Etsin sanoja seuraaville

syysvuokko

1)Aamuyö minne lähtevät tähdet ...
2) Soittakaa lujempaa ... soittakaa hiljempaa (Tommi Soidinmäki)
3) ... et ehkä huomaa kuinka olen yksin ... ei meillä ole aikaa olla sylityksin ... aivan hiljaa mun sydämeni itkee (Sami Keskitalo)

Olen yrittänyt googlaamalla, mutta en ole onnistunut löytämään. Sattuisiko joku tietämään sanat tai mistä ne löytäisin?

7

1323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ==///

      Yotube Merja Raski: Aamuyö

      • syysvuokko

        Kiitos vastauksestasi, mutta en onnistu löytämään kysymääni. Löysin Youtubesta vain aivan toisilla sanoilla olevan kappaleen. Enko osaa etsiä? Voisitko ystävällisesti laittaa suoran linkin.


      • nostalgia 10
        syysvuokko kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi, mutta en onnistu löytämään kysymääni. Löysin Youtubesta vain aivan toisilla sanoilla olevan kappaleen. Enko osaa etsiä? Voisitko ystävällisesti laittaa suoran linkin.

        Hei!

        Ei ihme, ettei löytynyt sillä esittäjä aamuyölle on Merja RAISKI. Kuulin tänään kappaleen pitkästä aikaa radiosta ja halusin heti vastata sinulle. Esittäjä osallistui 90 luvulla tangomarkkinoihin. Netistä ei löydy tietoa kyseisestä laulajasta, mutta antikvariaatista saattaa löytyä kasetteja tai muuta.

        Lämmintä kesää ja nauti ihanista aamuöistä!
        T. Eila


      • syysvuokko
        nostalgia 10 kirjoitti:

        Hei!

        Ei ihme, ettei löytynyt sillä esittäjä aamuyölle on Merja RAISKI. Kuulin tänään kappaleen pitkästä aikaa radiosta ja halusin heti vastata sinulle. Esittäjä osallistui 90 luvulla tangomarkkinoihin. Netistä ei löydy tietoa kyseisestä laulajasta, mutta antikvariaatista saattaa löytyä kasetteja tai muuta.

        Lämmintä kesää ja nauti ihanista aamuöistä!
        T. Eila

        hyvästä infosta. Kyseinen kappale on yksi kauneimmista, mitä olen koskaan kuullut. Laulajan ääni soveltuu erittäin hyvin sekä sanoitukseen että sävellykseen. Kuulin tämän kappaleen ensi kertaa Lomaradiosta, kuten monet muutkin ihanat kappaleet. Toinen erittäin kaunis, jota en myöskään ollut kuullut koskaan aiemmin, on Sieluni kaunis Maria. Vasta Lomaradio on saanut minut kiinnostumaan uudelleen musiikista.


      • olol
        syysvuokko kirjoitti:

        hyvästä infosta. Kyseinen kappale on yksi kauneimmista, mitä olen koskaan kuullut. Laulajan ääni soveltuu erittäin hyvin sekä sanoitukseen että sävellykseen. Kuulin tämän kappaleen ensi kertaa Lomaradiosta, kuten monet muutkin ihanat kappaleet. Toinen erittäin kaunis, jota en myöskään ollut kuullut koskaan aiemmin, on Sieluni kaunis Maria. Vasta Lomaradio on saanut minut kiinnostumaan uudelleen musiikista.

        ei ole raiski vaan rask, mutta ei löydy silti
        antti on raiski ja molemmat kuninkaallisia, toinen kuningatar ja toinen kuningas


    • äitiäitiäiti

      nimi on Merja RASKI

    • Layren

      Puiden takaa lentoon nousee linnut siivilleen / Kuunnellaan kun huokaa hiljaisuus
      Toiveeseen niin hentoon, kanssas tartun viimeiseen / Yhteinen vois olla päivä uus
      Oi jos yhteinen vois olla päivä uus

      Aamuyö minne lähtevät tähdet / Kertokaa minne matkaa kuu
      Aamuyö kohta sinäkin lähdet / Seuraksein jää vain aamuyö
      Seuraksein jää vain aamuyö

      Vievät vahvat tuulet villit linnut uutta päin / usva nousee puhtaan valkoinen
      Päättyvän jos luulet tähän kaiken ystäväin / Niin kertoa mä voisin sulle sen
      Eron kestää voima rakkauden

      Aamuyö, minne lähtevät tähdet / Kertokaa, minne matkaa kuu
      Aamuyö, kohta sinäkin lähdet / Seuraksein jää vain aamuyö
      Aamuyö, minne lähtevät tähdet / Kertokaa, minne matkaa kuu
      Aamuyö, kohta sinäkin lähdet

      Etin itsekkin näitä sanoja ja en löytänyt ni kirjotin sit ite :) sulle vastauksesta ei varmaan oo enää hyötyy mut kai näitä joku etsii sillointällöin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      45
      3101
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2023
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1482
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1365
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1341
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1251
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1161
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1095
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe