habbo hotelli

avoinna

Tänään se tapahtui. Olin pesemässä autoa, kun poikani 11v tuli itkien ulos,ja kun kysyin syytä suruun, vastasi poika että joku varasti hänen habbo hotelli ukkonsa ja kaikki tavarat jotka hän oli yli puolentoista vuoden aikana hankkinut.KUNINGASGOBRA niminen virtuaali ukko oli vienyt kaikki, houkuteltuaan antamaan oveluudella poikani hahmon salasanan. kyllä olemme nyt surullisia.Tietääkö kaikki vanhemmat mitä lapset tekevät. kyllä meitä surettaa.

19

3731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kultakalalainen!

      Aika surullista että kamat vietiin... Mut kultakala on tarkoitettu yli 12-vuotiaille.. 11 ja 13-vuotiaissa on kumminkin se ero, että 11-vuotias voi antaa salasanansa kelle tahansa, mutta en minä vuosi sitten olisi 13-vuotiaana salasanaani kelle anatanut! Mutta 11-vuotiaana en käynyt habossa eli olisin toden näköisesti sillpoin anatnut! Noh toivottavsti selviätte! :D

    • Minttu

      Onhan se tietenkin väärin että toiset käyttävät nuorempia hyväkseen, mutta Habbohotellissakin varoitetaan lapsia antamasta salasanaansa kenellekkään.. Olemme puhuneet omien lapsieni kanssa tästä ja vahinkoa ei ole syntynyt. Asioita kannattaa keskustella, niin vahinkoja syntyy vähemmän.

    • annika

      juuri 2 viikkoa sitten ex-avokiltani, että tämän 11-vuotiaalle tyttärelleen oli käynyt samoin. on noita juttuja ennenkin ollut ja täälläkin palstalla näkynyt useamman kerran.

      • oma vika.

        .. olla ilkeä, mutta lapsen oma vika oli tuo! Salasanaa kielletään antamasta toisille useamman kerran habbon sivuilla ja itse habbon "latausruuduissa" myös. Tuki ja turva-kohdassa sivuilla kerrotaan turvallisuusvinkkejä ja näin edespäin! Turha sitä on täällä valittaa että voi voi kun on surkeaa kun varastettiin kamat, lapsen oma vika se oli kun meni salasanansa antamaan!

        Laittakaa rikosraportti habbon etusivulta nyt vain. Voivat lahjoittaa ylläpitolaiset sitten takaisin niitä varastettuja tavaroita ehkä!


      • höhh
        oma vika. kirjoitti:

        .. olla ilkeä, mutta lapsen oma vika oli tuo! Salasanaa kielletään antamasta toisille useamman kerran habbon sivuilla ja itse habbon "latausruuduissa" myös. Tuki ja turva-kohdassa sivuilla kerrotaan turvallisuusvinkkejä ja näin edespäin! Turha sitä on täällä valittaa että voi voi kun on surkeaa kun varastettiin kamat, lapsen oma vika se oli kun meni salasanansa antamaan!

        Laittakaa rikosraportti habbon etusivulta nyt vain. Voivat lahjoittaa ylläpitolaiset sitten takaisin niitä varastettuja tavaroita ehkä!

        Joku oli soittanut sinne ylläpitoon ja saanut tavaroitaan takaisin..


    • Habbo

      käyn joskus habbossa.. Siellä on hahmo, kerayslipas niminenko se oli jolta voi saada muutamia tavaroita ilmaiseksi jos on viety. sen huoneen nimi oli kai KAMAPUU !

    • päätään pyörittävä

      Miksi annatte lapsenne käydä kyseisellä sivulla? Itse en ainakaan antaisi edes lupaa sinne mennä. Turhaa rahan tuhlausta. Ei mitään järkeä hommassa. Rahastustahan toi on koko juttu. Eli omaa tyhmyyttänne vaan on! Niin moni lapsi jää just tota kautta koukkuun noihin nettipelijuttuihin. Että onnee vaan teille lapsenkasvatuksessa :)

    • Habbo rulaa

      Habbo rulaa! kandeis keksii parempi salasana veikkoset hyvät.. x))

      • kuulutan

        vanhempien vastuuta,lasten asioista voi ja pitää olla kiinnostunut,mitä ne koneellaan tekevät.


      • Cameron

        totta..Käyn ite myös habos..se on kiva paikka....xD


    • Pasi

      Onko se jokin virtuaalipeli?

      • jou

        vitun tyhmä


      • niinpä
        jou kirjoitti:

        vitun tyhmä

        näköjään olet, jou vaan sullekin ;)


    • N-Litement

      Hei "äiti" ime munaa!

      Sano pojallesi, että olet tosi tyhmä ja sulje vaikka koko nettiyhteyssopimus! Habbo on niin surka paikka, eli minä täytän syyskuussa 12. Noh, en ole henkisesti niin nuori (tyhmä), kuin tuo sun tyhmä penikka! 1: Lähiaikoin (kun tulen Venäjästä), lähettelen vähän sähköpostia tommoisille supertyhmille kakaraxeille jossa olisi liitteenä "IlmaiZ11 H4660G0lEi NiinQ! !11111111 M00n 3ntTinE ValV0j4!!!!!!!11111111", noh jos penikka avaa tiedoston (riippuu onko sillä W$ vai *nix), sen kone liittyy semmoiseen hienoon zombie-armeijaan (Minimo 0.6), juuh ja kun on noita vähintään 512k ulostulevalla nopeudella varustettua miniskidikonetta, niin pistetään Habboon (ja joihinkin muihin tyhmiin, lapsellisiin ja paskoihin paikkoihin) DoS-hyökkäykset tulemaan (n. x60 512k (out), konetta. Saadaan aikaan 30,720 megabitin sekunttivaihti, jolloin palvelimet jumittuvat, minä menen kavereitteni kanssa nukkumaan rauhassa...)

      • Koittakaapa poijaat rauhottua

        Elikä.

        1. Asiallehan ei enää voi mitään, koska se on jo tapahtunut

        2. "Kamat" saatetaan saada takaisin.

        Se, mitä vanhempien on tehtävä;

        Selvitä lapsellesi, että

        1. "se on elämää ei sen enempää" salasanoja ei saa antaa vaikka mikä olisi. Toki nuorena tiedän että jotain juttua vastaan ja lupaamalla vaikka mitä, on salasanan antaminen kuin hurmiossa todella helppoa.

        2. ja vielä toisen kerran että salasanaa ei saa antaa.

        Vastaisuudessa;

        1. Pikkuinen katselu/uteliaisuus lapsen tietokoneen käytöstä ei ole pahasta. Mutta ei tosiaankaan ole lapsesta mukavaa, kun joku häärää ympärillä.

        Koska lapsi saattaa olla jo "tyttöiässä" on tietysti ottettava huomioon, että habbo hotellissahan pystyy "keskustelemaan" tyttöjen kesken.

        2. Koita ehdottaa lapsellesi siihen tyyliin "että mitäs jos ei käytäis enää/vähään aikaan habbossa. Uskoisin että lapsi kuitenkin oppi asiasta jotakin.

        Tsemppiä vaan



        Se, että sanoo lapselle "oot tosi tyhmä" ei auta tipan tippaakaan, uskon että lapsi on jo huomannut "että ei kannattanu"


    • 16v.

      mä tapasin siel elämäni rakkauden!!!

      • habbo----

        Voi vittu yks on löytäny elämän rakkauden habost


    • Cameron

      Käyn ite habossa ja oon 11w. vaikka joku yrittäisi saada salanan niin sitä ei oisi saanut kertoa! Kaikkihan sen nyt tietävät...habbo on tarkoitettu yli 13 vuotialle joten vanhempien 0n keskusteltava käytöksesta ja että kaikki eivät pidä lupauksiaan habossa...ja ainakaan salasanaa ei saa kertoa missään tapauksessa...

    • Hamppu

      Pikkukakaroide nörttihotelli!! Lopettakaa se saatana...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe