Olen etsimässä itselleni viiriäiskoirapennun. Saako niitä suomestä ylipäätään?
Olen lukenut rodusta paljon ja tuntuu olevan monipuolinen metsästyskoira sekä toimiva perhekoira.
Onko jollakulla käytännön kokemuksia rodusta?
Viirisäiskoirapentu??
matti006
2
345
Vastaukset 2
- täältä...
Vinkkinä kaikille muillekin, jotka etsivät tietoa näistä vähän harvinaisemmista roduista: Kennelliiton sivut - Klikkaa "Linkit" - Klikkaa "Rotukohtaisia tietoja".
Tässä tapauksessa pääset rotujärjestön kautta varsinaisen rotua harrastavan yhdistyksen sivuille: http://www.wachtelhundklubben.fi/fi/
Kysy niiltä! Viiriäiskoiria on Suomessa vähän - vielä vähemmän niitä, jotka tietävät jotain viiriäiskoiralla metsästämisestä ( ja vähiten varmaan Suomi24 -palstoilla...)- matti006
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4001664- 1451081
- 661046
- 871045
- 92940
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku139770- 94721
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50659En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634