Hei
Osaisiko joku auttaa seuraavassa asiassa: teen animaatiota käyttäen hyväksi Photoshopin Batch -toimintoa. Ideana on animoida esine niin, että se pyörähtää täyden ympyrän paikoillaan. Haluan liikeen olevan tasainen, joten otan kuvia noin 360 kappaletta (esine tulee lopullisessa presentaatiossa suureen kokoon, jolloin liikkeen hienojakoisuus on oleellista). Batch on hyvä apu melkein kaikessa, missä tarvitsee toistaa samoja toimintoja useissa kuvissa, mutta tässä tapauksessa minun pitäisi voida ohjata Photoshop kääntämään jokaista kuvaa yhden asteen verran. Photoshopin pitäisi siis käyttää edellistä kuvaa mallina seuraavan kuvan kääntämiseen. Jos teen yhden asteen käännöksen Batch:n avulla, kääntyvät kaikki 360 kuvaa yhden asteen, ei portaittaisesti (1', 2', 3', 4'... jne).
Kiitos mahdollisista kommenteista etukäteen!
Photoshopin Batch -toiminto
Animoija
1
469
Vastaukset
- jnnnnn njpioj pioj
tuollaiset asiat pidä tehdä animointiohjelmassa? Siis kuvat laitetaan freimeihin ja freimeillä ja nopeudella säädetään kuvien vaihtuminen. 360?????? Järkyttävä ajatus, takuulla tulee sulavaa. Oletko yhtään miettinyt, kauako tuollainen pyörähdys vie aikaa ja paljonko tehoja vaaditaan koneelta? Meinan vaan, että jos animaatio on tavanomaisen nopeuksinen, siis 24 freimiä, niin 360 suuren kuvan pyörittämiseen ei ihan kaikki koneet pysty tökkimättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725