Onko kukaan lukenut Merkitty kirjaa, kertoo nuoresta vampyyristä jne ? Olen lukenut Twiligtin monta kertaa ;) Olisiko Castin sarjasta jatkoa
Merkitty- Vampyyrikirja
7
587
Vastaukset
- AnGGGGGu
se merkitty on ihana
- XDXD
joo, mäki oon lukenu sen merkityn ja se on iiha paras
- jesh21
Tarkoitin jatkolla sitä että tuleeko tästä yhtä suosittu ja rakas kuin Twiligtista
- tyeryersy
Mä ostin siitä pari ekaa jo ennekuin oli edes ilmestynyt suomeksi niitä.. Oliskos Twilightillä jotai tekemistä sen asian kanssa, että house of nightiakin on alettu suomentamaan. Kohta se on yhtä massailmiö ku twilightikin.. Valitettavasti.
Hyviähän nuo kirjat ovat, ja varsin helppolukuisia englanniksikin. Suosittelen. - cantsparfumerie
oon lukenu ja oli kyl tosi hyvä kirja ! :) sarjassa on vissii yhteensä 8 kirjaa..
- Henkisusi
Se oli yksiä parhaimpia kirjoja(taas kerran)Olen lukenut Twilight-kirjat todella monesti.Merkitty oli kyllä tosi kekseliäs uudenlainen kirja.
Sarjaan tulee 8 kirjaa.
- nelli 32
on se jatkuu Petetty sarjalla yön talo 2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733494Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91941Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241299- 1341156
- 1001053
- 106985
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68981- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6945- 35846