Mitä tämä..?

Auttakkee..

Kertokaa astman kokeneet,mitä voin oireista päätellä:
-Öisin kurkun päällä tuntuu,kuin olisi jokin paino..Kuin joku kuristaisi. tämä tuntuu nukkuessani miten päin tahansa.
- Päivisin ryin,kuin olisi flunssa tms..limaa irtoaa kyllä.
- Herään usein aivasteluun tai kamalaan yskäkohtaukseen.
- Lenkkeillessäni (juoksen) /rullaluistelen tuntuu,ettei saa happea,ja ja täytyy hengittää TODELLA syvään
- mm.imuroidessa hengästyn niin, että täytyy välillä istua.
Minulla on todettu sekä atopia, että kilpirauhasen liikakasvu..
Tuntuu tyhmältä mennä lääkäriin, koska kilpirauhaseni tutkittiin vasta ja olo on sellainen, että pitäisivät minua luulosairaana..:)

7

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • astma+kilp.vajis

astma ei minulle tule oireistasi mieleen. milloin kilppariarvot on viimeksi otettu? Milloin kilppari on viimeksi ultrattu? Oletko endokrinologin hoidossa?

• tai hiivasyndrooma

• Blaaaaah..:(
        tai hiivasyndrooma kirjoitti:

voi aiheuttaa ao oireita. http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/naytaartikkeli/tunnus/khp00016
        Kummallinen köhiminen vei mieheni kurkkua/korva jne lääkärille. Tämä otti sondilla nenänkautta viljelmän nielusta. Sieltä löytyi hiivaa. http://www.hiivasyndrooma.com/ http://www.violetlight.fi/Ravinto ja terveys/hiivasyndrooma.htm
        Terveyskeskuslääkärit ei kaikkea hoksaa, joten valittamaan vaan.

Verenpaineenihan todettiin olevan koholla jo ammattikoulu aikaan. Tosin tuolloin juuri lääkäri leimasi minut luulosairaaksi jännittäjäksi ja takaisin kotiin..:D( Paineet 93/152 p.62) Kilpirauhasarvoni on tutkittu puoli
        vuotta sitten, ja siitäkään ei mitää kummallista löytynyt. Kuitenkin tänään kaupungilla kävellessäni tunsin voimakasta huimausta,jopa niin voimakasta,että olisin seinistä tukea hakenut.Aamuisin herään keuhkot tukossa,mutta muutaman oksennuksen ryydittämän rykäisyn kautta koittaa elämä jälleen. Väsymystä posen jatkuvasti...Vai kuka teistä nukkuu klo: 13.00 asti päivällä nukahdettuaan klo: 03.00...Pöljää..Mieheni pitää minua hulluna,koska nukun "aina".. Itaeäni ärsyttäää se,ettei ikinää jaksa mitään,vaikka kuinka nukkuisi..:(

Äidillä oli samaa, kerrattain pyörtyikin, pääsi sitten radiojodihoitoon ja nyt ei ole sitten ollut enää ongelmia, vuosiin.

• nfvnfv

Ettei kyseessä ole närästys?

• mie >:(

närästyslääkkeitä olen napsinut,koska itsekin epäilin sen olevan siitä johtuvaa.Kuitenkaan niistä ei hyötyä ollut,vaan edelleen kuristaa ja ahdistaa. Itsekin jo itseäni luulosairaana pidän,koska syytä ei tohtorit ole löytäneet. Ärsyttää! Ei kehtaisi samoja vaivoja vuodesta toiseen lääkärillekään ruikuttaa,kun vastaus on aina eioota.:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      884
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe