Etsin sanoja seuraaville

syysvuokko

1)Aamuyö minne lähtevät tähdet ...
2) Soittakaa lujempaa ... soittakaa hiljempaa (Tommi Soidinmäki)
3) ... et ehkä huomaa kuinka olen yksin ... ei meillä ole aikaa olla sylityksin ... aivan hiljaa mun sydämeni itkee (Sami Keskitalo)

Olen yrittänyt googlaamalla, mutta en ole onnistunut löytämään. Sattuisiko joku tietämään sanat tai mistä ne löytäisin?

7

1459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ==///

Yotube Merja Raski: Aamuyö

• syysvuokko

Kiitos vastauksestasi, mutta en onnistu löytämään kysymääni. Löysin Youtubesta vain aivan toisilla sanoilla olevan kappaleen. Enko osaa etsiä? Voisitko ystävällisesti laittaa suoran linkin.

• nostalgia 10
        syysvuokko kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi, mutta en onnistu löytämään kysymääni. Löysin Youtubesta vain aivan toisilla sanoilla olevan kappaleen. Enko osaa etsiä? Voisitko ystävällisesti laittaa suoran linkin.

Hei!

Ei ihme, ettei löytynyt sillä esittäjä aamuyölle on Merja RAISKI. Kuulin tänään kappaleen pitkästä aikaa radiosta ja halusin heti vastata sinulle. Esittäjä osallistui 90 luvulla tangomarkkinoihin. Netistä ei löydy tietoa kyseisestä laulajasta, mutta antikvariaatista saattaa löytyä kasetteja tai muuta.

Lämmintä kesää ja nauti ihanista aamuöistä!
        T. Eila

• syysvuokko
        nostalgia 10 kirjoitti:

Hei!

Ei ihme, ettei löytynyt sillä esittäjä aamuyölle on Merja RAISKI. Kuulin tänään kappaleen pitkästä aikaa radiosta ja halusin heti vastata sinulle. Esittäjä osallistui 90 luvulla tangomarkkinoihin. Netistä ei löydy tietoa kyseisestä laulajasta, mutta antikvariaatista saattaa löytyä kasetteja tai muuta.

Lämmintä kesää ja nauti ihanista aamuöistä!
        T. Eila

hyvästä infosta. Kyseinen kappale on yksi kauneimmista, mitä olen koskaan kuullut. Laulajan ääni soveltuu erittäin hyvin sekä sanoitukseen että sävellykseen. Kuulin tämän kappaleen ensi kertaa Lomaradiosta, kuten monet muutkin ihanat kappaleet. Toinen erittäin kaunis, jota en myöskään ollut kuullut koskaan aiemmin, on Sieluni kaunis Maria. Vasta Lomaradio on saanut minut kiinnostumaan uudelleen musiikista.

• olol
        syysvuokko kirjoitti:

hyvästä infosta. Kyseinen kappale on yksi kauneimmista, mitä olen koskaan kuullut. Laulajan ääni soveltuu erittäin hyvin sekä sanoitukseen että sävellykseen. Kuulin tämän kappaleen ensi kertaa Lomaradiosta, kuten monet muutkin ihanat kappaleet. Toinen erittäin kaunis, jota en myöskään ollut kuullut koskaan aiemmin, on Sieluni kaunis Maria. Vasta Lomaradio on saanut minut kiinnostumaan uudelleen musiikista.

ei ole raiski vaan rask, mutta ei löydy silti
        antti on raiski ja molemmat kuninkaallisia, toinen kuningatar ja toinen kuningas

• äitiäitiäiti

nimi on Merja RASKI

• Layren

Puiden takaa lentoon nousee linnut siivilleen / Kuunnellaan kun huokaa hiljaisuus
      Toiveeseen niin hentoon, kanssas tartun viimeiseen / Yhteinen vois olla päivä uus
      Oi jos yhteinen vois olla päivä uus

Aamuyö minne lähtevät tähdet / Kertokaa minne matkaa kuu
      Aamuyö kohta sinäkin lähdet / Seuraksein jää vain aamuyö
      Seuraksein jää vain aamuyö

Vievät vahvat tuulet villit linnut uutta päin / usva nousee puhtaan valkoinen
      Päättyvän jos luulet tähän kaiken ystäväin / Niin kertoa mä voisin sulle sen
      Eron kestää voima rakkauden

Aamuyö, minne lähtevät tähdet / Kertokaa, minne matkaa kuu
      Aamuyö, kohta sinäkin lähdet / Seuraksein jää vain aamuyö
      Aamuyö, minne lähtevät tähdet / Kertokaa, minne matkaa kuu
      Aamuyö, kohta sinäkin lähdet

Etin itsekkin näitä sanoja ja en löytänyt ni kirjotin sit ite :) sulle vastauksesta ei varmaan oo enää hyötyy mut kai näitä joku etsii sillointällöin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2798
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2641
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      36
      2163
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1937
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1905
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      35
      1602
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      112
      863
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      839
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      824
    Aihe