmän mukana, mutta ei liikaa!! ;))
- GloriaJoy
rohkeus merkitsee uskallusta toimia oikein ja riskilläkin tilanteissa, jossa valinnanvaraa on vähän, kuitenkin ilman tyhmyyttä. Monihan toimii äkillisissä uhkatilanteissa rohkeasti siksi, että ei ehdi ajattelemmaan ja näin päästämään lamaannusta ja pelkoa sisikuntaansa.
Minulla on paljon oppimista rohkeuden saralla, mutta jäljillä olen :-) - Sol57
kysymys...Vastaisin ehkä...näin..että, olen rohkea. Mutta, en niinkään fyysisesti. Henkisesti kuitenkin aika peloton ...Elämä opettanut että, uusia tilanteita ei saa pelätä turhaan. On mentävä vaikka läpi harmaan kiven;))
Fyysisesti olen arka. Korkeat paikat ja sellainen hurjapäisyys vaikkapa nyt että, täysi laskea joku koski jollain typerällä kanootilla...tai muuta vastavaa...mennä jostain riippusillasta läpi kun ei mitään tai hypätä laskuvarjolla jostain syystä....Ei kiitos;)) mielelläni tällaisia juttuja välttelen...
tsau:FriiduKun luen sinun vastausta, tää tuntuukin aika vaikealta kyssäriltä ;)
Teoriassa ei pelkää fyysistä eikä henkistä puolta. Mutta esim. benji -hypystä saisin varmasti melkoisen
hedarin..
On asioita, joista ehkä pahoittaa mielensä.. ihan turhaan. Ääh, koska sitä kasvaa tarpeeksi.. aikuiseksi.. :)
MInulle rohkeus merkitsee, että uskaltaa ottaa vastaan haasteita rajoitteiden keskellä. Vaikka pelkäisikin pystyykö vastaamaan otettuihin haasteisiin on rajojen kokeilu kannattavaa.
Luin eilen illalla päiväkirjaani vuodelta 1979. Lähdin iltalukion ekavuoden jälkeen kesäksi Ruotsiin kieltä petraamaan. Matkustin Ruotsin lapiin vilkkaaseen turistihotelliin tarjoilijaksi. Viikon rankan työputken jälkeen olin kirjoittanut päiväkirjaani. Olen onnellinen, että minulla oli rohkeutta lähteä, työtä on paljon ja joudun käyttämään eri kieliä, mutta olen pärjännyt hyvin.
Opiskeluvälityksen kautta tehdyistä ulkomaan matkoista sain varmuutta ja rohkeutta kommunikoida eri kielillä vaikkakin kuulun pieneen ryhmään ihmisiä joilla on konsonanttilukihäiriö, joka vaikeuttaa sanojen ääntämistä ja kirjallista esitystä.
Enää ei tule tilannetta, jossa alkaisin epäröimään rohkenenko aukaista suutani vieraskielisten uusien ihmisten keskellä ; )teki juttuja. Rehellisesti mietittynä nykyisin tulee mieleen, vieläkö pystyisi samaan.
Silloin pieniä mokiakaan ei ottanut samalla tavalla kuin ehkä nykyisin.
Nyt, kun otit asian esiin, aloin miettiä vieläkö oisi yhtä rohkea samoihin asioihin kuin silloin..
Ehkäpä, jos tilanne vaatisi! Vähän liian mukavuudenhaluiseksi tullut sitten noiden aikojen, eikä oo samoja
asioita tullut tehtyä ;)- Korppis
Sibone kirjoitti:
teki juttuja. Rehellisesti mietittynä nykyisin tulee mieleen, vieläkö pystyisi samaan.
Silloin pieniä mokiakaan ei ottanut samalla tavalla kuin ehkä nykyisin.
Nyt, kun otit asian esiin, aloin miettiä vieläkö oisi yhtä rohkea samoihin asioihin kuin silloin..
Ehkäpä, jos tilanne vaatisi! Vähän liian mukavuudenhaluiseksi tullut sitten noiden aikojen, eikä oo samoja
asioita tullut tehtyä ;)Toiset ominaisuudet vahvistuvat iän myötä toiset heikkenevät. Kertomani rohkeus ilmaista itseäni kirjallisesti ja kielellisesti ilman pelkoja on vahvistunut. Esimerkiksi nettikirjoittelu on erinomaista kirjallisen ilmaisun ylläpitämistä. Fyysiseen mittelöön en enää rohkenisi tai edes pystyisi, se on iän mukana heikentynyt.
Korppis kirjoitti:
Toiset ominaisuudet vahvistuvat iän myötä toiset heikkenevät. Kertomani rohkeus ilmaista itseäni kirjallisesti ja kielellisesti ilman pelkoja on vahvistunut. Esimerkiksi nettikirjoittelu on erinomaista kirjallisen ilmaisun ylläpitämistä. Fyysiseen mittelöön en enää rohkenisi tai edes pystyisi, se on iän mukana heikentynyt.
Kohtuullinen kunto jos on, se riittänee.
Hyvästä verbaalisesta ilmaisusta enemmän iloa itselle :)
- RIMMIR
kirjoitan tänne vaikka se pistää monen silmään ja ärsyttää tavattomasti. Olen myös rohkea asumalla ja elämällä suomalaisena vieraassa maassa, edustamalla suomalaisuutta maltillisesti. Olen rohkea, otan vastaan elämän tuomia haasteita.
Yksi rohkeus vielä puuttuu, toisen sukupuolen kohtaaminen avoimella sydämellä, ilman ennakkoluuloja
esim viime viikonloppuna ajellesani kotia kohti oli moottoritien kupeessa liftari, en uskaltanut pysähtyä ja ottaa kyytiin.Onko liian rohkea kysymys, missä asut?
Miksi ärsyttäisi, ja pistäisi monen silmään!!?
Täällä on joka lähtöön meitä, toisilla voi tietty olla kavereita, ja siksi "turvallinen" olo!
Aina joku puolustamassa, ei reilua :/- RIMMIR
Sibone kirjoitti:
Onko liian rohkea kysymys, missä asut?
Miksi ärsyttäisi, ja pistäisi monen silmään!!?
Täällä on joka lähtöön meitä, toisilla voi tietty olla kavereita, ja siksi "turvallinen" olo!
Aina joku puolustamassa, ei reilua :/ja tulen tänne iäksi jäämään, ellei nyt sitä ritaria valkoisella ratsulla satu vastaan tulemaan:)
No katsos, enhän tiedä ketä se ärsyttää niin tavattomasti käyttää hyväksi nimimerkkiäni joissakin keskusteluissa.
Tämä nimimerkin lainaaja itse tunnistaa itsensä, mutta hänellä ei ole rohkeutta keskustella omana itsenään.
Ei elämässä ja keskusteluissa tarvitse pelätä ilmaista omia mielipiteitään. Minullekin voi aivan suoraan sanoa jos jokin ei miellytä. vieraassa maassa, riippuen tietysti missä, kannattaa liftareihin sun muihin avunpyytäjiin tien poskessa suhtautua varoen. Niissä piilee usein ansa.
- pastori444
firefox58 kirjoitti:
vieraassa maassa, riippuen tietysti missä, kannattaa liftareihin sun muihin avunpyytäjiin tien poskessa suhtautua varoen. Niissä piilee usein ansa.
Täähän on ihan hyvä kuvaus susta!! FIREFOX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUAHAHAHA!
Ei se mitään merkkaa. Joissakin asioissa olen oppinut varomaan mutta enemmänkin voisi pelätä.
Rohkeus merkitsee minulle uskallusta tehdä niitäkin asioita joita ei ihan normaalisti tekisi. Jos tulee tenkkapoo, luotan siien jotta ratkaisu löytyy korvien välistä.
Tyhmänrohkea en silti halua olla. Tässäpä se kaikessa lyhykäisyydessään noin aamutuimaan.firefox58 kirjoitti:
Rohkeus merkitsee minulle uskallusta tehdä niitäkin asioita joita ei ihan normaalisti tekisi. Jos tulee tenkkapoo, luotan siien jotta ratkaisu löytyy korvien välistä.
Tyhmänrohkea en silti halua olla. Tässäpä se kaikessa lyhykäisyydessään noin aamutuimaan.ja hyvä kuvaus!
Ite hain sanaa tyhmänrohkea.. sellainen saattoi joskus nuoruuteen kuulua..Sibone kirjoitti:
aina olleesi rohkea, liiaksikin?
Onneksi selvinnyt, kun täällä vielä kirjoitat ;)Rohkeutta on kahdenlaista, tilanteisiin menee joko riskejä tuntematta tai ne tietäen. Mitä enemmän riskit toteutuvat, sitä varovaisemmaksi oppii. Kokemus laajentaa huomattavasti tiedon tasoa.
- 55+5
firefox58 kirjoitti:
Tyhmänrohkea en silti halua olla. Tässäpä se kaikessa lyhykäisyydessään noin aamutuimaan.Löytyy aina näitä yleviä vastauksia!
Kumpa mää oisinkin kuin sää...
Sää taidat olla näitä täydellisiä ihmisiä...
rohkeutta on iän myötä karttunut, elämä opettaa, mutta kyllä on toiseen suuntaakin menny joissakin asioissa, senkin on elämä opettanut:))
viisaasta kommentista pitäis muotoilla teksti.
Vaikkapa kesätoreilla myytäviin T-paitoihin :))
ROHKEUS KARTTUU IÄN MYÖTÄ
VARAUDU MYÖS TAKAPAKKIIN
Joku asian osaava muotoilisi paremmin :)Sibone kirjoitti:
viisaasta kommentista pitäis muotoilla teksti.
Vaikkapa kesätoreilla myytäviin T-paitoihin :))
ROHKEUS KARTTUU IÄN MYÖTÄ
VARAUDU MYÖS TAKAPAKKIIN
Joku asian osaava muotoilisi paremmin :)varmaan. Vastasinki ympäripyöreästi:)))
Aika harvoin tänne kuitenkin kirjoitan, ettäkö pitäis itsestään enemmän kertoa? Se ketään kiinnostais! ;)
Jotkut harvat kommenttini jos jotain kertoo, saa riiittää. Monenmoista tänne tuntuu muutenkin sopivan! :))))))Sibone kirjoitti:
Aika harvoin tänne kuitenkin kirjoitan, ettäkö pitäis itsestään enemmän kertoa? Se ketään kiinnostais! ;)
Jotkut harvat kommenttini jos jotain kertoo, saa riiittää. Monenmoista tänne tuntuu muutenkin sopivan! :))))))ajatukseni): Tarkoitin yleisellä tasolla, vaik käytin sanaa "ittestäs", jotkut on aikas rohkeita ja kirjoittaa itestään aikas henk.koht. asioita täällä. Heeh.... Ehä sitä tiie, jos kui tääl kaikkia kiinnostas siunki elämä:))))
- Meriläinen
Heh, olin aika rohkea tänään ja vastasin yhteen ketjuun, se on poistettu koko ketju.
Meinasin vastata toiseenkin mutta pelkkä meinaamiseni sai näköjään senkin ketjun katoamaan.
Varo vain kun nyt uskalsin vastata tähän niin tämäkin voi kadota :))
Ihan oikeasti mietin mitä rohkeus tarkoittaa?
Olen tehnyt elämässäni ratkaisuja jotka omasta mielestä ei ole olleet rohkeita, kuitenkin joku väittää toisin.
Jonkun aikaa aina taistelen tutkainta vastaan kunnes luontoni pistää tekemään päätöksiä, johonkin suuntaan. Usein ne on tuoneet muutoksia.Jos ajatuksen voimalla saat ketjun katoamaan ;)
Josko sen etäämpää näkee paremmin, ratkaisut, jotka rohkeita..
Siinä vaiheessa itse niin kiinni tilanteessa?
Huom! Tää ei kokemuksen suuri rintaääni! ;)
Mutta jokin juttu ollut, että jälkikäteen itekin ihmettelee, mistä se voima ja varmuus tuli.
Ensimmäisen jälkeen paremmin taitoa miettiä, tehdä päätöksiä, mitä loppuelämältään haluaa?!?
Niin ainakin toivon :)
tiiä,olenko nyt niin rohkee muuta ku suustani..Pääsee sieltä pihalle joskus vähän liianki rohkeaa..:P
pääsee usein pitkälle, ja osoittaa että oot rohkea muutenkin!
Mistä ne jutut kumpuais, ellei korvien välistä..
En ookaan sua aikoihin 'nähnyt', kiva kun ees nyt tulit käymään, tai miksi ei olemaan? ;)Sibone kirjoitti:
pääsee usein pitkälle, ja osoittaa että oot rohkea muutenkin!
Mistä ne jutut kumpuais, ellei korvien välistä..
En ookaan sua aikoihin 'nähnyt', kiva kun ees nyt tulit käymään, tai miksi ei olemaan? ;)välistä jutut juu,mut onneks en kummiskaa ole mikään ilkee möläyttäjä..:))
Tulinpa käymään ja rustaamaan.Aina kun vaan huvittaa kirjotella nii kirjoitan..:))mii-su kirjoitti:
välistä jutut juu,mut onneks en kummiskaa ole mikään ilkee möläyttäjä..:))
Tulinpa käymään ja rustaamaan.Aina kun vaan huvittaa kirjotella nii kirjoitan..:))hyvä esimerkki galleriasivusi tekstistä.
'Ollaan enkeleitä toisillemme.'
Et koskaa ilkeä :)Sibone kirjoitti:
hyvä esimerkki galleriasivusi tekstistä.
'Ollaan enkeleitä toisillemme.'
Et koskaa ilkeä :)sitä auttaa muille ilkeillä. :) Kyllä sitä on sen verran tässä elämässä oppinut,että minkä taakseen jättää,niin sen edestään löytää.Eipä tarvi pelätä edessä olevan mitään kurjaa,kun tietää ettei ole tehnyt mitään inhottavaa muille..:))
Kivaa viikonloppua sulle! :)
- mitäkä mies
Rohkea..Tuli tuosta hatzan susijutusta mieleen venäjän työmaa,olin nuori poika,pari kymppinen ja mun homma oli käydä sytyttämässä aamulla kaasuvalonheittimet,vanhempi työkaveri sanoi että siellä on melkein aina susilauma työmaalla,mutta ei ne ole koskaan hyökänneet kimppuun..Meni suunnilleen niskakarvat pystyssä sytyttämään heittimiä,mutta menin kuitenkin pelosta huolimatta.Sain myös todeta että se ei ollut leikkiä,vaan ihan totta,kun suuntailin valonheittimiä pitkin autiota työmaata,näin susilauman juosta jolkottelevan pakoon valoa.
Olen myös tuno jälkeen ollut tiettömien taipaleiden takana,yksin,pari viikkoa kerrallaan metsätöissä,erämökissä ja siellä törmäsin pimeässä monta kertaa POROON...ja aina säikähdin,siis arkajalka kuin mikä..- Meriläinen
Tuo toikin mileeni erään kerran nuorena tyttönä, oltiin lapissa neljän henkeä ja soputeltassa nukuttiin. (kuinkas muuten :))).
Oltiin laitettu vetoketju jo kiinni kun ulkopuolelta alkaa töminää, tasaista töminää.
Kaikki meni hiljaiseksi, pojatkin, nuo rohkeat. Siellä päin kulki myös karhuja.
Rapinaa alkoi kuulua eväitten luota.
Jokainen odotti nenänpää valkeana mitä tapahtuu seuraavaksi.
Hetken päästä töminä lähti teltasta poispäin ja joku rohkea avasi vetoketjun ja purskahti nauruun.
Jänishä se siellä tömpsytteli kaikessa rauhassa poispäin.
Oli vaan käynyt tutkimassa meidän eväsrepun :)) Susilauma ei pitänyt valosta.. tuostakohan jäi jonniinmoinen trauma.. voi kait porokin olla ikävä jossain tilanteissa!
Täs oli fyysistä rohkeutta kuitenkin.. menit edelleen metsään, erämökkeihin..yksin..
Jotkui ottaneet esiin myös henkisen puolen? :)
- o.tunnus
Kylsitä riittää ja muuallakin !
Oikeestaan missä olis etse "rokka pitäs syödä, tai jättää syömättä" ? Näkyy ehkä käytännössä siinä, että minut saa helposti mukaan melkein mihin tahansa uuteen juttuun. Jonkin sortin yllytyshullu siis. Oman elämäni ratkaisut olen vanhemmiten oppinut tekemään isommalti piittaamatta muiden mielipiteistä. Kuitenkin pyrin pitämään jalat ainakin puolittain maassa, että siinä mihin ryhdyn on edes periaatteellisia mahdollisuuksia onnistua. Sinänsä epäonnistuminen ei ole katastrofi, tulipahan edes yritettyä!
ei pitäis ajatella, mitä muut ajattelee!
Jos yllytyshullu oot, on oletettavaa että myös itse yllytät ;)
Hyvä että jalat ees puolittain maassa.. turvallisempaa, ja hälläväliä meininki joskus paikallaan ;)
Nimittäin juuri siitä rokasta. Olimme menossa lappiin leirille armeija-aikana ja keittiömiehet olivat laittaneet herneet likoamaan lämpimään veteen ja tottakai ne rupesivat käymään. Siitä sitten hernekeitto ja 2000 miestä sai ripulin. En olisi kyllä syönyt sitä rokkaa jos olisi tiennyt seuraukset.
En ole muuten kyllä mikään rohkea. Ennakkoluuloton kylläkin.Rohkeus vastaan ennakkoluulottomuus.. viimeksi mainittu aika magee juttu.
Armrijasta en mitään tiedä, mutta tarinastasi tuli mieleen; toivottavasti oli kesä.. ja sammalta ;))Sibone kirjoitti:
Rohkeus vastaan ennakkoluulottomuus.. viimeksi mainittu aika magee juttu.
Armrijasta en mitään tiedä, mutta tarinastasi tuli mieleen; toivottavasti oli kesä.. ja sammalta ;))Tai oikeemmin oli syksy, eikä todellakaan ollut sammalta. Olimme kaikki junan tavaravaunuissa matkalla pohjoiseen.
Duke.of.America kirjoitti:
Tai oikeemmin oli syksy, eikä todellakaan ollut sammalta. Olimme kaikki junan tavaravaunuissa matkalla pohjoiseen.
En ehkä ois halunnut olla paikalla silloin ;))
Sibone kirjoitti:
En ehkä ois halunnut olla paikalla silloin ;))
Arvaa olisiko kukaan halunnut olla paikalla. Ei kehtaa kertoa kaikkia inhottavia yksityiskohtia, enkä toivo kenekään niitä edes kuvittelevan.:D
- viivatiina
uskallan aina heittäyä asiaan kun asiaan mukaan sen kummemmin miettimättä rohkeus on tehnyt elämästäni mielenkiintoisen eikä ole tarvinnut pitkästyä muttei ainakaan vielä pettyäkkään =)))
melki uskomattomalta...
Vai ootkohan niin valoisa luonne, että asiat joita joku vois pitää pettymyksinä, ei hetkauta sua lainkaan :)- HTZA
et oo soittanukkaan...
H. - viivatiina
Sibone kirjoitti:
melki uskomattomalta...
Vai ootkohan niin valoisa luonne, että asiat joita joku vois pitää pettymyksinä, ei hetkauta sua lainkaan :)valoisa luonne olen mutta kun ei vaan oo tullu mitään pettymyksiä tän nykyisen työuranikin päätin aloittaa noin viiden minuutin miettimisen jälkeen että ei muuta kun antaa palaa =)))
- viivatiina
HTZA kirjoitti:
et oo soittanukkaan...
H.kesää jäljellä...
pysyä sanojensa ja tekojensa takana, eikä piilotella ja valehdella.
- HTZA
Sibone kirjoitti:
Usein sanotaan, että miehen pitää olla sanojensa mittainen..
Miksi ei myös naisen ?)taitaa mennä miinukselle.
H. Sibone kirjoitti:
Usein sanotaan, että miehen pitää olla sanojensa mittainen..
Miksi ei myös naisen ?)myös naisen, sehän on selvää.
HTZA kirjoitti:
taitaa mennä miinukselle.
H.Nii mä vähä ajattelinkin..
Oletettavasti oikein päin.. mut ei kaikkien kohdalla päde.Anceli kirjoitti:
myös naisen, sehän on selvää.
et eritelly sukupuolia.. se oli mun oma 'hajatelma' :)
HTZA kirjoitti:
taitaa mennä miinukselle.
H.oothan sen verran sanojesi mittainen mies, ettet joillain kummalla tavalla hävitä kirjoituksiasi
täältä välistä! Jälkiä jättämättä! Tai kerro edes miten sen teet.. ? ;))- HTZA
Sibone kirjoitti:
oothan sen verran sanojesi mittainen mies, ettet joillain kummalla tavalla hävitä kirjoituksiasi
täältä välistä! Jälkiä jättämättä! Tai kerro edes miten sen teet.. ? ;))vakuutan, vaikkapa kuolleen äitini nimeen, Minä en poista KOSKAAN, en muiden enkä omia kirjoituksia.
H. HTZA kirjoitti:
vakuutan, vaikkapa kuolleen äitini nimeen, Minä en poista KOSKAAN, en muiden enkä omia kirjoituksia.
H.äitisi elää vielä!
Se oli suurin pudottaja/pudottaja8 -ketju, kaksi sinun kirjoittamaa viestiä katosi mystisesti..
Eikö erästä runoilijaa saa mainita palstalla?!
Oli vielä kiva viesti.. sinun kirjoittamaksi.. et ees vinoillu mulle yhtään!)- HTZA
Sibone kirjoitti:
äitisi elää vielä!
Se oli suurin pudottaja/pudottaja8 -ketju, kaksi sinun kirjoittamaa viestiä katosi mystisesti..
Eikö erästä runoilijaa saa mainita palstalla?!
Oli vielä kiva viesti.. sinun kirjoittamaksi.. et ees vinoillu mulle yhtään!)ainakaan maan päällä, ei enää kolmeen vuoteen.
Toivottavasti jossain.
(En ole uskovainen)
Minun kirjoituksiani ja aloituksiani on poistettu, pilvin pimein, mutta ei minun toimestani.
Runous on korvenkukalle arka paikka, sitä kun pitäisi harrastaa toisilla foorumeilla, kuten chattia, autojuttuja jne.
Ymmärrän häntä hyvin.
Minäkään en, aina, malta olla "runoilematta", mutta pyrin tekemään ne siten, keskusteluun liittyvinä, ettei aina olisi, kohteliasta, säällistä ja oikein pilkutettua. Se välillä tuntuu tylsältä.
Miksi minä, kauniille naiselle, vinoilisin, silkkaa hakkailua se on, vähän sama kun kastaisi lettisi mustepulloon.
:)
H. HTZA kirjoitti:
ainakaan maan päällä, ei enää kolmeen vuoteen.
Toivottavasti jossain.
(En ole uskovainen)
Minun kirjoituksiani ja aloituksiani on poistettu, pilvin pimein, mutta ei minun toimestani.
Runous on korvenkukalle arka paikka, sitä kun pitäisi harrastaa toisilla foorumeilla, kuten chattia, autojuttuja jne.
Ymmärrän häntä hyvin.
Minäkään en, aina, malta olla "runoilematta", mutta pyrin tekemään ne siten, keskusteluun liittyvinä, ettei aina olisi, kohteliasta, säällistä ja oikein pilkutettua. Se välillä tuntuu tylsältä.
Miksi minä, kauniille naiselle, vinoilisin, silkkaa hakkailua se on, vähän sama kun kastaisi lettisi mustepulloon.
:)
H.kun oli mustepulloja, mullakin oli letti..
Että menköön nyt.. tään kerran :)
- kuppaskoppas
Usein kuulee jonkun sanovan, että hän on niin rohkea, että uskaltaa aina sanoa, mitä ajattelee.
Onko se todellakin rohkeutta? Aina olla totuudentorvi, joka laskettelee omaa totuuttaan, välittämättä vastapuolen tunteista, ja tuntemuksista.
Missä menee röyhkeyden, ja rohkeuden raja. Milloin se muuttuu tietoiseksi loukkaamisen haluksi, jota todellisuudessa 'totuuden puhuja' ajaakin takaa? Selitellen puheitaan, vain haluksi aina puhua rohkeasti totta, usein vielä vedoten huumoriin, omaansa kai siis.
Onko jokaisen oma totuus absoluuttinen totuus, minusta ei. Oma totuuteni muista, kuin konkreettisista asioista, on vain minun omani. Millä oikeudella minä menisin muita totuuksia levittelemään ainoina oikeina?
Heitäkin tuntuu löytyvän, vaikuttaneeko siihen puhujan oma rajoittuneisuus, ajatella asioita muista, kuin omista lähtökohdistaan?Toivon, ettet pidä liian kevyenä, kun lainaan pätkän Lauri Tähkän biisistä Pauhaava sydän?
"Ei valhe oo viisautta tyhmempää
onko totuus viisasta, valhe kierää
Jos valhe on suoraa ja totuus väärää
Kuka valheen säätää ja totuuden määrää..
Ei ehkä ihan sanatarkasti, tuohon suuntaa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232423Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531683- 251952
Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu276941Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11917- 146893
- 56834
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110739- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8708