Olen lattialla alasti polvillani, kädet lukittuina käsiraudoilla selkäni taakse, paksu musta huivi silmilläni. Kuulen isäntäni askeleet ympärilläni kun hän kiertää minua, "eikös oo aika makosa huora mulla" hän sanoo, kuulen ympäriltäni hiljaisia vastauksia, lähinnä mutinaa. Montako miestä huoneessa oikeen on mietin hieman hätääntyneenä, pelko kouraisee sisuksiani, isäntä antoi turvasanan jolla tämä leikki loppuu, mutta samalla loppu palvelukseni isännän alaisena kokonaan ja sitä en tahdo. Toisaalta tilanne kiihottaa minua kovasti ja tunnen jännityksen vavisuttavan itseäni, kiihotus vie voiton jännityksestä ja pelosta ja kyrpäni nousee kovaksi vatsaani vasten.
"OHO!" joku huudahtaa vierelläni, "huorallahan on aikamoinen mela". Samassa käsi tarttuu kyrpääni kiinni ja aloittaa hitaan runkkauksen. Tunnen toisen käden vartalollani, nipistelemässä nännejä lujasti. Kolmas käsi läimäyttää pakaroitani. "Huoralla on aika kiva perse" kuuluu takaani ja käsi läsähtää pakaralleni uudestaan. Yksi käsi ilmestyy puristelemaan kiveksiäni, ynähdän kivusta kun puristus tiukkenee. Käsi irtoaa kalustani ja päätäni käännetään hieman sivulle, "Suu auki huora" kuuluu komento terskan osuessa huuliini. Avaan suuni kuuliaisesti ja iso kyrpä työntyy suuhuni, kädet tarttuvat pääni sivuilta kiinni ja suutani ohjataan pitkin kyrvän vartta. Kyrvän tullessa oikein syvälle kurkkuuni alan hieman kakomaan, kädet painavat päätäni lähemmäs "Ime kunnolla huora!" kädet työntävät pääni kauemmas ja oksettava tunne kurkussani helpottaa.
Kyrvän työntyessä uudelleen kurkkuuni, käsi läimäyttelee edelleen peppuani, toinen käsi nipistelee nännejäni, yksi käsi puristelee kiveksiäni ja yksi käsi on jälleen ilmaantunut runkkaamaan kaluani. "oih vittu tää huora osaa imeä kyrpää" kuulen äänen sanovan. "annas ku koitetaan" vastaa toinen ääni. Kädet työntävät päätäni kauemmas ja kyrpä poistuu suustani. Samantien toiset kädet tarttuvat päähäni ja kääntävät kasvoni toiselle sivulle ja uusi kyrpä tunkeutuu suuhuni. "ime huora, ime!" käskevä ääni sanoo ja kädet ohjaavat päätäni upottaen kalun syvälle suuhuni. Imen kalua parhaan taitoni mukaan, vaikka välillä se työntyy niin syvälle kurkkuun että alan kakoa. "Oi vittu määä saan nytte" ääni sanoo ja samassa tunnen kalun suussani sykkivän ja se sylkee kuumaa spermaa suuhuni, kalu uppoaa syvemmälle sisään, syvälle kurkkuun asti sykkien spermaa jatkuvasti lisää suuhuni ja kurkkuuni, en onnistu nielemään tarpeeksi spermaa ja yskähdän kalun osuessa erityisen syvälle, spermaa lentää suustani ulos ja sitä tulee nenästänikin. "Huorahan vuotaa" sanoo ääni, kyrpä ohjataan ulos suustani ja sitä hierotaan naamaani, tunnen kuinka sperma leviää joka puolelle naamaani.
"Eiköhän ny panna huora asentoon nii päästään kattoon onko tuo perse nii hyvä ku mille se näyttää" kuulen miehen takanani sanovan, samalla tunnen kuinka kädet tarttuvat kainaloihini ja minua nostetaan ylös. Minut siirretään pari askelta eteenpäin, käsi tarttuu oikeaan jalkaani ja vetää sitä hieman sivulle, tunnen kuinka jalkani sidotaan narulla kiinni johonkin tukevaan tankoon. Samalla vasempaani jalkaan tarttuu kädet ja sekin vedetään sivulle ja sidotaan kiinni. Käsiraudat avataan, molempiin käsiini tartutaan kiinni ja ne vedetään eteen ja alaspäin, käsirautojen napsahtava ääni kuuluu ja käteni ovat lukittuina jonnekkin. Olen sidottuna kiinni, peppu pystyssä, "ompas kyllä huoralla makosan näkönen perse" sanoo yksi ääni ja tunnen läimäytyksen pakarallani. "niin näyttäs olevan" vastaa toinen ääni, uusi läimäytys. Läimäytykset jatkuvat hetken ajan, ynähdän joka kerralla, herrat eivät voimiaan tunnu säästelevän.
Isännän iloksi
Lelupoika22