Grand Hotel Park

Dubrovnikissa

Osaakos joku kertoa valittiinko kiva hotelli vai menikö metsään?
Jos vielä voit kertoa jotain niin olis mukavaa...

4

1104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dubrovnik-fani

      hyvän valinnan teitte. Hotelli on erinomaisella paikalla Lapadissa, kävelykatu (jossa iltaelämä ja ravintolat terassit) vieressä ja rantaankin vain n.100 m. Bussipysäkillekään ei ole kuin parin minuutin kävely, samoin hyvänkokoiseen Kerum-markettiin. Siistit perushuoneet, ei mitään luksusta, mutta ei nukkavieruakaan. Hotellissa on peräti 2 uima-allasta, toinen ulkona ja toinen sisällä. Buffetaamiainen on runsas ja monipuolinen. Hotellin uima-allasalueella on usein iltaisin elävää musiikkia.
      Oikein kiva keskitason hotelli. Itse olen menossa sinne jo kolmatta kertaa heinäkuun lopulla.
      Mukavaa matkaa!

      • Jesh!

        Kiitos mieleisestä infosta!
        Jos tulee mieleen vinkata jotain lisää niin otan kiitollisuudella vastaan...Me otettiin puolihoito kun oli vaan 35 euroo...se on mukava jos vaikka parina iltana on väsynyt eikä jaksa lähteä "kylille".
        Ensimmäinen kerta, ajateltiin ainakin käydä montenegrossa, muita retkiä ei olla vielä mietitty. Varmaan sieltä paikaltakin voi ottaa jotain pikku trippiä saarille tai jotain.
        Oikein hyvää matkaa teillekin!


      • Dubrovnik-fani
        Jesh! kirjoitti:

        Kiitos mieleisestä infosta!
        Jos tulee mieleen vinkata jotain lisää niin otan kiitollisuudella vastaan...Me otettiin puolihoito kun oli vaan 35 euroo...se on mukava jos vaikka parina iltana on väsynyt eikä jaksa lähteä "kylille".
        Ensimmäinen kerta, ajateltiin ainakin käydä montenegrossa, muita retkiä ei olla vielä mietitty. Varmaan sieltä paikaltakin voi ottaa jotain pikku trippiä saarille tai jotain.
        Oikein hyvää matkaa teillekin!

        niin ehdottaisin päivän retkeä Mostariin. Kansainvälisen retken voitte ostaa vaikka Lapadin kävelykadulta, tai käydä esim. Aurinkomatkojen retkellä (joka on muuten törkeän kallis!). Mostarissa käy eurot. Ja siellä KAIKKI on paljon, paljon halvempaa kuin Kroatiassa. Itse olen ostellut sieltä aina tupakat ja tuliaiset. Ja jos jotain unohtui Mostarissa ostaa, niin bussit pysähtyvät yleensä matkan varrella Bosnian puolella erään marketin kohdalla, joten sieltä vielä ehtii hakemaan.
        Ai niin, Mostarissa on sitten kuuma! Kaupunki on kuin kattilan pohjalla, tuulemaan ei sovi oikein mistään. Mutta ehdottomasti käymisen arvoinen paikka.


      • Jesh!
        Dubrovnik-fani kirjoitti:

        niin ehdottaisin päivän retkeä Mostariin. Kansainvälisen retken voitte ostaa vaikka Lapadin kävelykadulta, tai käydä esim. Aurinkomatkojen retkellä (joka on muuten törkeän kallis!). Mostarissa käy eurot. Ja siellä KAIKKI on paljon, paljon halvempaa kuin Kroatiassa. Itse olen ostellut sieltä aina tupakat ja tuliaiset. Ja jos jotain unohtui Mostarissa ostaa, niin bussit pysähtyvät yleensä matkan varrella Bosnian puolella erään marketin kohdalla, joten sieltä vielä ehtii hakemaan.
        Ai niin, Mostarissa on sitten kuuma! Kaupunki on kuin kattilan pohjalla, tuulemaan ei sovi oikein mistään. Mutta ehdottomasti käymisen arvoinen paikka.

        Kiitos vinkeistä!
        Aurinkomatkojen retket tunnetusti kalliita mutta välillä ihan hermolepoa kun kävelee zompina perässä :=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 191
      2363
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2134
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      184
      2037
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      6
      1215
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1198
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1098
    Aihe